Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Autor Sõnum
Halvaa Ära (0)
Huviline

Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
Pildid W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Tere foorumipere!

Tänasest alates olen sellise aparaadi omanik:

[Pilt: Txywbzh.jpg]
Mark: Mercedes-Benz CE 230

Väljalaskeaasta: 1983

Läbisõit: 221 000 (?)

Võimsus: 100 KW

Mootori valem: 2,3 R4

Täismass: 1900 kg

Lisavarustus: Beckeri kassettmakk, kärukonks, kunagi kojamehe vahele pistetud kiri "Ostan teie auto ära!, tel nr. XXXXX"

Muud: Olemas orginaal ilukilbid, sisu sinisest riidest

Esialgsed vead: Igav ei hakka. Tuledest töötavad stabiilselt vasak esi- ja tagatuli. Kõik ülejäänud rivist väljas (sh interjööri ja armatuurituled). Kojamehed ei tööta, makk on ühendamata, interjöörist mõned detailid puud, armatuur pragunenud, bensunäidik ei tööta, kapott avaneb traadijuppi tõmmates, mootor töötab ebaühtlaselt (mingi silinder ei tööta?) ja palju muud toredat.

Plaanid:
1) sõidu- ja ülevaatuskõlbulikuks (tuled korda ja mootor minimaalselt ära teha, et heitgaasid normi saada)
2) kõik muu, jupi kaupa

Esimest korda oman tõeliselt vana autot ja rõõmu on rohkem kui muret (mis siis, et hunnik asju ei tööta) hetkel veel.

Kust pihta soovitate hakata? Tahaks masina kähku ülevaatusest läbi saada ja basic asjad ära teha, ent ma ei kujuta hetkel isegi ette, et kuhu seda viia võiks? Ise suurem asi mehhanik pole ja puudub koht, kus nokitseda.

Iga vihje ja nõuanne on teretulnud!

Parimat,
Martin - entusiastlik aga veel harimata mersufänn.


P.S. Tegu siis selle masinaga:

1) http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=27430
2) http://www.auto24.ee/used/1706780
(selle postituse viimane muutmine: 27-03-2014 12:55 AM Halvaa.)
27-03-2014 12:43 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
canyondrift Ära (8)
MB Klubi liige

Postitusi: 663
Asukoht: Tallinn/Antsla
Postitus: #2
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Eks ise saad ka nokitsemisega hakkama.. Mootori ebaühtlast tööd saab tallinnas aidata Hannes Speedsterist (Mustamäe ARK juures)... Olen käinud isegi palju tema juures konsultatioonil sama pritsesüsteemi tõttu ja infot saanud paremini ning kiiremini kui ise lugedes.
Esi- tagatulede jaoks vaata üle massid, need kipuvad ära mädanema, peaksid need asuma esitulede all prillide alumisse külge keeratud kruvi alla.
Armatuuriga on lihtne, kaks konksuga traadijuppi ja saad kellabloki välja - vaadata üle kõik pirnid ja ühendused (kui nii paljud tuled ei tööta võib ka tuledelüliti äkki ära olla, aga see paistab nii massiivne et see ei tohiks küll läbi minna)
Bensiininäidikuga vaata üle kas paagi küljes pistik on (esmaabikarbi all tagaakna juures või siis pagasnikus paagipleki taga) Need kipuvad ära reostuma (diislite viga küll rohkem)
Kapotitross on ka lihtne vahetada, vajalik natuke mõistust ja 10 võti
Armatuuriga pole muud midagi kui ära vahetada, aga selle jaoks on kõvasti tööd vaja teha - esimest korda kisud seda ikka isuga.
27-03-2014 09:09 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,203
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #3
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Wow, õiget värvi autosid ka.Thumbsup

Esmalt loe läbi 123omanike teemad. Mitte ainult siit, vaid ka maailmafoorumitest. Üldiselt on kolmemehed säärased, kes oma tegemisi ka kajastavad...

Armatuuris käivad siis väikese võimsusega, 0,4 W pirnid. Või teed LEDidele ümber. Tavalised võimsad kärsatavad plasti ära.

Enamasti teeb toa pimedaks reostaadi väsimine. Mina laisa inimesena olen lihtsalt ära sillanud...Eusa_whistle

Kui müügimõtted tekivad, siis numbri leiad profiilistUnibrow

Puuduvat pisikest virblit võid ka minult küsida, mõne kere küljes üht-teist veel on. Kuluosad võta ikka poest.

Perevaguni elu
27-03-2014 09:54 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
OnkelMats Ära (0)
Huviline

Postitusi: 164
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #4
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Jube pikalt müütati seda masinat ja lõpuks vahetaski omanikku. Kuidas kere on?
27-03-2014 10:27 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Halvaa Ära (0)
Huviline

Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Postitus: #5
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
(27-03-2014 10:27 AM)OnkelMats Kirjutas:  Jube pikalt müütati seda masinat ja lõpuks vahetaski omanikku. Kuidas kere on?

Kere näikse see kõige paremas seisus olev osa masinast. Roostet on vähe, ainult tagumises kaitserauas on koht, kust näpu saab läbi panna. Kaua oli müügis ilmselt kõrge hinna pärast - ma sain ta lõpuks nendest avalikest numbritest oluliselt väiksema hinnaga. Aga eks näis mis need remondiarved hakkavad tulema - võib-olla hõiskan liiga vara :)
27-03-2014 10:48 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Lahekas Ära (0)
Huviline

Postitusi: 506
Asukoht: Rakvere-Tallinn
Postitus: #6
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Kui ise teed, pole vaja remondiarveid karta. Varuosasid saab veel mõistlike hindadega. Kalliks läheb asi igasuguste eksterjööri- ja iluvidinatega. Bensunäidiku anduri võid peale juhtmete puhastamist ka paagist välja võtta ning uurida, kas traadid seal sees on terved. Mootori probleemi puhul alusta kohe jagajast-küünlajuhtmetest-küünaldest. Enamasti on viga seal. Armatuuri vahetuse kohta leiad infot internetist. Olen ise selle läbi teinud. Värisevate kätega läksin peale, kuid tegelikult on kõik väga loogiline ning lihtne. Kui juba maha saad, siis uue peale nikerdamine ei ole mingi kosmoseteadus. Mina ei saanud pärast ainult ühte kõlarikatet korralikult tagasi Eusa_doh Tulede kohta - nagu Canyondrift ütles - on enamasti massiühendused oksüdeerunud. Teine võimalus kaitsmed. Kojameeste puhul samuti, kas kangis lüliti katki või kaitse lihtsalt läbi.
Alusta tuledest, kojameestest. Siis saad juba ülevaatusele sõita.

Patustan - ilma Mersuta Mersusi piilumas.
(selle postituse viimane muutmine: 08-04-2014 09:13 AM Lahekas.)
27-03-2014 11:42 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sm. pelle Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,216
Asukoht: Tallinn
Postitus: #7
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
(27-03-2014 09:54 AM)v6sa Kirjutas:  Armatuuris käivad siis väikese võimsusega, 0,4 W pirnid. Või teed LEDidele ümber.

Võsa, sina ka... Icon_biggrin

With my new mending powers i'm going to mend a lot!
27-03-2014 12:09 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,203
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #8
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
(27-03-2014 12:09 PM)sm. pelle Kirjutas:  
(27-03-2014 09:54 AM)v6sa Kirjutas:  Armatuuris käivad siis väikese võimsusega, 0,4 W pirnid. Või teed LEDidele ümber.

Võsa, sina ka... Icon_biggrin

Möh?Eusa_eh

LED on omal kohal hea asi: ei küta, valgus ei värele ja seda on piisavalt. Iseasi, et tooni peab valima.Eusa_snooty

Perevaguni elu
27-03-2014 12:15 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sm. pelle Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,216
Asukoht: Tallinn
Postitus: #9
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
(27-03-2014 12:15 PM)v6sa Kirjutas:  
(27-03-2014 12:09 PM)sm. pelle Kirjutas:  
(27-03-2014 09:54 AM)v6sa Kirjutas:  Armatuuris käivad siis väikese võimsusega, 0,4 W pirnid. Või teed LEDidele ümber.

Võsa, sina ka... Icon_biggrin

Möh?Eusa_eh

LED on omal kohal hea asi: ei küta, valgus ei värele ja seda on piisavalt. Iseasi, et tooni peab valima.Eusa_snooty

Oleks võibolla rohkem smailisi pidanud panema. Aga sellesse led'i teemasse, imho on just seda õiget tooni ja valgustaset(pehme hajunud kollane valgus) suht võimatu saavutada, võinoh ma pole veel näinud. See nö pehme led on vähemalt minujaoks ikka liiga intensiivne.

Auto ise muidu äge ja nõustun Võsaga värvivaliku suhtes. Ülejäänud asju on juba siin soovitatud ja ma talitaks ka nende soovituste järgi. Enne kui kogu süütesüsteemi välja hakkad vahetama käi kindlalt kuskil spetsialisti(nt teemas soovitatud Hannes) juures, tuleb odavam kui huupi asju hakata vahetama.

With my new mending powers i'm going to mend a lot!
27-03-2014 03:20 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Halvaa Ära (0)
Huviline

Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Postitus: #10
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Tänud kõigile asjaliku nõu eest! Nüüd asub juba toimetama ja ilmselt õige pea raporteerin ja tulen uute küsimustega.
27-03-2014 03:56 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Artmanx Ära (0)
Huviline

Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
Postitus: #11
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Käisin seda autot vaatamas, piltidega võrreldes oli kurb vaade, rohelise hallitusega kaetud ja seened kasvasid pagasnikus, täiesti vamm-märg. Tundub et kõikvõimalikud puudused on pikaajalisega seismisega ja hooletu kole hoidmisega, mitte üleliigse kasutamisega seotud. Kõigepealt seda tuleks ilusti kuivatada siis kõike elektrikat kontrollida, äkki mõned probleemid ise kaovad.
Muidu tundub hea potentsiaaliga auto, edu taastamises!

PS kui saladuseks ei ole, palju oled lõpul maksnud?
(selle postituse viimane muutmine: 29-03-2014 10:55 AM Artmanx.)
29-03-2014 10:53 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Halvaa Ära (0)
Huviline

Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Postitus: #12
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
(29-03-2014 10:53 AM)Artmanx Kirjutas:  Käisin seda autot vaatamas, piltidega võrreldes oli kurb vaade, rohelise hallitusega kaetud ja seened kasvasid pagasnikus, täiesti vamm-märg. Tundub et kõikvõimalikud puudused on pikaajalisega seismisega ja hooletu kole hoidmisega, mitte üleliigse kasutamisega seotud. Kõigepealt seda tuleks ilusti kuivatada siis kõike elektrikat kontrollida, äkki mõned probleemid ise kaovad.
Muidu tundub hea potentsiaaliga auto, edu taastamises!

PS kui saladuseks ei ole, palju oled lõpul maksnud?

Kardetavasti maksin üle :) 2100 jäi lõpuks. Aga pole midagi teha - ei oleks ostmata jättes magada saanud.

Täitsa võimalik jah, et elektroonika seismisest jamab - ta oli ju lageda taeva all ligi aasta nagu ma aru sain. Hallitus on praeguseks kuhugi lahkunud.
29-03-2014 04:53 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Artmanx Ära (0)
Huviline

Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
Postitus: #13
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Kas müüja andis kaasa varu paneeli, mille ta lubas osta oksjonil ning kah ned uhked 111 numbrid?
Näe, siin on üks ekskujik kolmeaastane taastamine, http://www.drive2.ru/cars/mercedes/e_cla...w123/udav/ kui vähem vene keelt valdad, meie Tallinna vend, ei tea, kas on siin foorumil
31-03-2014 06:37 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
TõnisL Ära (6)
Huviline

Postitusi: 646
Asukoht: Kohila
Postitus: #14
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
(29-03-2014 04:53 PM)Halvaa Kirjutas:  Kardetavasti maksin üle :) 2100 jäi lõpuks. Aga pole midagi teha - ei oleks ostmata jättes magada saanud.

Kui kere tõesti nii korralik on, siis väga äss diil selle hinnaga Thumbsup
31-03-2014 08:02 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
audi Ära (0)
Huviline

Postitusi: 74
Asukoht: Tln
Postitus: #15
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Halvaa
Palju õnne soetamiseks. See auto on nii lihtne, nägu tõukeratas.

Artmanx Kirjutas:ei tea, kas on siin foorumil

Raivo, on küll Unibrow
siin on vist kergem protsessi jalgida pehmelt vajutada
01-04-2014 11:41 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Artmanx Ära (0)
Huviline

Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
Postitus: #16
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Artmanx Kirjutas:ei tea, kas on siin foorumil

Raivo, on küll Unibrow
siin on vist kergem protsessi jalgida pehmelt vajutada
[/quote]
Ma vabandan, ei uurinud veel foorumi korralikult
02-04-2014 12:48 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Halvaa Ära (0)
Huviline

Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Postitus: #17
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Niiviisi. Esimene update siis:
  • Põhjalik puhastus tehtud
  • Suverehvid all
  • Tuled-kojamehed-muud elektrilisad töötavad
  • Mootor sai ühtlaselt tööle küünalde ja küünlajuhtmete vahetusega
  • Ülevaatus olemas
  • eBayst ootan asendust katkisele käikukangi ümbrisele ning ilukilpide kinnitusklambreid
  • Auto veereb mööda Tallinna

See kõik oleks ju ilus lugu, kui täna õhtuse tipptunni ajal poleks juhtunud seda:

[Pilt: dmg0VNk.jpg]

Kuna bensiininäidik ei töötanud endiselt, siis sai igaks juhuks 10 L sisse valatud, aga ei midagi. See ei tundunud ka kuigi tõenäoline, arvestades, et paagi täispanekust oli läbitud ca 200 km (mõtlesin, et kes teab - äkki neelab mingil põhjusel röögatuid koguseid).

Esimese hooga läksin üle tee Möller autosse abi otsima. Konsulteerisid omavahel ja teatasid, et nemad mind ei aita. Pakkusid, et võivad netist Autoabi numbri vaadata. Ütlesin, et guugeldada oskan ise ja tulin tulema. Autoabi tuli ca 45 minutiga. Selleks ajaks olin läbi kontrollind erinevad juhtmed, mida oskasin, kuid tulemusteta. Koju sõitsin treileril.

Enne äkksurma jäid kojamehed kahtlaselt aeglaseks. See lubab vist akut ja sellega seonduvat kahtlustada? Krokodillidega käivitus, aga ei jää käima.
08-04-2014 03:08 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
canyondrift Ära (8)
MB Klubi liige

Postitusi: 663
Asukoht: Tallinn/Antsla
Postitus: #18
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Genekas kontrolli üle... Generaatori ergutusvool käib läbi kellade blokis oleva laadimismärgutule pirni (LED-i ei tohi panna ja kui pirn läbi, siis genekas ka ei lae) ja käimise ajal mõõda akupinge üle, kui ei lae, genekas maha ja uurima.. Kindlasti võiks ära vahetada pingeka koos harjadega, kui mõni mähis läbi kärsanud siis juba teine genekas.
Aga et sul ohutuled normaalselt põlesid, siis vaata üle ka mootori mass, asub see käigukasti ja kere vahel roolikarbist veidi allpool.
(selle postituse viimane muutmine: 08-04-2014 08:43 AM canyondrift.)
08-04-2014 08:41 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,203
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #19
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
(08-04-2014 08:41 AM)canyondrift Kirjutas:  ...
Aga et sul ohutuled normaalselt põlesid, siis vaata üle ka mootori mass, asub see käigukasti ja kere vahel roolikarbist veidi allpool.

123-l pole mingeid kavallusi elektriskeemis ja ohutuled plingivad üsna kenasti veel pingel 9V. Mille juures mootor enam mõmmigi ei tee.

Halvaa peab tegema tavalise veaotsingu: kas voolu on, kas kütust on, kas säde tekib, kas kütus silindrisse jõuab...

Perevaguni elu
08-04-2014 08:50 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Halvaa Ära (0)
Huviline

Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Postitus: #20
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Geneka rihm osutus nõrgimaks lüliks :)
(selle postituse viimane muutmine: 09-04-2014 02:37 PM Halvaa.)
09-04-2014 11:00 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb 240d 1978 w123 M1X 23 3,283 20-08-2018 07:27 AM
Viimane postitus: M1X
  MB c208, CLK 230, 99a supercharger230 29 3,714 05-08-2018 10:24 AM
Viimane postitus: supercharger230
  MB 200T D, 1983, S123 - Lepz Lepz 45 11,847 03-08-2018 05:57 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 25 5,619 05-07-2018 12:56 AM
Viimane postitus: KertR
Pildid W123, 230e, 1984, sedaan - Ander anderander4 23 7,602 03-06-2018 04:24 PM
Viimane postitus: anderander4
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 8 4,373 08-09-2017 10:16 AM
Viimane postitus: 190hans
  MB W123 200,1982 Verner Verner2 59 40,016 17-07-2017 10:44 PM
Viimane postitus: Verner2
  MB 230 E, 1992, W124 - Tauno Mõts Tauno Mõts 80 47,362 25-11-2016 01:35 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  W123, 230E, 1981 - sun sun 5 4,762 18-11-2016 02:43 PM
Viimane postitus: sun
  MB W201, 190, 1983 - Ezq Ezq 40 18,651 23-08-2016 10:53 PM
Viimane postitus: Ezq

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog