14-04-2020, 10:52 AM
Jätan ka siia (võib-olla viimast korda) märgi maha. Olen katsunud probleemiga tegeleda, uurinud ise ja näidanud autot neile, kes on minust targemad. Üldiselt lähevad arvamused päeva lõpuks ühte kohta - tõenäoliselt on auto kunagi sellise paugu saanud, et kuskilt miski on õige pisut ära nihkunud ja ratta juurde jõudes ongi viga ca 1-1,5cm. Konkreetsele kohale näpuga näidata pole keegi osanud. Kui panna siia juurde üksjagu keevitamist vajav põhi, mida ma ise teha ei oska, siis nii palju majanduslikku mõtlemist on minul ka, et jõuda järeldusele - ei tasu ära.
Esimene mõte oli auto varuosadena maha müüa ja midagi uut osta - vaatasin ühe ilusa s124 pilte, siis ühe sama ilus c124 pilte, siis jälle üht teist kutsikat. Kahju muidugi, päris palju põnevat OEM lisavarustust otsitud ja külge krutitud ja pisut on ka kodus veel riiulil aega ootamas. Hea meelega hoiaks põnevamad asjad vähemalt esialgu alles - ehk kuluvad kunagi endal ära - aga ega mul neid eriti kuskil hoida ei ole...
Eile otsustasin siiski, et käin prooviks ikkagi ülevaatusel, vaatan mis öeldakse - et las minu südame rahustuseks kukutavad läbi. Ütlevad, et auto on lõpuni tarbitud ja nii ongi. Paraku läks teisiti - kiideti, et vaeva on nähtud ja tehniliselt on auto tip top (ok, sain korduva, sest üks välimine rooliots vajab vahetust, aga selle viis eurot kuu jooksul ikka leiab). Öeldi küll, et karbid vajavad lappimist, aga kuna originaalkohtadest tõsta saab, siis nad selles suuremat probleemi ei näinud.
Nii et mis edasi? Ei teagi... Hetkel tundub kõige jumekam plaan see, et tarbida teda südamerahuga nii suvehooajal kui sellele järgneval talvel ja selle aja jooksul õnnestub ehk leida keredoonor. Sest kui ma aus olen, siis kõigest hoolimata mulle sõita temaga meeldib ja tegelikult toimetaksin temaga hea meelega edasi.
Esimene mõte oli auto varuosadena maha müüa ja midagi uut osta - vaatasin ühe ilusa s124 pilte, siis ühe sama ilus c124 pilte, siis jälle üht teist kutsikat. Kahju muidugi, päris palju põnevat OEM lisavarustust otsitud ja külge krutitud ja pisut on ka kodus veel riiulil aega ootamas. Hea meelega hoiaks põnevamad asjad vähemalt esialgu alles - ehk kuluvad kunagi endal ära - aga ega mul neid eriti kuskil hoida ei ole...
Eile otsustasin siiski, et käin prooviks ikkagi ülevaatusel, vaatan mis öeldakse - et las minu südame rahustuseks kukutavad läbi. Ütlevad, et auto on lõpuni tarbitud ja nii ongi. Paraku läks teisiti - kiideti, et vaeva on nähtud ja tehniliselt on auto tip top (ok, sain korduva, sest üks välimine rooliots vajab vahetust, aga selle viis eurot kuu jooksul ikka leiab). Öeldi küll, et karbid vajavad lappimist, aga kuna originaalkohtadest tõsta saab, siis nad selles suuremat probleemi ei näinud.
Nii et mis edasi? Ei teagi... Hetkel tundub kõige jumekam plaan see, et tarbida teda südamerahuga nii suvehooajal kui sellele järgneval talvel ja selle aja jooksul õnnestub ehk leida keredoonor. Sest kui ma aus olen, siis kõigest hoolimata mulle sõita temaga meeldib ja tegelikult toimetaksin temaga hea meelega edasi.