Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190e, 1993, w201 - kaarel
Autor Sõnum
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,192
Asukoht: Tallinn
Postitus: #41
RE: MB 190e, 1993, w201 - kaarel
Kui ma seda viga otsisin, siis samal ajal tekkis peas visioon, kuidas seda oleks mõistlik ja lihtsam teha
- talvel (et linnud ei karjuks),
- öösel, kell 3.00,
- garaazis haudvaikuses, päevavalguslambid kustu ja hõõglampide valguses (need torud ju kah "karjuvad" laes)
- autol uksed lahti teha.
- pumba otsale mingi 0,5barri (või palju seal käib; kõigepealt ära mõõta) suruõhuvoolikust rõhku peale ja teoreetiliselt peaks kuulda olema, kust välja sisiseb.
....Confused

Mina andsin muidugi vanakooli_juhani kombel minna, et uksepolster maha, visuaalselt vaatasin vaakumaktuaatorit ja torusid jne, sest keset päeva kesk talina linna ei ole võimalik absoluutset vaikust mitte kuidagi saavutada.

Kui sul oma Smilersi helistuudiot muidugi ei ole, kuhu autoga sisse ronida...Eusa_whistle

.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 01-12-2018 01:01 PM stihl.)
01-12-2018 09:25 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
TAD17I Ära (0)
Huviline

Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Postitus: #42
RE: MB 190e, 1993, w201 - kaarel
(01-12-2018 09:25 AM)stihl Kirjutas:  Kui ma seda viga otsisin, siis samal ajal tekkis peas visioon, kuidas seda oleks mõistlik ja lihtsam teha
- talvel (et linnud ei karjuks),
- öösel, kell 3.00,
- garaazis haudvaikuses, päevavalguslambid kustu ja hõõglampide valguses (need torud ju kah "karjuvad" laes)
- autol uksed lahti teha.
- pumba otsale mingi 0,5barri (või palju seal käib; kõigepealt ära mõõta) suruõhuvoolikust rõhku peale ja teoreetiliselt peaks kuulda olema, kust välja sisiseb.
....Confused

Mina andsin muidugi vanakooli_juhani kombel minna, et uksepolster maha, visuaalselt vaatasin vaakumaktuaatorit ja torusid jne, sest keset päeva kesk talina linna ei ole võimalik absoluutset vaikust mitte kuidagi saavutada.

Kui sul oma Smilersi helistuudiot muidugi ei ole, kuhu autoga sisse ronida...Eusa_whistle

.

Kas lihtsam ei oleks pumbast mööda trassi edasi minna ja järjest kolmikute otsi "pimedaks" teha ... ?
01-12-2018 01:56 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Ott Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 391
Asukoht: Mägi - Eesti
Postitus: #43
RE: MB 190e, 1993, w201 - kaarel
Suuga saab ka piisava vaakumi tekitada, et vajalikud aktuaatorid liikuma panna või siis leke tuvastada. Mina sain kunagi 124 kesklukus vigase koha kiirelt kätte.
02-12-2018 12:07 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Saidil (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,262
Asukoht: Tallinn
Postitus: #44
RE: MB 190e, 1993, w201 - kaarel
(01-12-2018 09:25 AM)stihl Kirjutas:  Kui ma seda viga otsisin, siis samal ajal tekkis peas visioon, kuidas seda oleks mõistlik ja lihtsam teha
- talvel (et linnud ei karjuks),
- öösel, kell 3.00,
- garaazis haudvaikuses, päevavalguslambid kustu ja hõõglampide valguses (need torud ju kah "karjuvad" laes)
- autol uksed lahti teha.
- pumba otsale mingi 0,5barri (või palju seal käib; kõigepealt ära mõõta) suruõhuvoolikust rõhku peale ja teoreetiliselt peaks kuulda olema, kust välja sisiseb.
....Confused

Mina andsin muidugi vanakooli_juhani kombel minna, et uksepolster maha, visuaalselt vaatasin vaakumaktuaatorit ja torusid jne, sest keset päeva kesk talina linna ei ole võimalik absoluutset vaikust mitte kuidagi saavutada.

Kui sul oma Smilersi helistuudiot muidugi ei ole, kuhu autoga sisse ronida...Eusa_whistle

.

Lihtsam oleks seebivesi teha ja peale peale pritsida. :)

Every nerd becomes a superstar online...
02-12-2018 01:48 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,192
Asukoht: Tallinn
Postitus: #45
RE: MB 190e, 1993, w201 - kaarel
(02-12-2018 01:48 PM)Rolz Kirjutas:  Lihtsam oleks seebivesi teha ja peale peale pritsida. :)

Tervele autole we? Eusa_clap

Pole ju teada, kus leke on, kas uste "mootorite" juures, pagassis, kütuseluugi juures, pumba enda juures, kuskil vaiba all hargnemiskohtades....

190nel peaks selline skeem olema, usun, et nad on üsna sarnased 124-ga:

[Pilt: 2009-07-04_020213_door_locks.png]


Jooniselt on näha, et tagaosa vaakumi kannataks pumba juurest isegi ära elimineerida; kui siis ka ära vajub, on ikkagi viga ustes. Mida on 4...Eusa_whistle

.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 02-12-2018 03:22 PM stihl.)
02-12-2018 03:13 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kaarel_w201 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Postitus: #46
RE: MB 190e, 1993, w201 - kaarel
Suured tänud kaasa mõtlemast. Valget aega on nii vähe, et siiani pole veel jõudnud viga otsima hakata. Natuke pelgan ka seda, et kuidas ma esmalt pumbani jõuan - sedaanil saab sekundiga istmepadja välja, aga universaalil on seal vaip peal. Kellelgi on kogemust, et kui kaugele pakiruumi see vaip ulatab? Ühe doonori pealt võtsin endale igaks-juhuks pumba mõned nädalad tagasi. Proovsin esmalt heaga - viis minutit tirisin seda vaipa, aga siis kannatus katkes, võtsin noa ja lõikasin vaiba sisse augu. Enda oma lõhkuda ei tahaks.
03-12-2018 12:03 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,539
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #47
RE: MB 190e, 1993, w201 - kaarel
Mismõttes vaip peal? See tuleb ju kenasti eest ära, kui lävepaku liist maha tõmmata.

Enne keerad istmepadja üles ja siis tõmbad vaiba üles.

Istmete taga olev on eraldi tükk.

Perevaguni elu
03-12-2018 01:10 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kaarel_w201 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Postitus: #48
RE: MB 190e, 1993, w201 - kaarel
Kevad hakkab varsti kätte jõudma. Nõndapalju olen jõudnud teha, et auto hetkel seest tühjaks visatud ning ootab, et need sügisel üles pildistatud inetud kohad põhja alt kenasti lapitud saaks. Loodetavasti hakkab töö pihta lähinädalatel, aga eks näis.

[Pilt: 56346-IMG_0015.JPG]

Seniks lahutan meelt sellega, et 4x el akende juhtmestik valmis nokitseda.

[Pilt: 35355-DSC_0521.JPG]

Ja s124 kahjuks minu kätte pikemalt ei jäänudki. Ilmnesid erinevad vead, mis päädisid sellega, et auto läks eelmisele omanikule tagasi. Minuteada on auto saanud vahepeal uue käigukasti ning on jälle müügis. Kui kellelgi on huvi, siis võin kontakti jagada.
19-03-2019 11:25 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kaarel_w201 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Postitus: #49
RE: MB 190e, 1993, w201 - kaarel
Täna pole küll sõiduilm, aga laias plaanis on hooaeg alanud ja minu auto on endiselt põhja alt sama nukras seisus kui eelmisel lehel olevatel fotodel näha. Hakkan vaikselt leppima mõttega, et mees, kes pidi auto töösse võtma, seda vist siiski ei tee.

Sellega seoses tunnen igaks juhuks huvi - kui keegi teab soovitada kedagi, kes tahaks ühe kutsika põhja kenasti korda teha, siis võib julgelt ühendust võtta. Muidugi võib ka iseennast soovitada. Tore oleks, kui tegevus toimuks kuskil Tallinna-ümbruses, aga sõltuvalt hinna-kvaliteedi-transpordikulu suhtest võin auto ka kaugemale tuua. Tahaks, et ta saaks minu jaoks ilusti ja korralikult korda tehtud mitte käepäraste vahenditega kiiresti üles löödud.

Nädalavahetusel tegin talle kindlustuse peale ja ajasin ta garaažist välja nii et Tallinna lähiümbruses saan tulla ja autot ennast ka näidata, aga olen siia albumisse tõstnud mõned fotod, mis ma pärast auto sisu välja võtmist klõpsutasin. https://photos.app.goo.gl/8Kh9dh5i5RmPntWS9
10-04-2019 11:48 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kaarel_w201 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Postitus: #50
RE: MB 190e, 1993, w201 - kaarel
Polegi peale auto garaažist välja ajamist ühtegi postitust teinud, aga kuna ta on endiselt mul alles ja hooaeg ka lõpusirgel, siis võiks ju märgi maha jätta.

[Pilt: 23799-ujumas.jpg]

[Pilt: 42393-pestud.jpg]

[Pilt: 97774-eest.jpg]

[Pilt: 62345-vasak_nurk.jpg]

Esiteks auto põhjaalusest - eelmine sügis leppisin ühe kodanikuga põhja keevitamise osas kokku, veebruaris viskasin auto tühjaks ja ootasin, et millal saaks ta töösse anda. Nädalad läksid, eelmise auto valmimine venis ja lõpuks tuli ka ametlik kinnitus - "ei... ikka vist ei ole võimalik minu autot keevitama hakata". Nojah - kahju, kuid mis muud kui pidin sellega leppima. Hakkasin seepeale järgmisi kohti otsima ja paariga sain ka jutule, aga nendega sama moodi - kõik kohapeal kokku lepitud ning "homme helistan ja ütlen, et millal täpselt võid auto ära tuua". Neid kõnesid ootan tänini...

Mais andsin alla, mõtlesin, et ega see rooste mul suvega ka oluliselt hullemaks ei lähe - panin salongi tagasi autosse ja alustasin auto sihtotstarbelist kasutamist. Hetkel kella peal 228k nii et sõitsin kuskil 4-5 tuhat kilomeetrit. Kasutasin teda igapäevaautona ning kordagi ta mind hätta ei jätnud (va see kord kui ma ise jätsin ühel rattal veljepoldid korralikult kinni keeramata ja juhtus see, mis pidigi juhtuma.)

[Pilt: 47648-kaigas.JPG]

Hoolduspäevik ka: midagi väga tähelepanuväärset ei ole korda ajanud - vahetasin autol õli, õlifiltri, õhufiltri, diffri õli, pesin läbi jahutussüsteemi ning panin uue jahutusvedeliku ja termostaadi, vahetasin amordid, pidurikettad ja klotsid, tagumised pidurisadulad ning pidurivedeliku. Siis sai veel tehtud sillastend ning pandud uus kojamehe alune plastik (A osa silberautos kuskil 20-30 eurot). Käiguhoovastik sai ka remonditud ning taga vasak ja parem vedru omavahel vahetatud + uued vedrupadjad pandud. Ilmselgelt läks vahetusse ka eelmisel pildil olnud kaigas.

edit: meenus, et sai ka uus aku pandud :)

[Pilt: 86677-vanad_pidurid.jpg]

Natuke leidsin "puuduolevaid" asju - garaažis ootavad 16x8 et34 kaevukaaned, autosse läks airbagiga sportline rool ning talvel leidsin talle originaal tööriistakomplekti ja inglisekeelse kasutusjuhendi (Autoga kaasas olnud saksakeelne on ka olemas, aga ma ei oska eriti saksa keelt ja ebays õnnestus üks inglisekeelne manuaal kümneka peale kaubelda.)

[Pilt: 85255-raamat.JPG]

[Pilt: 87768-rool2.jpg]

Teravam silm näeb ära, et kindalaeka luuk istub veidi viltu. Kui kellelgi on täiesti terve luuk pakkuda, mis pole mõrane selle lambi lüliti koha juurest, siis võtku ühendust ja lepime hinna kokku!

[Pilt: 28796-kaevukaan_2.jpg]

[Pilt: 49448-kaevukaan_1.jpg]

Rehvimõõdu osas soovitused teretulnud!

Autosse paigutamist ootavad endiselt istmesoojenduse juhtmestik, ja faderi nupp ning väga ilusas korras käigukangi ümber käiv puitpaneel, kus kõik vajalikud augud olemas - selle kupatuse saan autosse panna siis kui 4x el akende juhtmesti olemas on. Siis oleks käigukangi ümbrus kõigi nuppudega varustatud ja tehtud järjekordne samm kõigi lisade suunas :)

Kui kellelgi on selline juhtmestik müügiks, siis võib loomulikult endast märku anda. Pakkuda võib ka tagumisi el aknatõstukeid.

Muredest.
Jahutusventikas töötab sõltumata mootoritemperatuurist ning vist on seda teinud kogu aeg. Seisva mootoriga keerleb ta ilma igasugust vastupanu osutamata mõlemat pidi. Murega kaasneb kiirendades korralik trollibussi undamise hääl. Sellega peaks tegelema. Samuti tundub, et mootoripadjad vist on oma elu ära elanud ning auto käivitamisega kaasneb päris korralik värin.

Lisaks olen ma terve hooaja maadelnud sellega, et mulle tundub justkui oleks tagumine kõrvalistuja poolne nurk kõrgem kui juhipoolne. Täiesti arusaamatu - ka sillastendis käies palusin härradel selle pilguga vaadata, et ehk jääb miskit silma.. No ütlevad, et kõik nende arust timm. Vaadake ise ja ehk oskab keegi sõna sekka öelda.

Variant üks on see, et kuna ma sõidan 99% ajast üksi, siis äkki ma istun ise teda viltu? Ehk peaks jäigemad vedrud vaatama? Praegu on all mingi Eibachi omad ja sõit on kaunis pehme.

Siin pildil on pakiruum täis, aga kindlasti mitte üle koormatud. On näha, et tagaots on korralikult vajunud.

[Pilt: 44293-alla_vajunud.jpg]

Igaks juhuks selle pärast saigi suve lõpus vasak ja parempoolne vedru tagant omavahel ära vahetatud ning pandud uued vedrupadjad, aga justkui mingit väga olulist vahet ei ole.

Äkki on viga selles, et need padjad, mis on tagasilla ja auto vahel, on kulunud kuidagi ebaühtlaselt, sest enne minu kätte jõudmist oli pill kümmekond aastat olnud nii. Selle ajaga võis ju seal miskit ebaühtlaselt ära kuluda...

[Pilt: 39644-alguses.JPG]

Küljepealt paistab asi selline:

[Pilt: 82443-paremalt.jpg]
[Pilt: 28842-taga_parem.jpg]
[Pilt: 34573-PT.jpg]

[Pilt: 47489-taga_vasak.jpg]
[Pilt: 39753-vasakult.jpg]
[Pilt: 86436-VT.jpg]

Siin pildil kaamera ka veidi viltu, aga tagantvaates asjad nii:
[Pilt: 63952-tagant.jpg]
[Pilt: 65223-tagant_2.jpg]

Kui on oluline, siis sillastendi tulemused järgmised. Öeldi, et eesmised õõtsad on liialt roostes, et neid reguleerida. Kui keegi aitab mulle lahti seletada, mida need näidud, mida paika ei saadud, reaalses elus tähendavad, oleksin tänulik.

[Pilt: 33353-sillastend.JPG]

ÜV sai septembriga läbi, ei hakanud seda proovima, kuna hooaja algul sai põhjale hinnapakkumisi võttes see haamriga korralikult auklikuks löödud. Nüüd olengi mures, et äkki on midagi puserdi ja, et auto keevitamine oleks ereda leegiga raha põletamine… Ei teagi, mis saab. Palju aega enam pole, sest varsti on ilm selline, et autot liigutada ei saa ning tagumine aeg on otsustada, kas katsuda kevadeks uuesti keevituse aega leida või on mõistlikum lugeda projekt lõppenuks, paremad tükid riiulisse tõsta ja kere metalli ära veeretada…
(selle postituse viimane muutmine: 23-10-2019 01:26 PM kaarel_w201.)
23-10-2019 01:21 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB Transporter 308D, 1993 -põhh põhh 4 744 06-10-2019 09:07 PM
Viimane postitus: põhh
  MB 190, w201 x mitu -Oldschool Oldschool 101 75,105 06-09-2019 12:58 PM
Viimane postitus: Oldschool
  190 E 2,6, 1992, W201 - Tauno Mõts Tauno Mõts 58 32,462 04-08-2019 10:48 PM
Viimane postitus: Lepz
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 52 9,319 13-07-2019 12:43 AM
Viimane postitus: 966mkr
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 14,724 11-07-2019 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 78 46,063 07-05-2019 07:10 AM
Viimane postitus: hents99
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 46,446 01-05-2019 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 9,509 30-04-2019 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 28 11,494 24-04-2019 11:52 AM
Viimane postitus: Even88
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 10 7,359 08-04-2019 01:30 PM
Viimane postitus: djmaq

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog