Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W201 ASD Kuidas teha?
#1
Soovin w201 kerele ASD peale tõsta. Ehk oskavad asjatundjad öelda, mida on veel peale diffri tarvis, et süsteem toimima saada?
Vasta
#2
Minu teada töötab see süsteem õlisurvega, seega õlipaak+pump+torustik+klapp+elektroonika.
Vasta
#3
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41597
Palju lihtsam ja kindlam süsteem
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#4
(05-06-2016, 10:23 AM)124STD Kirjutas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41597
Palju lihtsam ja kindlam süsteem

Suured tänud! Olen nüüd targem.
Vasta
#5
Selline käsitsi lülitamine seal teemas oleks nagu ühe jalaga kiviaega astumine.

Skeem siis selline:
   
Vasta
#6
Aga siis ei pea õnne peale lootma et kas lukustab ära või mitte, väike liigutus ja on 100% kinni. Väga tihti seda nigunii pole vaja.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#7
(07-06-2016, 08:58 AM)124STD Kirjutas: Aga siis ei pea õnne peale lootma et kas lukustab ära või mitte, väike liigutus ja on 100% kinni. Väga tihti seda nigunii pole vaja.

Õnnega pole siin midagi pistmist. Mo arust on mitu korda lihtsam võtta doonorilt vajalik klapp ja selle juhtimiseks ühendada relee ja lüliti, kui hakata reaalset rauatööd tegema. Aga eks igaüks ise teab, mida oma ajaga ette võtab.Eusa_angel

Hüdrosüsteemita autol tekib käsipumbal isegi mõningane mõte...
Vasta
#8
Ilma hüdrosüsteemita autol on vist hüdropumba paigaldamisex ka teistsugust nukkvõlli hammasratast tarvis, mis pumpa ringi ajax? Ning klapikambrikaan ja selle tihend tuleb ka vist välja vahetada? Vaatasin just enda musta W201 mootorit (ilma hüdrosüsteemita) ja need asjad tundusid pumba paigaldust segavat.

Teine variant on kasutada kahesektsioonilist roolivõimupumpa.

Palju sellise käsipumbaga jaxax survet tekitada? Originaalis on ju ASD ja nivoo süsteemis kasutusel kuni 150 bar-i.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#9
(07-06-2016, 10:00 PM)Werewolf Kirjutas: ...
Palju sellise käsipumbaga jaxax survet tekitada? Originaalis on ju ASD ja nivoo süsteemis kasutusel kuni 150 bar-i.

Arvestades, et pidurisüsteemis suudab Harju keskmine juht ilma võimendita pressida pea 100 bar, siis piisavaltWink Vajadusel saab ju mängida pumba/töösilindri pindaladega ja sedasi kangiõlga suurendada. Asi see mitu korda tõmmata on...
Vasta
#10
Nivoos 150 bar-i kindlasti pole, sest selle survega suudaks tonne tõsta. Aga 600 kg koorma puhul tagasilla kohal juba max surve piir tõstmisel.
Vasta
#11
Tere,

Lihtsalt infoks ja täiesti off-topic, aga võibolla siiski huvitav teadmine, et nivoosüsteemi maksimumsurve on neil vanematel MB-del (W201, W124 ja W126) tõesti vahemikus umbes 130 - 150 bar-i ja baasrõhk ehk 30 bar-i peab olema amortides kogu aeg sees.
[Pilt: 160609_Nivoo_Barid.jpg]

Parimate soovidega,

Tauno Mõts
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Video In Motion Ntg2.5 kuidas aktiveerida a.myrk 2 530 26-07-2021, 02:13 PM
Viimane postitus: Marksus
  W201 kesklukk TAD17I 2 2,292 09-05-2018, 02:33 PM
Viimane postitus: TAD17I
  W201 siduri libisemine indrek 4 2,698 15-08-2017, 10:44 AM
Viimane postitus: indrek
  w201 tagasilla suure puksi polt murdus ära roxie 0 1,638 09-08-2017, 11:12 AM
Viimane postitus: roxie
  W124 - W201 Olkunaator 0 1,844 12-07-2017, 02:42 PM
Viimane postitus: Olkunaator
  W201 vedrud roxie 0 1,360 02-03-2017, 04:57 PM
Viimane postitus: roxie
  2.3 w201 mootori probleem TanelRist 3 3,550 04-12-2016, 02:29 AM
Viimane postitus: TanelRist
  W201 2,3 100kw k.k vahetus Kutsikas190 0 1,668 17-11-2016, 03:42 PM
Viimane postitus: Kutsikas190
  17x8 ET30 / 17x9 ET32 veljed W201/W202/W124/W210 all? Uku 6 5,252 12-10-2016, 04:41 PM
Viimane postitus: stihl
  W201 tühipöörete ja ventikaga probleem Risdo 1 2,156 16-09-2016, 11:26 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne