Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W201 ASD Kuidas teha? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: W201 ASD Kuidas teha? (/showthread.php?tid=42770)



W201 ASD Kuidas teha? - Trollzan - 04-06-2016

Soovin w201 kerele ASD peale tõsta. Ehk oskavad asjatundjad öelda, mida on veel peale diffri tarvis, et süsteem toimima saada?


RE: W201 ASD Kuidas teha? - Heinar - 04-06-2016

Minu teada töötab see süsteem õlisurvega, seega õlipaak+pump+torustik+klapp+elektroonika.


RE: W201 ASD Kuidas teha? - 124STD - 05-06-2016

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41597
Palju lihtsam ja kindlam süsteem


RE: W201 ASD Kuidas teha? - Trollzan - 05-06-2016

(05-06-2016, 10:23 AM)124STD Kirjutas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41597
Palju lihtsam ja kindlam süsteem

Suured tänud! Olen nüüd targem.


RE: W201 ASD Kuidas teha? - Heinar - 07-06-2016

Selline käsitsi lülitamine seal teemas oleks nagu ühe jalaga kiviaega astumine.

Skeem siis selline:
   


RE: W201 ASD Kuidas teha? - 124STD - 07-06-2016

Aga siis ei pea õnne peale lootma et kas lukustab ära või mitte, väike liigutus ja on 100% kinni. Väga tihti seda nigunii pole vaja.


RE: W201 ASD Kuidas teha? - v6sa - 07-06-2016

(07-06-2016, 08:58 AM)124STD Kirjutas: Aga siis ei pea õnne peale lootma et kas lukustab ära või mitte, väike liigutus ja on 100% kinni. Väga tihti seda nigunii pole vaja.

Õnnega pole siin midagi pistmist. Mo arust on mitu korda lihtsam võtta doonorilt vajalik klapp ja selle juhtimiseks ühendada relee ja lüliti, kui hakata reaalset rauatööd tegema. Aga eks igaüks ise teab, mida oma ajaga ette võtab.Eusa_angel

Hüdrosüsteemita autol tekib käsipumbal isegi mõningane mõte...


RE: W201 ASD Kuidas teha? - Werewolf - 07-06-2016

Ilma hüdrosüsteemita autol on vist hüdropumba paigaldamisex ka teistsugust nukkvõlli hammasratast tarvis, mis pumpa ringi ajax? Ning klapikambrikaan ja selle tihend tuleb ka vist välja vahetada? Vaatasin just enda musta W201 mootorit (ilma hüdrosüsteemita) ja need asjad tundusid pumba paigaldust segavat.

Teine variant on kasutada kahesektsioonilist roolivõimupumpa.

Palju sellise käsipumbaga jaxax survet tekitada? Originaalis on ju ASD ja nivoo süsteemis kasutusel kuni 150 bar-i.


RE: W201 ASD Kuidas teha? - v6sa - 09-06-2016

(07-06-2016, 10:00 PM)Werewolf Kirjutas: ...
Palju sellise käsipumbaga jaxax survet tekitada? Originaalis on ju ASD ja nivoo süsteemis kasutusel kuni 150 bar-i.

Arvestades, et pidurisüsteemis suudab Harju keskmine juht ilma võimendita pressida pea 100 bar, siis piisavaltWink Vajadusel saab ju mängida pumba/töösilindri pindaladega ja sedasi kangiõlga suurendada. Asi see mitu korda tõmmata on...


RE: W201 ASD Kuidas teha? - Heinar - 09-06-2016

Nivoos 150 bar-i kindlasti pole, sest selle survega suudaks tonne tõsta. Aga 600 kg koorma puhul tagasilla kohal juba max surve piir tõstmisel.


RE: W201 ASD Kuidas teha? - Sm. Västrik - 09-06-2016

Tere,

Lihtsalt infoks ja täiesti off-topic, aga võibolla siiski huvitav teadmine, et nivoosüsteemi maksimumsurve on neil vanematel MB-del (W201, W124 ja W126) tõesti vahemikus umbes 130 - 150 bar-i ja baasrõhk ehk 30 bar-i peab olema amortides kogu aeg sees.
[Pilt: 160609_Nivoo_Barid.jpg]

Parimate soovidega,

Tauno Mõts