Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ew210]. MB e 200 Cdi Classic automaat 2001 aasta
#1
Tere. Mul tekkis probleem autoga nimelt, laupäeva hommikul proovisin auto toole panna kuid ei läinud Sad lasin aku tühjaks ära.
No siis andsime teise autoga krokitillidega voolu ja siis lasin autol pikalt tühjalt ketrama kuni laks käima. No siis sõitsin ringi ja proovisin hiljem uuesti toole panna ( sooja mootoriga) siis laks kohe.

1) kas võib olla eelsüüteküünala boxsi viga? ( armatuuris kollane tuli põleb)
Vasta
#2
(23-11-2015, 11:14 AM)w0w Kirjutas: Tere. Mul tekkis probleem autoga nimelt, laupäeva hommikul proovisin auto toole panna kuid ei läinud Sad lasin aku tühjaks ära.
No siis andsime teise autoga krokitillidega voolu ja siis lasin autol pikalt tühjalt ketrama kuni laks käima. No siis sõitsin ringi ja proovisin hiljem uuesti toole panna ( sooja mootoriga) siis laks kohe.

1) kas võib olla eelsüüteküünala boxsi viga? ( armatuuris kollane tuli põleb)

Nagu ma juba eelmises teemas vastasin, sul võib seal 100 muud viga ka olla. Kui sa loodad foorumi õpetuste kaudu ükshaaval kõiki asju testima hakata, oskamata ise elementaarset kontrolli teostada, siis kahjuks sa kaugele ei jõua.

Korras CDI mootor käivitub ka -5 kraadiga ilma, et eelsüüteküünlaid peaks kasutama. Aga kui sul juba pool milli ette keritud on, siis võib probleem tekkida küll. Kui eelsüütetuli jääb põlema armatuuris, siis seal mingi teema küll jah, aga see võib ka olla indikaatoriks ühe või enama küünla veaks, samuti ka eelsüüterelee probleemi tulemus.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
No eelsüüteküünala tuli põleb mul juba viimased 2 kuud, vaatasin seda boxi seal on 1 pistik ära karsanud
Vasta
#4
(23-11-2015, 11:36 AM)w0w Kirjutas: No eelsüüteküünala tuli põleb mul juba viimased 2 kuud, vaatasin seda boxi seal on 1 pistik ära karsanud

See ongi põhjus, miks sul auto ei taha käima minna. Seepärast need igasugused tulukesed ongi mõeldud, et kui midagi pahasti on, siis läheb see põlema, nõudes kiiret reageerimist.

Kahjuks peame tõdema, et kiireks läheb alles siis, kui midagi küljest kukub, või enam käima ei lähe. Alusta selle vidina vahetusest ja alles siis saad edasi järgmisi probleeme lahendama hakata.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CDI kõrgsurvepumba muhv rekkamees 5 364 19-05-2023, 11:03 AM
Viimane postitus: rekkamees
  CDI mootor ei käivitu - APIAPI v6sa 79 73,221 22-08-2022, 07:50 PM
Viimane postitus: Ott
  W204 CDI katkendlik starter? PaulE 3 837 11-04-2022, 01:07 PM
Viimane postitus: hellrix
  W209 2,7 cdi mootor läheb avariireziimi Bullterrier 12 1,686 03-06-2021, 09:47 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,382 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  w639 2.2 CDI lagiseb hentsy 4 3,910 02-12-2019, 01:36 PM
Viimane postitus: znxe
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,148 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  E klass 320 CDI Airmatic universaalile sedaani õõtsad ja tavavedrud DaddyV 11 4,942 30-08-2018, 06:14 PM
Viimane postitus: DaddyV
  Mb c200 cdi 2001 mootor jõnksutab luigapoiss 12 10,538 17-05-2018, 02:37 PM
Viimane postitus: znxe
  CDI kütusefiltrist v6sa 5 4,957 07-10-2017, 10:28 AM
Viimane postitus: 92S500



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne