Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w639 2.2 CDI lagiseb
#1
Edastan siia sõbra probleemi:

Mure selline, et sai ostetud MB Vito 2004 2.2 CDI 110 kw W639 kerega, millel esialgu tundus olema mõni pihusti "ära", kuna lagises kiirendamisel (kindlal pöördevahemikul). Sai siis viidud auto remonti ja kodanik pani kõik pihustid stendi, mis näitas et tõesti 2 pihustit on "otsas". Sai siis kiirelt leitud töötava auto pealt sama koodiga stenditud 4 pihustit. Sai need peale pandud, aga “lagin” on sama. Auto liigub väga hästi, käivitub hästi, ei lonka ega suitse, aga lagiseb mõnusalt ja ainult koormuse all. Kodanik, kes tegeleb diislite ja pihustitega ütles, et see on tunduvalt tugevam lagin, kui ta tavaliselt kuulnud on. Siis võtsin ette järgmise, vähe tuntuma töökoja, kes uuris ja puuris seda autot, aga jagu ei saanud, et miks ta lagiseb. Sain siis sellele töökojale paarisaja euro eest tunnid kinni makstud mitte millegi eest, aga enne kui ukse kinni lõin pakkus töökoja üks targem mees välja, et asi võib olla selles, et seda mootorit/aju on “näpitud”, ehk siis pooleli jäänud “chiptuning”?? Kas see tundub reaalne, kui jah, siis kas oskab keegi mulle soovitada kuhu ma võiksin selle auto viia, kes paneks õige diagnoosi.
Vasta
#2
Pakuks et kolb loksub.
Naftapress.
Vasta
#3
Loksuv kolb peaks tiksuma, vähemalt bensukal. Üldiselt ülemine mootoriosa teeb tiksu ja alumine kolksub(saale näiteks).
Aga loksuva kolviga peaks ju ka õlikulu olema märkimisväärne ju.
Samas tasuks õhukulumõõtja ning turbo üle vaadata.
Lagin võib ka tekkida liiga varasest pritsepunktist, on see siis tõesti ajust tingituna või mõnest andurist.
Vasta
#4
Vanadel rootor ja lattpumpadel kui süüde varane siis lagises jah mõnusalt.Ehk lase tõesti korra vaadata sellest vaatenurgast masinat.Kui asjale oled jälile saanud siis anna kindlasti teada.
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#5
Võib olla tuuning. Võib olla see, et auto on korras, sest 2.2cdi teebki max.common rail rõhu(1600bar) juures sellist huvitavat laginat Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vito w639 roolisambal mitte midagi ei tööta Rix383 1 195 09-07-2023, 07:41 AM
Viimane postitus: v6sa
  CDI kõrgsurvepumba muhv rekkamees 5 332 19-05-2023, 11:03 AM
Viimane postitus: rekkamees
  CDI mootor ei käivitu - APIAPI v6sa 79 72,775 22-08-2022, 07:50 PM
Viimane postitus: Ott
  W204 CDI katkendlik starter? PaulE 3 819 11-04-2022, 01:07 PM
Viimane postitus: hellrix
  W209 2,7 cdi mootor läheb avariireziimi Bullterrier 12 1,633 03-06-2021, 09:47 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,368 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,091 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  w639 Eberspächer lisasoojendi kulamees 2 2,215 09-01-2019, 11:17 AM
Viimane postitus: kulamees
  E klass 320 CDI Airmatic universaalile sedaani õõtsad ja tavavedrud DaddyV 11 4,849 30-08-2018, 06:14 PM
Viimane postitus: DaddyV
  Mb c200 cdi 2001 mootor jõnksutab luigapoiss 12 10,363 17-05-2018, 02:37 PM
Viimane postitus: znxe



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne