Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz, 250D, 1989 - OnkelMats
#1
Tervist,

Mark: Mercedes-Benz, vin WDB1241251A912310
Väljalaskeaasta:02.01.1989
Läbisõit: Pea 350 000
Mootor: 2.5 D
Võimsus: 66 kw
Käigukast: 5 manuaal
Värvus: 172 Anthrazitgrau metallic (Anthracit Grey metallic)
Salong: Segu ühest ja teisest
Lisavarustus: Vetokoukku ja kattoikkuna

Andsin näpu, võttis käe. ''Hoovi'' jõudis järjekordne W124. Masin on aus, kere vähese roostega, tehnika töötab hästi, sisu nii ja naa. Kuna pakkumine oli soodne ning hirmus ihk julma mehaanilise pilli vastu kasvas saigi antud isend ära toodud. Mootoriks 2.5 66kw, nagu mu universaalilgi oli ja 5-käigune manuaal. Üllatavalt kulgeb see isegi asisemalt kui eelmine. Eks neid pisiasju on küll ja veel, mis vajavad tähelepanu, kuid selle otstarbega ta toodud ka sai - ehitada heast toorikust korralik auto. Kui aus olla siis kahetsen siiamaani, et oma S124 maha müüsin. Ei oskagi öelda miks selline otsus tehtud sai. Mõni pilt ka.

[Pilt: P1010968.JPG]
[Pilt: P1010969.JPG]
[Pilt: P1010971.JPG]
[Pilt: P1010970.JPG]
[Pilt: P1010972.JPG]
[Pilt: P1010973.JPG]

Esialgsed vead: Rool vahetevahel kisub siia-tänna; tundub, et üks tagaamort on väsinud; helisüsteem ei kannata absoluutselt kriitikat; valet värvi juhiiste (katki ka); kütusepaagi kork asendunud universaalsega.

Esialgsed plaanid: Leida roolimissüsteemis viga; likvideerida kolin esisillas. Edasi lähevad ideed jooksvalt ja vahetamist vajavad osad vastavalt vajadusele.

Rõvedad istmekatted on nüüdseks eemaldatud.

Parimat,
Mario
Vasta
#2
tere. minu soovitusi mis algselt teha :
kontrolli enne raha sissepanemist mis korras alt sillakinnitused ja põhi üldse on
kontrolli mootori seisukorda ja kasti seisukorda
sisu prügilasse kohe koos kõikide plastikdetailidega ja facelift riide või nahktuba sisse
tagastange ja ukseliistud vaheta al90a osade vastu osade vastu
väändaaknad vaheta 4 el akna süsteemi vastu kui hakkad sisuga tegeleda korraga

Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#3
Vaikselt seda teengi. Mulle millegipärast meeldib vanem sisu nagu rohkem ja vändaga aken käib ikka asja juurde. Eks näis, mõtteid on palju.
Vasta
#4
(31-01-2015, 04:04 PM)arturmalcik Kirjutas: tere. minu soovitusi mis algselt teha :
sisu prügilasse kohe koos kõikide plastikdetailidega ja facelift riide või nahktuba sisse
tagastange ja ukseliistud vaheta al90a osade vastu osade vastu
väändaaknad vaheta 4 el akna süsteemi vastu kui hakkad sisuga tegeleda korraga

Ma küsiks ka nende kolme viimase "soovituse" kohta suurelt ja kõvasti - MIKS??? Äkki peaks xenoni ka panema?

Ma mäletan, kui W124 oli veel "kõva pill" ja vene kandid armastasid neid. Aastad olid muidugi siis 90-te lõpp, 2000-te algus. Pappi muidugi igal lasnagorski kollil nii palju polnud, et feisslift ligi võtta. Siis käis üks lõputu tuunimine. Sitemad vennad panid ainult lingid. Kangemad gängsterid panid ka karbid (mida sai soodsalt videvikupoest) ja eriti kõvad kunnid panid kõik - sisu, E-mudeli nina ja E-mudeli tagaosa. Neid lollakaid hübriide jätkub veel isegi tänasesse päeva, kuigi aeg on õnneks enamus neist juba hävitanud.

Minu meelest on liistuga 124 täpselt sama äge vanatehnika kui karbiga mudel. Lihtsalt teistmoodi äge. Ühtemoodi vanatehnikad on nad täna kõik. Mis nahksisu ja elektriaknad? Igal surnud avantgardil on need vidinad küljes. Naudime retrot.

Ma peseks sisu korralikult puhtaks, otsiks konsooli õige zebrano puidu, paneks õiged rattad alla, vahetaks tagatuled originaalide vastu (võin riiulilt anda kui on soovi) ja lihtsalt sõidaks. Hooldaks niipalju kui vajalik, kuid liiga palju raha ei uputaks.

Äge auto. Edu.

Terve aasta poole aastaga
Vasta
#5
Mulle tõepoolest retrovibe meeldib. Uskumatu on see kui hästi antud isend käivitub. Nädalavahetusel viskas kõva miinust ja mootor turtsatas ellu laialtlevinud mõistega ``poolest pöördest´´. Ilmselt ka suuresti tänu uuest 100Ah akust, mis hiljuti välja vahetatud sai. Siiani väga rahul. Istmekatete alt tulid välja väga ilusad istmed. Juhiiste on ainult millegipärast ära vahetatud, sinna jätsin katte veel peale (musta värvi iste, katkine, ära vajunud ja jubedalt tolmune). Hetkel ainuke suurem muudatus, mille ette võtsin oli helisüsteem. Mulle meeldib kuulata muusikat... kvaliteetselt. Seega asendasin kõlarid FLI 5 koaksiaalidega ning lisasin ka väikse mürtsukasti. Komplekteerisin nö säästusüsteemi ja ennäe, toimib. Senimaanistest süsteemidest minu maitsele sobivaim. Edasiseks talveveljeks otsustasin jätta kaasa tulnud nö 8-hole-id. Suveks õnnestus läbi erinevate asjaolude hankida 17´´ AMG replicad. Eks näis kuidas nendega sõita on. Rohkem välimuselt plaanis autot muuta pole, praegused tagatuled tunduvad ka nagu värviga sobivat. Aa, võre vahetan ka kevadepoole ära. Praegusel killud väljas.

Hetkel siis hankimistvajavad tükid on:

Õige küttepaagi kork
Mütsiriiuli kõlarikatted
Juhiiste
Tuledelüliti (udutulede astmed ei haaku, pole momendil väga tähtis)


Laenatud pilt sarnastest velgedest:
[Pilt: 182844d1213487414-17-clk55-amg-wheels-ti...g_1238.jpg]

Edit:
Minu auto alla proovituna siis:
[Pilt: DSC_0086.JPG]
Vasta
#6
Teadugipärast loodus tühja kohta ei salli, ning katkiseid detaile on kole vaadata, paigaldasin uued antennid. Väiksed pulgad hetkel ajutiselt, peagi pikemad ja õige nurga alla.

[Pilt: DSC_0089.JPG]

Ära sai tellitud ka ühte koma teist jubinaid.
Vasta
#7
Niisiis, installeeritud uus võre sisu, vahetatud vasak esimene rattalaager. Järgmine plaan õlivahetus ning seisupiduri majandus. Siiani on tramm ennast kenasti ülal pidanud. Tänud ka arturmalcikule, kelle käest sai soetatud sähköiste, natukenegi luksust mehaanika kõrvale. Lähiajal peaksid ka kõlarikatted taha jõudma, siis salongiga esialgu ühelpool.

[Pilt: P1010978.JPG]

Vasta
#8
Nüüd on vist tehnilise poole pealt enam-vähem kõik tehtud. Viimasel ajal kostus veermikust jube klobin ja auto käitus imelikult kiirendamisel, tagurdamisel jne. Kuna tõstukit omal nii lihtsalt saada ei ole ei osanud ka mingisugust diagnoosi panna. Kui võimalus tekkis avanes väga kena vaatepilt. Nimelt ei olnud kardaani tugilaagrist enam suurt midagi alles, kuulid välja jooksnud ja muhv ribadeks. Lisaks tugilaagrile sai vahetatud õli, keevitatud summutitoru lõpuks ära, mis piltlikult rippus roostekarva otsas ning kokku sai lõpuks ka seisupidur. Mõnus vaikne sõita juba. Saaks veel suvevelje alla ja mõningad puksid ning mõned mittetähtsad tilu-lilud ka vahetatud oleks juba täitsa teema.

Kiire kütusekulu arvestus 6,5 sajale. Enamus sellest linnasõitu.
Vasta
#9
Sa pead mult selle sisu ära võtma Wink Mu sisu näeb värskem välja, kõik asjad olemas peale vaiba.
CE420 v8
Vasta
#10
Milline sisu täpsemalt?

E: Tõllarattad ka nüüdseks all
[Pilt: DSC_0098.JPG]
Vasta
#11
13 ja reede, töölepingu lõpetas juhipoolne šarniir. Positiivne on see, et pooleks läks asi parkides, mitte kiiruse pealt. Nüüdseks korras.
Vasta
#12
13 ja reede, must kass jooksis ka ühel ristmikul üle tee. Sõitsime mingisuguse Compact 316 bemmiga ringi mööda metsa- ja külateid, tagasilla kinnitus andis otsad nagu tavaliselt W124 kombeks. Aga bemm on lollilt ehitatud, sild kukub maha ja hakkab sädemeid pilduma mööda asfalti. Icon_razz
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#13
Vahetatud taaskord nii mõnigi osa. Teise poole šarniir, pingeregulaator, pihustiotsad, käigukasti padi, stabikavarda puksid. Lisasin ka põhjakatte, mis puudus. Kuna vihmase ilmaga hakkas masin minu jaoks ennenägematuid trikke tegema (peale lombist läbi sõitmist hakkas mootor kinni pooma ning jõnksutas nagu põrguline vahelduva eduga, lisaks suri tahhomeeter ära), läksin ehkupeale välja antud installatsiooniga. Siiani ei ole sama probleemi enam esinenud. Ei teagi, kas siis mure oli seotud vee sattumisega generaatorisse? Peale pihustiotsade vahetust käib jõudluse poolelt mootor paremini ega raputa enam, kuid lagisema hakkas rohkem. Järgmine esmaspäev saab diislimeistris asjale selguse. Küttekulu kuskil 7-8 vahel laiema rehviga.

Tähelepanu vajavad ilmselt veel tagasilla kaikad.

E: Installeeritud ka originaal kapotimatt
[Pilt: DSC_0124.JPG]
Vasta
#14
Nonii, pole mõnda aega midagi kirjutanud, mis on ühest küljest ju täitsa hea. Ega suurt midagi teinud polegi väljaarvatud sõitmise. Nipet-näpet pigem. Lõpuks pikemad antennid, natuke paigaldatud kaubaruumi mürasummutust (plaanis teha ka siit-sealt salongis). Kõige tähtsam vast paelub ikkagi köögipoolt. Nimelt katsetasin vahepeal odavaid pihustiotsasid ''Toprani'' tooteseeriast. Paratamatult ei ole odav ots ikka see. Üks lõi ühte otsa, teine teise, kolmas tilkus niisama jne. Mõni ime miks mootor ei käinud. Vanad Boschi otsad tagasi ja 66kw nurrub laitmatult. Kütusekulu arvestus ümardatult kuskil 7L/100km, millest põhiline on linn ja lühikesed otsad. Pole paha. Plaane on veel palju. Suurim plaan renoveerida veermik - teha korralikud õõtsad, vahetada kaikad tagasillas jms. Lisaks tahab kere saada poleerimist ning värvimist. Poleerimise vajadus tuli eelkõige sellest, et talveperioodil on tekkinud juhiküljele esitiivast tahatiivani pikk kraaps, justkui miskise puutoikaga veetud. Ilmselt lapsed linnaparklas, pole midagi teha (on ka varem sarnaste tagajärgedega apsusid olnud). Õnneks pole kraaps sügav ning suurema vaevata likvideeritav (pildil silmatav tagatiival heledamas sektsioonis). Värvi tahaks saada samuti juhipoolne külg, täpsemalt alumine äär. Natuke on tulnud pinnapealset roostet uste servadesse, mida on ehk samuti pildilt näha. Kui juba teha, siis võiks värskendada uue kuuega ka karpe. Hilisemas tulevikus vahetada kundepoolne esitiib, hakkab teine vigu välja näitama, kiiret pole. Plaanipäraselt võiks renovatsioon aset leida juulis, mil aega tegutsemiseks rohkem. Senimaani aga jõudu ja jaksu teistele kaasvõitlejatele.

[Pilt: DSC_0141.JPG]
[Pilt: DSC_0142.JPG]
Vasta
#15
Kaalusin tükk aega, kuid lõpuks otsustasin siiski otsast alustada. Plaan välimust veidi värskendada kuniks tehnilise poole juurde asuda saab. Ma ei tea, mulle meeldib. Tulemus jäi oodatust parem. Nädala jooksul kui head ilma veel on teen ülejäänu ka ära - küljed ja esibamperi.

[Pilt: DSC_016523.jpg]
Vasta
#16
Valmisprodukt. Mulle täitsa meeldib, soliidne.

[Pilt: DSC_017633.jpg]
[Pilt: DSC_018033.jpg]

Lisaks vahetasin esiamortide tugipadjad (või kuidas neid täpselt kutsutakse) ära, ühest oli järgi nii palju.

[Pilt: DSC_0183.JPG]

Lähiajal peaks jõudma kohale ka uus sidur. Peale seda ei oskagi momendil rohkem midagi teha - kalla ja talla.
Vasta
#17
Sidur vahetatud. Ära kadus tüütu jõnksutamine ja raputamine. Täitsa mõnus sõita juba. Ainult kokkupanekuga läks kiireks ning ei jõudnud uurida kas siduri töösilindrit või peasilindrit annab reguleerida ka? Jube põrandast võtab hetkel millegipärast ning eelnevalt diagnoositud survelaagri kahin on endiselt alles. Lahutab ilusti ning ka hääl kaob siis ära aga tundub võõras. Ei mäleta, et Mersul sedasi peaks käima. Nüüd siis jäänud veel augusti kuus ülevaatus ning loodetavasti õlivahetuseni jääb üle vaid rõõmsa näoga veeremine.
Vasta
#18
Niiöelda ise küsin ise vastan. Loksus paika, nüüd käib väga hästi.
Vasta
#19
Mootoripadjad vahetatud.
Vasta
#20
(09-08-2015, 02:46 PM)OnkelMats Kirjutas: Mootoripadjad vahetatud.

On vahet tunda ka?

Sile eksemplar, edu tarvitamisel.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,553 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,906 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 296 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 993 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 107,655 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 728 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,116 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,454 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 548 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,504 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne