31-08-2015, 07:23 PM
Pole pikka aega midagi kirjutanud, pole ka olnud midagi kirjutada... 2.5 lõpp jõudis kätte oma lolluste pärast, seda enam taastama ei hakkand... Siis hakkasin maid ja ilmu uurima, mida vahele panna, palju mis mootoril väänet originaaline jne jne.
Vahepeal sai ostetud m104 2.8, aga selle pealepaneku plaan kadus kiirelt, bensiin pole ikka südametruu. Tahtsin seejärel om603 turbo varianti, aga läksin teise mootori peale.
Ühel hetkel tuli foorumisse müüki w210 om602 2.9, vaadatud, googeldatud ning toodud. Tundub olevat päris edev, tehasest tulnud 300nm väändega.
Seejärel oli vaja käigukasti-5st. Rääkisin alguses foorumi kaaslase Tõnisega, et kas tal on mõnda rida 5 mootorit koos automaat käigukastiga enam vähem komplektset autot pakkuda, millel oleks kõik mehaaniline, nii kast kui pump-ühe teise otstarbe jaoks. Ta rääkis, et talle pakuti w124 om605 vabalthingavat koos 5manuaal kastiga. Raha selle kombo eest ei küsitud ja juhuslikult oli mul mõni hetk tagasi toodud vw golf 2, mis oli mõeldud küll projektikas, aga vw pole minu teema ning sai see vahetatud see w124 vastu. Golfi viimine ja Mercedes-Benz toomine, läks koos golfi väärtusega sama palju maksma mis hinda küstiti Mercedes-Benz eest, seega minu jaoks positiivne diil.
Tehasest tulnud w124 on olnud 3.0 bensukas, seejärel ümberehitatud om602 66kw mootor peale ja lõppude lõpuks om605 83kw. Omanikud ise ei teadnud neist suurt midagi, ega ma kiitma ka ei hakkand! Siit saan, siis käigukasti, hoovastiku ning kõik muu mis endale vaja. Om605 plaan hiljem müüki panna, kuid ennem tahaks teda natuke klõpsiteda ja müügikõlbulikuks teha.
Ja nüüd lõppude lõpuks, sai vahetatud garaaziboksi. Uus on kanaliga, suurem aken, lagi madalam ning kõvasti hubasem. Otsaseinad said soojustatud ning seinad värvitud. Laua alla sai 3m ulatus puitpõrand tehtud. Vaikselt hakkab juba valmis saama, lagi veel värvida, aknapõsed ära teha ning ahi sisse. Järgmine aasta plaan põrand puidu põrandaga tasa valada. Nüüd vaja kõvasti hakata tööriistu ostma.
Tekst tuli kindlasti segane, pildid on halvad, aga mis teha... See hooaeg peaks mõnus saama.
Vahepeal sai ostetud m104 2.8, aga selle pealepaneku plaan kadus kiirelt, bensiin pole ikka südametruu. Tahtsin seejärel om603 turbo varianti, aga läksin teise mootori peale.
Ühel hetkel tuli foorumisse müüki w210 om602 2.9, vaadatud, googeldatud ning toodud. Tundub olevat päris edev, tehasest tulnud 300nm väändega.
Seejärel oli vaja käigukasti-5st. Rääkisin alguses foorumi kaaslase Tõnisega, et kas tal on mõnda rida 5 mootorit koos automaat käigukastiga enam vähem komplektset autot pakkuda, millel oleks kõik mehaaniline, nii kast kui pump-ühe teise otstarbe jaoks. Ta rääkis, et talle pakuti w124 om605 vabalthingavat koos 5manuaal kastiga. Raha selle kombo eest ei küsitud ja juhuslikult oli mul mõni hetk tagasi toodud vw golf 2, mis oli mõeldud küll projektikas, aga vw pole minu teema ning sai see vahetatud see w124 vastu. Golfi viimine ja Mercedes-Benz toomine, läks koos golfi väärtusega sama palju maksma mis hinda küstiti Mercedes-Benz eest, seega minu jaoks positiivne diil.
Tehasest tulnud w124 on olnud 3.0 bensukas, seejärel ümberehitatud om602 66kw mootor peale ja lõppude lõpuks om605 83kw. Omanikud ise ei teadnud neist suurt midagi, ega ma kiitma ka ei hakkand! Siit saan, siis käigukasti, hoovastiku ning kõik muu mis endale vaja. Om605 plaan hiljem müüki panna, kuid ennem tahaks teda natuke klõpsiteda ja müügikõlbulikuks teha.
Ja nüüd lõppude lõpuks, sai vahetatud garaaziboksi. Uus on kanaliga, suurem aken, lagi madalam ning kõvasti hubasem. Otsaseinad said soojustatud ning seinad värvitud. Laua alla sai 3m ulatus puitpõrand tehtud. Vaikselt hakkab juba valmis saama, lagi veel värvida, aknapõsed ära teha ning ahi sisse. Järgmine aasta plaan põrand puidu põrandaga tasa valada. Nüüd vaja kõvasti hakata tööriistu ostma.
Tekst tuli kindlasti segane, pildid on halvad, aga mis teha... See hooaeg peaks mõnus saama.