Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes-Benz 2.9D 1992 w201 K2igukast - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: Mercedes-Benz 2.9D 1992 w201 K2igukast (/showthread.php?tid=37902)

Lehed: 1 2 3 4 5 6


Mercedes-Benz 2.9D 1992 w201 K2igukast - k2igukast - 26-01-2015

Tervist!
Kuna w123 universaali puhul andisn ma alla, kuna kere liiga läbi ja oli vajadus auto järgi, millega saab tänaval sõita, siis sai kogu oma kolust loobutud, et tänavalegaalne w201 osta. Kuid nüüdseks jälle tunne, et vaja ühte autot veel. Eusa_snooty
[Pilt: 0108064501b2900.jpg]
Ostsin ta tuttavalt, peal oli 2.0D ja 4 käiguline manuaal kast. Kere on nii ja naa, tahab ikka keevitamist, aga enne kevadet seda ei juhtu. Kõrvalistuja tiib on mäda, katsin kleepsudega üle, on ju moes ja auto stiiliga läheb natuke kokku ka. Eusa_drool Karbinurgad samuti makrofleksi täis lastud.Angry Esivõre räbal, stange räbal, tulede kinnitused jamad... Lisadeks võib mainida esiistmesoendused.Eusa_drool 3 päeva ma selle 2.0ga sõitsin, siis tekkis enesetapu tunne peale. Kuna plaan on sellest selline tänava drift missile teha, siis sinna poole ma ka küündin. Peale 3 päeva sai 2.0 asendatud om602 Turbogaka, ehk siis 2.5liitrine, mis tootis tehasest tõenäoliselt tulles 93kw.
Sai hakatud mootoriga tegelema, kuna isu suurema jõu järgi oli suur. Kõigepealt sai volo v70 146kw? turbo sebitud ja selllele remontkomplekt sisse pandud. Tulemuseks rõhku ei saanud ja 10 minutiga turbo küpse, ei tea.
[Pilt: 010806451906d89.jpg]
Kuna volvo turbo jupid tulid kaua, sai ostetud vahepeal bmw 525TDS'i turbo, hea väike, peaks varakult spoolima ning mu pumbale paras olemas, dieselmekeni jaoks hetkel raha ei jätku. 525TDS'i turbo nüüdseks peal ja standard rõhk tundub tal olevat 0.6 bari, mis hetkel ka lööb. Pumpa sai ülivähe keerata, 0.4 tiiru ehk ja juba oli kruvi põhjas. Tulemuseks 0-100ni teise katsega stopperi ja gps'ga 10.10 sekundit ning kurvi minne teise käiguga üheratta veolisena külg ees. Tuleb veel seadistada ja võimalikud lekked kõrvaldada ning ka cooler vahele panna, mis täna ostetud sai. Mõtlesin ka proovida om605 110kw pumpa, selle tipp on vähe kõrgem, aga huvitab just, et mis seal elektrooniline on, immo? Praeguses torumajandusest pilti pole, eks siis teen ,kui cooler ka paigas.
Nüüd tuleb hakata veermikuga tegelema. Ette plaan bmw e36 coilid, kuna kõrvalistuja vedrukann on omadega õhtal, coilid üldse peenemad. Taha mõtlesin w124 amordid ning vedrud, mida kindlasti peaks lõikama. Tagasilla ülemised kondipuksid on samuti õhtal, ratas käib tilla-tölla. Plaan kontidesse metall/alu puksid treida, et saaks tagasilda tuugamaks. Mõlke ja kraapse on omajagu tekkinud, aga selleks ju see auto mõeldud sai, kevadel üritab ilusamaks teha. Wink


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - Stev - 27-01-2015

Om 605-e kõrgsurvepumba kütuselatti liigutatakse elektriliselt-gaasipedaali asendi anduri ja aju kooslusel.Kui sul kere nii pehme,mis mässad üldse sellega?


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - k2igukast - 27-01-2015

(27-01-2015, 11:00 AM)Stev Kirjutas: Om 605-e kõrgsurvepumba kütuselatti liigutatakse elektriliselt-gaasipedaali asendi anduri ja aju kooslusel.Kui sul kere nii pehme,mis mässad üldse sellega?
Pumba nali jääb siis ära.
Kere ei ole nii pehme, et peaks nüüd alla andma. Muidugi kui taevast sajab täiesti korralik kere, siis võib kõik ümber visata, hetke seisuga jätan kere viimaseks mureks.

[Pilt: 97417d1321812454-om602-ip-adjustment-ful...nsidan.jpg]
Minu pump on seest sellise ehitusega, alumist kruvi saingi 04 tiiru keerata ja oli põhjas.


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - TõnisL - 27-01-2015

Miks see TDS´i turbo parem kui originaal on? Igavene pisike junn ju.
Äge käru muidu. Siia kapotialla sobiks see Bergi keevitatud v.l. kolle nagu rusikas silmaauku Unibrow
[Pilt: 37876-Foto0222.jpg]


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - k2igukast - 28-01-2015

Originaal turbo oli küpse. Esmane plaan oli volvo oma, aga sellega juhtus ma ei tea mis ja läks bmw oma. Aga bmw oma toimetab päris hästi, spoolib varakult. Ma nüüd edasi ei teagi mis saab, mingi teist pumpa, mida annab rohkem keerata peale?


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - k2igukast - 30-01-2015

Täna sai uus sisselase kolle valmis meistertatud. Cooleri külge saab ja lekked kontrollitud siis ka värvib üle. Peab ka kõvasti klambreid ostma hakkama. Lähipäevadel hakkan coolerit paigutama ja torusid vedama. Üksiti vast teeb ka kapoti alt natuke plekitööd...
[Pilt: 10945921_921607277873289_523804793_n.jpg]
[Pilt: 10958189_921607447873272_216712511_n.jpg]


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - arts24h - 30-01-2015

Paistab et huvi on tasub tegemist küll.


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - Old_timer - 30-01-2015

Õhu sissejooks natukene liiga kaugel pole ? Põhi õhk läheb viimastesse silkudele .


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - k2igukast - 31-01-2015

See auk sai enamvähem keskele tehtud, suurest väsimusest tegin kuskil cm mööda, toru natuke petab ka. Täna sai ka cooler ette pandud, nüüd tuleb klambreid osta.


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - jm666 - 31-01-2015

Selle amordikannu või mis tast jārgi on, soovitan küll korda teha.


Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - k2igukast - 20-02-2015

Tükk aega tagasi sai cooler ette pandud ja lekkeid peatatud, kuskilt kindlasti veel lekib.
[Pilt: e45f09714a1f40f8fff258a8e569d210.jpg]
Vahepeal sai sumbuti eest karbist välja toodud, otseläbi ning 2". Paar päeva tagasi sai tagasild alt võetud, et värskendada liivapritsi, värvide ja uute puksidega, lisaks kaua ma üherattaga sõidan, keevitab diffri lukku. Kontidesse lähevad metallpuksid, ühele juba varasemalt tegin ja ōigustas ennast igati ära, seega teen ka teistele. Enne tagasilla alt võtmist jõudsin omakorda eelneval päeval taha sobitada w123 esiamordid, mis jäid mul ûle, on mingid gaasikad ja täitsa heas korras. Tuleb veel vedrudega ette hiljem midagi võtta.
Väike video ja paar klõpsu. Tahtsin täna küll parema video teha, aga kardaan hakkas ringi käima. Big Grin Seega vabandan kvaliteedi pärast. Mainin kohe ära, et valge suits oli jahedast mootorist.
https://vimeo.com/120097445
[Pilt: 5a48c8ecba5b627b1614fcedbd0c3b24.jpg]
[Pilt: ba1a1c0e1c514d689ad9e0694d3c4297.jpg]


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - jegesmesh - 03-04-2015

Poiss tahtis tagumistele ratastele neg.camberit ja keevitas pealmised kondid lühemaks. Siis oli vaja ju teine kont ka lühemaks teha, aga tegime siis juba reguleeritavad.


[Pilt: 56253-Camera360_2015_4_3_101820.jpg]
[Pilt: 75665-Camera360_2015_4_3_101850.jpg]


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - arts24h - 04-04-2015

Ühtegi puksi ei lähegi?


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - k2igukast - 04-04-2015

Lõppproduktina on ainult sillatala puksid sellised, mis annavad järgi.


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - tomm49 - 05-04-2015

Mille peal see asi siis liikuma hakkab? Big Grin Sillatala ise on ka üsna ussitanud tundub.


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - 124STD - 05-04-2015

Seda vaatasin isegi Eusa_doh et kui kõik originaal vardad asendada sellistega mettal varrastega ja kõik poldid/mutrid korralikult kinni keerates, võid vedrud ja amordid üldse siis ära võtta Big Grin


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - arts24h - 05-04-2015

Metall metalliga pole ikka hea lahendus ma arvan.


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - k2igukast - 05-04-2015

Aga miks ta ei peaks liikuma? Alu metalliga originaalis toimib ju, lihtsalt alu on kummi sees ja mängib ning kulub.. Ma lihtsalt teen ta võimalikult jäigaks. Ma kunagi ühe tegin prooviks ja väga hea sai. Sillatala puksid jäävad originaalid, et kuskilt järgi annaks, kui on vaja. Sest igapäeva automugavust ma siit ju taga ei aja.Eusa_whistle




RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - Ott - 05-04-2015

Ennustaks rõvedat kolinat ja kriuksumist Big Grin


RE: Mercedes-Benz 2.5D 1992 w201 K2igukast - k2igukast - 05-04-2015

Kuna auto on külgees sõitmise põhimõttega, siis isegi kui oleks kolin ja kriuksumine, ei murjendaks see mind. Kuna differ sai ka kinni lastud, seega ei saagi nüüd tegelikult eraldi võrrelda, kuna see hakkab juba ise üki jubedat häält tegema.