Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 2.9D 1992 w201 K2igukast
#1
Tervist!
Kuna w123 universaali puhul andisn ma alla, kuna kere liiga läbi ja oli vajadus auto järgi, millega saab tänaval sõita, siis sai kogu oma kolust loobutud, et tänavalegaalne w201 osta. Kuid nüüdseks jälle tunne, et vaja ühte autot veel. Eusa_snooty
[Pilt: 0108064501b2900.jpg]
Ostsin ta tuttavalt, peal oli 2.0D ja 4 käiguline manuaal kast. Kere on nii ja naa, tahab ikka keevitamist, aga enne kevadet seda ei juhtu. Kõrvalistuja tiib on mäda, katsin kleepsudega üle, on ju moes ja auto stiiliga läheb natuke kokku ka. Eusa_drool Karbinurgad samuti makrofleksi täis lastud.Angry Esivõre räbal, stange räbal, tulede kinnitused jamad... Lisadeks võib mainida esiistmesoendused.Eusa_drool 3 päeva ma selle 2.0ga sõitsin, siis tekkis enesetapu tunne peale. Kuna plaan on sellest selline tänava drift missile teha, siis sinna poole ma ka küündin. Peale 3 päeva sai 2.0 asendatud om602 Turbogaka, ehk siis 2.5liitrine, mis tootis tehasest tõenäoliselt tulles 93kw.
Sai hakatud mootoriga tegelema, kuna isu suurema jõu järgi oli suur. Kõigepealt sai volo v70 146kw? turbo sebitud ja selllele remontkomplekt sisse pandud. Tulemuseks rõhku ei saanud ja 10 minutiga turbo küpse, ei tea.
[Pilt: 010806451906d89.jpg]
Kuna volvo turbo jupid tulid kaua, sai ostetud vahepeal bmw 525TDS'i turbo, hea väike, peaks varakult spoolima ning mu pumbale paras olemas, dieselmekeni jaoks hetkel raha ei jätku. 525TDS'i turbo nüüdseks peal ja standard rõhk tundub tal olevat 0.6 bari, mis hetkel ka lööb. Pumpa sai ülivähe keerata, 0.4 tiiru ehk ja juba oli kruvi põhjas. Tulemuseks 0-100ni teise katsega stopperi ja gps'ga 10.10 sekundit ning kurvi minne teise käiguga üheratta veolisena külg ees. Tuleb veel seadistada ja võimalikud lekked kõrvaldada ning ka cooler vahele panna, mis täna ostetud sai. Mõtlesin ka proovida om605 110kw pumpa, selle tipp on vähe kõrgem, aga huvitab just, et mis seal elektrooniline on, immo? Praeguses torumajandusest pilti pole, eks siis teen ,kui cooler ka paigas.
Nüüd tuleb hakata veermikuga tegelema. Ette plaan bmw e36 coilid, kuna kõrvalistuja vedrukann on omadega õhtal, coilid üldse peenemad. Taha mõtlesin w124 amordid ning vedrud, mida kindlasti peaks lõikama. Tagasilla ülemised kondipuksid on samuti õhtal, ratas käib tilla-tölla. Plaan kontidesse metall/alu puksid treida, et saaks tagasilda tuugamaks. Mõlke ja kraapse on omajagu tekkinud, aga selleks ju see auto mõeldud sai, kevadel üritab ilusamaks teha. Wink
Vasta
#2
Om 605-e kõrgsurvepumba kütuselatti liigutatakse elektriliselt-gaasipedaali asendi anduri ja aju kooslusel.Kui sul kere nii pehme,mis mässad üldse sellega?
Vasta
#3
(27-01-2015, 11:00 AM)Stev Kirjutas: Om 605-e kõrgsurvepumba kütuselatti liigutatakse elektriliselt-gaasipedaali asendi anduri ja aju kooslusel.Kui sul kere nii pehme,mis mässad üldse sellega?
Pumba nali jääb siis ära.
Kere ei ole nii pehme, et peaks nüüd alla andma. Muidugi kui taevast sajab täiesti korralik kere, siis võib kõik ümber visata, hetke seisuga jätan kere viimaseks mureks.

[Pilt: 97417d1321812454-om602-ip-adjustment-ful...nsidan.jpg]
Minu pump on seest sellise ehitusega, alumist kruvi saingi 04 tiiru keerata ja oli põhjas.
Vasta
#4
Miks see TDS´i turbo parem kui originaal on? Igavene pisike junn ju.
Äge käru muidu. Siia kapotialla sobiks see Bergi keevitatud v.l. kolle nagu rusikas silmaauku Unibrow
[Pilt: 37876-Foto0222.jpg]
Vasta
#5
Originaal turbo oli küpse. Esmane plaan oli volvo oma, aga sellega juhtus ma ei tea mis ja läks bmw oma. Aga bmw oma toimetab päris hästi, spoolib varakult. Ma nüüd edasi ei teagi mis saab, mingi teist pumpa, mida annab rohkem keerata peale?
Vasta
#6
Täna sai uus sisselase kolle valmis meistertatud. Cooleri külge saab ja lekked kontrollitud siis ka värvib üle. Peab ka kõvasti klambreid ostma hakkama. Lähipäevadel hakkan coolerit paigutama ja torusid vedama. Üksiti vast teeb ka kapoti alt natuke plekitööd...
[Pilt: 10945921_921607277873289_523804793_n.jpg]
[Pilt: 10958189_921607447873272_216712511_n.jpg]
Vasta
#7
Paistab et huvi on tasub tegemist küll.
Naftapress.
Vasta
#8
Õhu sissejooks natukene liiga kaugel pole ? Põhi õhk läheb viimastesse silkudele .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#9
See auk sai enamvähem keskele tehtud, suurest väsimusest tegin kuskil cm mööda, toru natuke petab ka. Täna sai ka cooler ette pandud, nüüd tuleb klambreid osta.
Vasta
#10
Selle amordikannu või mis tast jārgi on, soovitan küll korda teha.
Vasta
#11
Tükk aega tagasi sai cooler ette pandud ja lekkeid peatatud, kuskilt kindlasti veel lekib.
[Pilt: e45f09714a1f40f8fff258a8e569d210.jpg]
Vahepeal sai sumbuti eest karbist välja toodud, otseläbi ning 2". Paar päeva tagasi sai tagasild alt võetud, et värskendada liivapritsi, värvide ja uute puksidega, lisaks kaua ma üherattaga sõidan, keevitab diffri lukku. Kontidesse lähevad metallpuksid, ühele juba varasemalt tegin ja ōigustas ennast igati ära, seega teen ka teistele. Enne tagasilla alt võtmist jõudsin omakorda eelneval päeval taha sobitada w123 esiamordid, mis jäid mul ûle, on mingid gaasikad ja täitsa heas korras. Tuleb veel vedrudega ette hiljem midagi võtta.
Väike video ja paar klõpsu. Tahtsin täna küll parema video teha, aga kardaan hakkas ringi käima. Big Grin Seega vabandan kvaliteedi pärast. Mainin kohe ära, et valge suits oli jahedast mootorist.
https://vimeo.com/120097445
[Pilt: 5a48c8ecba5b627b1614fcedbd0c3b24.jpg]
[Pilt: ba1a1c0e1c514d689ad9e0694d3c4297.jpg]
Vasta
#12
Poiss tahtis tagumistele ratastele neg.camberit ja keevitas pealmised kondid lühemaks. Siis oli vaja ju teine kont ka lühemaks teha, aga tegime siis juba reguleeritavad.


[Pilt: 56253-Camera360_2015_4_3_101820.jpg]
[Pilt: 75665-Camera360_2015_4_3_101850.jpg]
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#13
Ühtegi puksi ei lähegi?
Naftapress.
Vasta
#14
Lõppproduktina on ainult sillatala puksid sellised, mis annavad järgi.
Vasta
#15
Mille peal see asi siis liikuma hakkab? Big Grin Sillatala ise on ka üsna ussitanud tundub.
Vasta
#16
Seda vaatasin isegi Eusa_doh et kui kõik originaal vardad asendada sellistega mettal varrastega ja kõik poldid/mutrid korralikult kinni keerates, võid vedrud ja amordid üldse siis ära võtta Big Grin
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#17
Metall metalliga pole ikka hea lahendus ma arvan.
Naftapress.
Vasta
#18
Aga miks ta ei peaks liikuma? Alu metalliga originaalis toimib ju, lihtsalt alu on kummi sees ja mängib ning kulub.. Ma lihtsalt teen ta võimalikult jäigaks. Ma kunagi ühe tegin prooviks ja väga hea sai. Sillatala puksid jäävad originaalid, et kuskilt järgi annaks, kui on vaja. Sest igapäeva automugavust ma siit ju taga ei aja.Eusa_whistle

Vasta
#19
Ennustaks rõvedat kolinat ja kriuksumist Big Grin
Vasta
#20
Kuna auto on külgees sõitmise põhimõttega, siis isegi kui oleks kolin ja kriuksumine, ei murjendaks see mind. Kuna differ sai ka kinni lastud, seega ei saagi nüüd tegelikult eraldi võrrelda, kuna see hakkab juba ise üki jubedat häält tegema.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 964 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,726 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 284 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 948 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 106,747 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  W201 hinnad MMBrogan 4 575 03-02-2023, 08:26 PM
Viimane postitus: Mike22
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,033 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,002 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 534 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,198 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne