25-05-2015, 02:31 PM
(25-05-2015, 12:46 PM)hents99 Kirjutas: Miks te arvate, et BMW difrid tugevamad on? Ma olen nendega veidi kokku puutunud ja lähevad ka need katki, kardaanid sõlme, poolteljed pärast igat launchiga starti pooleks, poolteljeotsad jooksevad kuulidest tühjaks jne.
Kogemus näiteks E36 M3`ga.
W201 alla saab 1:1 panna 2 suurust. W210 väike differ istub 1:1 alla. Ehk W124 keskmine differ, suur W124 differ on 162kW ja võimsamate all.
Näiteks W124 132kW mootoriga varustatud auto alt leiad difri, mis istub sisuliselt 1:1. Mina kasutan ka sellist ja mul oli ta originaalis all.
Tagakaas on vaja W201 oma panna. Mõistlik on panna ASD differ, mis on friktsioonketastega. Ilma hüdrota on tegemist sama difriga, mida kutsutakse LSD`ks W201 puhul.
Aga suure ja väikse difri vahe on vaid ülekandes, materjalid on samad, võllid on sama jämedad ehk tugevuse vahet ei tohiks olla.
Tehnikast tuleb lugu pidada, siis peab tehnika sinust ka lugu.
Arvesse tuleks ka võtta juppide vanust. 30a vana vidin ongi väsind ja kui veel vahetamata õli ja kulunud laagritega ekstreemset koormust anda, siis võtadki väga suure riski.
....aga mida mina ka tean....
Kuna 3.0 diisli manuaal kaste kasutatakse palju,ei tohiks olla differ kehvem.E60 pole ka kõige vanem ja ehk on inimesed juba aru saanud ,et differ pole hooldevaba.