Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbo ja turbota mootori sisu erinevused ?
#1
Teemakohane küsimus kui hakata ise turbotama. Kas näiteks om603 ilma turbota mootori sisu on sama mis turboga ?Eusa_naughty Või on erinevusi, pumbad peaks vist erinevad olema Smile
Black Smoke Racing
Vasta
#2
Pihustid, pump, kolvid teised, mingi erinevus plokikaanes. Turboka kolvid õlijahutusega.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Kas mitte ka kepsud jämedamad polnud
W463 ja W212
Vasta
#4
(25-08-2014, 06:51 PM)mrmikumike Kirjutas: Teemakohane küsimus kui hakata ise turbotama.
...

Ei ole sama, kuid võimsuse kahekordistamisel (nii 150 kW) sisulist vahet ei ole. Enama tahtmisel sulab mingil hetkel kolvigrupp, kui kolbidel õlijahutust ei ole. See viimane tuleb siis plokist.
+100% tuleb ka tehasepumba kruttimisega ära.

Väiksemaid erinevusi on palju, kuid enamus neist tõeliselt olulised vaid mootori eluea pikendamisel. Sõidab ju tehase turbomootor 0,5 Mkm ilma muredeta, siis tuleb vahetada kaanetihend ja teha klapihooldus.
Vasta
#5
OM617 mootoriga näiteks ei pääse nii lihtsalt, peale kolvide lähevad ka kepsud ja vänt, sest jõudu on liiga palju. Kas OM603 mootoril vänt ja kepsud peavad suurema koormust vastu, selles ma küll kindel pole, eriti kui vänt juba remontmõõdus. Kuna tahtsin oma 603 -e ka turbotada, lugesin sellest foorumistest ikka hulga ja päris palju on mootoreid laiali lastud sellega.
W463 ja W212
Vasta
#6
(26-08-2014, 11:04 AM)karuanton Kirjutas: OM617 mootoriga näiteks ei pääse nii lihtsalt, peale kolvide lähevad ka kepsud ja vänt, sest jõudu on liiga palju. Kas OM603 mootoril vänt ja kepsud peavad suurema koormust vastu, selles ma küll kindel pole, eriti kui vänt juba remontmõõdus. Kuna tahtsin oma 603 -e ka turbotada, lugesin sellest foorumistest ikka hulga ja päris palju on mootoreid laiali lastud sellega.

Ei lähe, kuniks võimsust vaid kahekordistatakse. laiali läheb originaalpada kahel juhul.
A. valitud toorik on kehvas seisus;
B. võimsust enam, kui kahekordistatakse (OM617 puhul tahetakse siis saada enam, kui 130 kW).

Eduka turbotamise põhireegel on see, et toorik peab olema võimalikult hea ning kõik muudatused tuleb teha äärmise hoolikusega.

Suvalisele mootorile esimese kättejuhtunud kõrvitsa külgeviskamine ja KSP tunde järgi pealekeeramine peabki lõppema paja õhkulendamisega.
Vasta
#7
Just, aga üldiselt ei tea turbotajad oma mootori seisukorda, veel vähem seda mida nad teevad või palju peale keeravad Big Grin
W463 ja W212
Vasta
#8
Ma turbotasin 603 ära kunagi. 2x originaal võimsust kindlasti ei ületanud aga liikus tunduvalt paremini kui muidu ja laiali ka ei läinud.
Naftapress.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL500 sport reziim ja mootori tuli ja käigukast CL5002002 2 137 31-03-2024, 08:05 AM
Viimane postitus: v6sa
  W220 S500 mootori diagnostika MAV 20 2,209 07-07-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: MAV
  320CDI OM642 mootori õhufiltrite vahetus marek 1 1,142 01-08-2021, 06:53 PM
Viimane postitus: marek
  G sisu retrofit joyride 1 1,791 01-10-2019, 01:25 AM
Viimane postitus: nostromo
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,143 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,511 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.
  W251 M272 200kw mootori vahetus evetar 0 2,131 11-10-2017, 06:57 AM
Viimane postitus: evetar
  83kw 3.0d manu kast ja dogleg kasti erinevused mrmikumike 4 2,957 04-06-2017, 10:25 PM
Viimane postitus: mrmikumike
  GL 320 om642 turbo tihend yllaylla 0 2,276 23-04-2017, 01:53 PM
Viimane postitus: yllaylla
  mootori sobivus. kalvi1991 0 1,574 26-02-2017, 01:05 PM
Viimane postitus: kalvi1991



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne