Teema hinnang:
  • 3Hääli - 3.67 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-benz: w463 1994
#61
Kuna ise tegelen autode ja nende keredega igapäevaselt, siis võin kindlalt väita, et kõik on kinni ikka hoolduses ja omaniku suhtumises. Et need kaks nüüd sellised on, no olen neid igasuguseid näinud ja ikka nad ussitavad, mõnel lihtsalt vähem ja pole nii käest lastud. Mis seal ikka, teeme autod korda ja naudime veel nendega sõitu loodetavasti pikalt. Ausalt öeldes ei jõua ära oodata millal G valmis saab jälle. Siiber selle 124ga sõitmisest. Aga hetkel tundub, et pean veel pikka aega nautima w124 sõidurõõme.
Vasta
#62
päris palju aega mööda läinud, kuid tulemused on visad tulema. Minu autol mõlemad ukseavad välja lõigatud ja hetkel käib uue ukseaugu alumise osa ehitamine. Uus lävepakk tuleb min 1mm plekist.
Ukseauk

Ja no vot mis juhtub, kui puudub tagumise ukse piiraja ning pm kogu ukse hoidev raam Big Grin
Tagumine tuli

See eest on teise masinaga omad edasiminekud:
Uus aknaraam

Kuna vahepeal oli vaba hetk, sai mingit pudipadi remonditud ja võõbatud:
Värvitud pudipadi

Ja teisel auto on kahest tagumisest uksest saanud üks, sealjuures läheb samuti nagu minu omale tugevdatud ukse raam, mis ei tohiks enam läbi painduda.
Uus Tagumine Uks


Kuna ajutine auto ehk siis W124 on ka vanake ja vajab hoolt, siis sai täna veetud töökotta uus uks ja stange...siis peaks kere väljast päris ok saama. Peale nende detailide vahetust oleks vaja vaid üle tuisata ja oleks 5+ masin olemas. Istmesoendused said veel vahepeal korda tehtud. Aga veel palju tööd, et temast heas korras auto saaks. Tegelikult polnudki plaanis teda üldse ehitada, vaid lihtsalt temaga seni sõita kuniks G remondis. Aga nüüd on ikka kuidagi teisiti välja kukkunud. Kõik tuttavad juba naeravad, et varsti see 124 korralikum kui mõne igapäeva masin...
Vasta
#63
(11-09-2015, 07:20 PM)dexter Kirjutas: Uskumatu kui hästi on Pahetl ja Raptor seda kinni hoidnud.

Vot sul säh Eusa_angel

Vasta
#64
Nii, palju vett merre voolanud.
Lihtsalt tehakse kuna osatakse Wink
Vana tule auk
Uus tule pesa
Pesa

Hetkel ei tea kas see tükk üldse kasutusse läheb, aga tundub, et plekkseppadel on vahepeal igav olnud.

Ukseaugud hakkavad kah ilmet võtma:
Kunde külg
Juhi külg

Tiivad ootavad kah veel ülevaatamist ja sättimist!
Hunnik
Vasta
#65
Nii...Natuke saab jälle päevikusse kirjutada:
Paar päeva tagasi sai sinise w460 esimene uks proovi värvi alla...
Valmis uks
Siit edasi hakkame siis riburada pidi detaile tegema, nii nagu nad plekimeeste käest tulema hakkavad...
w460 on jõudnud hetkel siis sellisesse seisu: Esimene osa on üldiselt valmis, vaja vaid nina korra kokku laduda ja ära rihtida, veel tagaosa lõpetada ja siis saaksime meie juba üle võtta.
W460 eest
W463 tagant

Täna lõpetati minu masinal aga karpide sisekülgede keevitus. Nüüd vaja veel karbi otsad teha, põhjas paar hõredat kohta ära teha ja siis saab samuti tagaosa kallale liikuda. Muidugi minu masinal on veel enamus uksed plekkseppadel üle käimata, aga eks tasa ja targu tehakse ka neid seal. Õnneks karpide välisküljed ja ukseavad on keevitatud. Vaja sealt vaid keevitust kohati maha lihvida, siis nendega samuti ok.
W463 vasak külg
W463 parem külg

Täna tegin esimesed katsed ka värvkatte struktuuri koha pealt kerel. Hetkel kaldun arvama, et seekord lähen madalama struktuuri teed ja jätan auto natuke siledama kui ta varem oli.
Sealjuures on mul valmis esimesed tiivad, üks uks ja kapott. Vajalikud kohad said välja lõigatud, uued tükid sisse lõigatud. Selle peale läks rooste peataja, sinna omakorda tööstuslik Epo. Selle peale alles pahteldasime ning katsime uuest Epoga ja alles siis läks peale raptor. Muidugi said kõik liite, vuugi ja keevitus kohad üle tõmmatud ka kerehermeetikuga lisaks.
W463 tiib seest
W463 tiiva värvkatte struktuur vol 1
Kapoti siseservad ehk struktuuri katsetus vol 2

Lisaks kõigele muule sai ka w124`le külge värvitud stange ja uks. Nüüd vähemalt kõige hullemad vigastused eemaltatud ja kaugelt näeb juba natuke kenam välja Big Grin
Täna küll õnnistas mind w124 süüteluku purunemisega. Oma tund aega jamasin, et roolilukk maha saada ja auto käima ajada, et töölt koju jõuda. Homme peab kuskilt uue luku otsima koos võtmega. Kui ukseluku süsteemi ei saa, siis peab vägisi ka puldist keskluku juhtimise juurde kohe lisama. Hetkel oli mõnusalt "old school" võtmega lukust lahti ja kinni panek.
Sorry, et auto piltidel must, kuid mitte ei jagu päevas tunde, et veel autot pesema jõuaks...
W124 uus juhi uks
W124 uus stange
Vasta
#66
Hea on vaadata nii puhast ja korras olevat töökeskkonda!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#67
(12-11-2015, 12:56 PM)Rolz Kirjutas: Hea on vaadata nii puhast ja korras olevat töökeskkonda!

Tänud...eks püüame siiski oma töökoda suhteliselt esinduslikuna hoida!

Vahepeal suurt fotole jäädvustada pole suutnud, ega silmnähtavalt suuri muutusi pole ka olnud. Karbi esimesed otsad said lõpetatud, katuseluugi äravoolud said seekord karbist läbi toodud, mitte nagu originaalis karpi sisse jäetud.

Nüüd minu omal jäänud veel tagumine osa teha ja juhi jalge all on üks pisem rooste kolle istme aluse kasti kinnituse juures. See tuleb samuti välja lõigata, siis peaks juba ok olema ka esimese põhjaga.

Alustatud sai ka uue hingamist parandava elemendiga:
toru
Kuid kuna tegu on pigem inimkatsega, kui teadusega, siis sellest räägikisin pigem kui asi on jõudnud kuskile ning asjal ka jumet on.

W124st:
Kohe järgmine päev sai uus süütelukk külge, tänud siis John70`le kes kiirelt reageerida viitsis ning mulle uue luku leidis.
Nagu ka teises teemas kirjutasin on 124 kasti hakanud end ise järkjärgult parandama...
Veel sai ka vahepeal 124 mootoripadjad vahetatud, nüüd vähe inimlikum sõita.
Vasta
#68
Täna oli veidi rohkem tööl vaba aega...
Lagi enne!
Lagi Pärast
Katuseluuk
Komplekt

Nüüd jääb veel tagumised külje polstrid ja uste vahelised piilarid riidega üle tõmmata, siis peaks selle osaga samuti ok olema. Mõned tihendid vaja kah viisakamaks teha.
Vasta
#69
Katuseluugi äravoolu tõid lihtsalt auguga vooliku välja või tihendiga, punniga?

Lagi on ka kena. Proovisid ise kätt või tegi professionaal? Mis materjal?

Tulevikus tuleb endal ka see töö teha või lasta teha. See G laealune on päris lai - mõõtsin, et vaja läheb vähemal 150cm laia kangast, seega mõne materjaliga eksimisruumi ei ole.
Vasta
#70
(18-11-2015, 09:18 PM)ed_ Kirjutas: Katuseluugi äravoolu tõid lihtsalt auguga vooliku välja või tihendiga, punniga?

Lagi on ka kena. Proovisid ise kätt või tegi professionaal? Mis materjal?

Tulevikus tuleb endal ka see töö teha või lasta teha. See G laealune on päris lai - mõõtsin, et vaja läheb vähemal 150cm laia kangast, seega mõne materjaliga eksimisruumi ei ole.

Katusellugi äravoolud tegin nii, et kasutasin pikenduseks suurt termorüüd, mille lasin ülevalt poolt kokkupoole, nii et karpi tehtud avast täpselt sisse mahuks ja väljaulatuva osa jätsin jämedama. Karbi seest liimisin kereliimiga toru karbi külge. Sama teen ka väljast poolt kui kunagi sinnamaani jõuan.

Lae puhul proovisin ise kätt. Tegin eelmine aasta ühe VW Baja katuse ja too oli tunduvalt kumeram ja hullem kuid sain samuti suht normaalse tulemuse. Selle laega olen isegi rohkem rahul. Lae tegin üle Sohvameistrist ostetud laepolstri riidega. Porolon on tal juba all ja hea ning veniv materjal on. 1.50 m kattematerjal tuleb nibin nabin välja, kui tuleb siis ülimalt napilt. Mina kasutasin 1.80 m ja ega suurt jääki ei näänud.
Selle hind oli küll kallim, aga materjal tundus ka kvaliteetsem ja viisakam. odavamat, ehk 1.50 st panen tagumistele küljepaneelidele...eks näeb kuidas need välja tulevad.
Vasta
#71
Kindlasti ootan huviga kuidas need küljepaneelid saavad. Üritad vana vinüüli maha saada või paned selle peale?

Võrreldes ülejäänud salongiga kardan siin lae ise tegemist kõige vähem, vähemalt piltide peal jääb ka esmategijatel tihiti viisakas. Muidugi kui võtta mingi alcantara, dinamica (mis on vist 147 lai), vms materjal siis sellist mitu korda osta ei tahaks. Aga mul on veel kodutöö tegemata, mis endale meeldiks ja võimaliku metsas müttamise peale ära ei minesta.

Jõudu tegemisel.
Vasta
#72
(11-11-2015, 11:55 PM)dexter Kirjutas: Kapoti siseservad ehk struktuuri katsetus vol 2

Mis võiks tähendada...struktuuri katsetus? P.poole taga küljeseinalt saab lugeda välja päris pajusi kihte,mis eelnevalt selle G peale laotatud Eusa_angel

Vasta
#73
Sa vist pole maininud et masin on õppetöökojas lahkamisel?
Vasta
#74
On küll jah.
Vasta
#75
struktuuri katsetus selles mõttes, et ega seda raptoriga päris nii pole, et lased peale ja valmis. Mõeldud on see ju kivikaitse püstoliga peale kanda. Me aga tahaks peale kanda seda korraliku püstoliga, lihtsalt tuleb katsetada erinevate düüside ja erineva lahusti kogusega. Õnneks läbi juhuse on meie töökotta sattunud ka üks Toyota BJ40, mis läheb samuti raptori alla ja seal saab katsetada küll ja küll.
Aga seda oskan küll öelda: Raptori kulu on meeletu!! Tavalise pinnakaga oleksin saanud kaks Bj*i tehtud saanud, kui seal sain vaid sisepinnad tehtud. Muidugi seal tegu toonitud raptoriga.
Enda omal sai vahepeal aga sisemisi detaile edasi tehtud, neid oli aga palju keerukam teha kui lage:
Külje paneelid
B-Piilarid--uus vs vana

Homme ähvardati, et pannakse ka tagumine tiib koos uksega kohale...tagaots hetkel sellinne:
Tagument


Lisaks on W460*l kõik uksed ja tagumine luuk värvitud:
w460 tagaluuk
Uksed
Vasta
#76
Ävardus viidi täna täide...Küll on mõlemal autol tagumised tiivad hetkel vaid punktitud.
W463
W460
Vasta
#77
Väga tublid!Eusa_clap
Vasta
#78
Ilmselgelt! No aga meil ka ju head plekksepad..
Vasta
#79
Nii...460l kahest tagauksest on siis lõplikult saanud üks:
Tagaluuk
Nagu pildilt näha on siis tagaluuk siledaks keevitatud ja antud 4x4² välimus. Sobib minuarust ülimalt hästi, eriti kui seda veel valmiskujul ette kujutada.
See eest minu 463`ga ei ole nii hästi läinud. Alguses korralikumana tundunud kunde külge ei olnud päris see mida ootasime ja tulemus on siis selline:
463 parem külg
Õnneks nähakse kõvasti vaeva ja asi hakkab vaikselt juba stabiliseeruma...
w463 tagumine koobas

Samal ajal on kõik uksed on ära taastatud, rooste eemaldatud, pahtelda hetkel veel plekkseppadel näpu vahel tagumine luuk, millele tehakse uus akna äär ja uus alumine tihendi serv.
Vasta
#80
Nii, kirjutan mõne asja igavusest juurde...

Juhipoolne tiib sai lõpuni külge, veel on juhipoolne tagumine nurga tükk vaja panna lõpuni kinni, kuid seda ei saa enne kui tagumine ots lõpuni koos ja uks jälle ees. Selleks vaja veel kundepoolne tagumine tiib aga külge saada. Seal see eest aga tegemist jagub.
Vahepeal sai auto aga natuke tööjõudu juurde, tänud siinkohal abilisele....
Summuti
Asi siis selline, et kuni pütini tuleb otse 3" toru turbost ja peale pütti 2x60mm. Seda siis kõik roostevabast, ka summuti pütt, mis on ise valmistatud, kuna sellise trikiga ja mõõduga pütti ei leinudud ise kuskilt. Eks kui kunagi auto tööle saab, siis saab näha kas asjas üldse pointi oli ja kas asi töötab nii nagu mõte oli Tongue Hetkel kõik püti sisemised detailid vasega kokku keevitatud. Väljast lihtsalt poolautomaadiga kokku punktitud ja kui kõik valmis, siis viib TIG keevitusse. Aga hetkel, et asi lõpuni viia on vaja oodata millal V-Band klambrid ja sukk kohale jõuavad.

Suurest igavusest sai ka mootori ja õhufiltri kate ning sisselaske kolle värvitud Mercedes-Benz 183 tooniga. Peale seda lakitud matt lakiga (pildil veel toores ja pole piisavalt matistunud)
Plastikud
Kollektor

Tänan siin veelkord abilisi kes suuremal või väiksemal määral aitavad

Aga kõigile kes seda teemat jägivad...nimelt on võimalus teil see teine w460 millest siis juttu on olnud endale soetada. Omanik täna teavitas, et G pole ikka see ja ta on leidnud uue armukese ameeriklase näol. Hinda ma öelda ei oska, aga kellel huvi, see võib kontakti küsida.
W460 Müügiks!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 3,026 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 309 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,012 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 108,125 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,145 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,590 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 557 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,801 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 26,420 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,230 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne