Teema hinnang:
  • 3Hääli - 3.67 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-benz: w463 1994
#81
Uus aastanumber ees ja tööd on päris jõudsalt vahepeal edenenud.
Paar raami pehmet kohta said parandatud
Juhipoolne külg on peaaegu valmnis, vaid esimesel tiival on vaja üks nurk paari punktiga kokku lasta.
Kundepoolne koobas taastatud ja kõik eeltööd tehtud, et tiib külge saaks
Tagumine kundepoolne tiib sai ka külge
Karpidel, põhjaall ja igalpool mujal kus on vähegi keevitatud on kõik keevitused epo krundiga üle käidud, seejärel kerehermeetikuga kaetud, ning peale seda veel kruntvärv selga tõmmatud. Nüüd jääb ootama veel põhjamaastiksti ja korrosioonitõrjet. Koobastesse ja muidu kohtadesse, kus võib olla koht kriimudele ja kivitäketele läheb veel Raptor peale.
Samuti ka nüüd kõik uksed ja luugid jms valmis värvimiseks. st puhastatud, krunditud roostekrundiga, seejärel epo krundiga, siis pahteldatud ja uuesti epo krundiga üle käidud.
Mõned fotod toimunust:
kunde porikoobas
Karbi sisemine külg
juhipoolne koobas seest
kunde tiib ja nurk kokku liimitud
juhipoolne tagumine akna serv
Värviootel tagaluuk
Vanna summuti
Versus uus summuti toorik
Sellga ei saagi hetkel edasi minna, kuna tundub, et Tartust pole kuskilt V-Band klambreid saada ja 3" sukka
Tagatiib küljes

Siinkohal pean tänama plekkseppi, kes viitsivad ikka tegeleda asjaga....Eriti veel arvestades seda, et läksin jutuga..."oleks vaja karbi sise külg, tiivakaar ja ukse ava nurk korda teha, ülejäänud peaks suht hea olema" Big Grin
Usun, et vast ülejärgmise nädala esmaspäeval on auto mul maalritöökojas ja saan alustada kere ettevalmistamise värvimiseks.

To Do list on aga veel suur ja vaja hakata tempot veelgi tõstma...kohe peale seda kui minuomal saavad plekitööd tehtud hakatakse teist w460 tegema ja see kah vaja ära värvida.
Vasta
#82
Viimati kirjutasin ,siis oli kere veel plekitöökojas...tänaseks:
Uste siseküljed
Õhuvõtu detailid
õhuvõtu detailid ja aknaraamid
Epo krundi all olev kere ja värvitud sisepinnad
Esimene epo krunt
Pahteldatud kere
Teine Epo Krunt
Usteavade katmine Raptoriga
Vuukide Tegemine
Mõned detailid valmis
Püsikiirus hoidja kinnitus
Kere komplekteeritud ja matistatud

Rohkem ei oskagi midagi kirjutada, kui on küsimusi, siis küsige Smile
Vasta
#83
Väga vinge masin tuleb sellest. Thumbsup
Ehk avaldad pärast, kui masin valmis on, et palju kogu see tegemine ja töö maksma läks? Edu ja jaksu. Eusa_drool
Vasta
#84
(20-01-2016, 08:17 PM)dexter Kirjutas: Viimati kirjutasin ,siis oli kere veel plekitöökojas...tänaseks:


Rohkem ei oskagi midagi kirjutada, kui on küsimusi, siis küsige Smile

Kuda raptoriga mässamine lõpuks õnnestus?Ise rahul?
Suur töö tehtud.

Vasta
#85
Super.....väga kadedaks teeb. Aga ikkagi on hea meel näha väga korralikku tööd.

Jõudu ja edu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#86
Hinda ma ei tea ja tegelikult ei tahagi teada. Sest minu eelarve ja eelarve varu on see auto mul juba mitmekordselt ületanud. Läksin pleksseppade jutule ühe karbi sisemise külje, tiivakaare rooste ja tagaluugi hingede juures oleva roostega. Välja tuli nagu isegi olete lugenud, aga no poolikult ei ole ka mõtet teha.
Aga Raptoriga tervet auto värvida on tõesti keerulisem, kui suvalise lakialuselisega või pinnakaga. Raibe kipub ikka kergelt triipu ja pilve jääma. Mässamist omajagu aga tulemus on siin: TEHTUD

Aga ega see kõik siin on vaid osa tööst, siit edasi veel pikk maa lõpetamiseni..
Vasta
#87
(21-01-2016, 10:17 PM)dexter Kirjutas: Hinda ma ei tea ja tegelikult ei tahagi teada. Sest minu eelarve ja eelarve varu on see auto mul juba mitmekordselt ületanud. Läksin pleksseppade jutule ühe ...

Ma tean täpselt, mida Sa tunnedEusa_doh Meie Roheline läks ju ka vaid tagatiivaservade praavitamisse...

Kiiduväärne ettevõtmine on ühe G taastamine igal juhul. Kiitus asja ettevõtjale, loodetavasti oskab keegi nähtud vaeva vääriliselt hinnata...

Kas liistude ja ukselinkide raptoriseerimine oli algne eesmärk või tööõnnetus?
Vasta
#88
(22-01-2016, 10:00 AM)v6sa Kirjutas:
(21-01-2016, 10:17 PM)dexter Kirjutas: Hinda ma ei tea ja tegelikult ei tahagi teada. Sest minu eelarve ja eelarve varu on see auto mul juba mitmekordselt ületanud. Läksin pleksseppade jutule ühe ...

Ma tean täpselt, mida Sa tunnedEusa_doh Meie Roheline läks ju ka vaid tagatiivaservade praavitamisse...

Kiiduväärne ettevõtmine on ühe G taastamine igal juhul. Kiitus asja ettevõtjale, loodetavasti oskab keegi nähtud vaeva vääriliselt hinnata...

Kas liistude ja ukselinkide raptoriseerimine oli algne eesmärk või tööõnnetus?


Ei see oli algne plaan, kuna varem olid nad samuti tehtud ja enam ei soovinud hakata neid siledaks tegema.
Ega keegi teine kes asjaga ei tegele seda hinnata ei oska, enam hindan ma seda ise, et auto korras.
Ja no ega siis me ainult ühte ei taasta....teine kohe mul keretöödesse tulemas Wink
W460 järele tulemas
W460 teine külg
W460 edusammud
W460 hakkab samuti vaikselt looma, kõik paneelid on küljes ja paika rihitud. Masin tundub hetkel hull, aga see vaid seepärast, et ta nii kirju on. Eks kui järgmine nädal jõuab see meie töökoja poolele, siis on muutus kohe märksa paremini märgata.
Krt minuomal jääb töö varsti toppama, kuskilt ei saa katuseluugi tihendit Sad
Vasta
#89
Osta uus katuseluugi tihend. Endalgi oli kere küljes räbal ja vaevalt need lammutatavatel masinatel paremad on. Kui metalli õnnestub edukalt taastada ja ka plasti kannatab veel liimida ning ehitada siis kummiste asjadega ei ole tõesti midagi teha. Ja sinna see eelarve läheb...

See roosa kapott on ThumbsupThumbsupThumbsupThumbsupThumbsup

Mina naljatan oma G projekti eelarve küsimuste kohta, et kõik märgid näitavad, et projekti lõppsumma eest saaks Mercedese esindusest midagi uut valida.


Vasta
#90
Ega muud vist üle ei jäägi kui hakata uut otsima. Küsin igakjuhuks üle siit targemate käest, kas katuseluugi tihendi kood on mul õige : 126 780 0098? Mõnest kohast leian, et sobib G-le, mõnes andmebaasis aga ei näita G le sobivust.

Ed..see roosa kapott on seal juba pikka aega, plekksepp proovis meil esimest korda värvida ja muud tarka detaili ei leidnud. Naljatasime veel, et peaks terve masina selliseks tegema.
Vasta
#91
Jah, kood on A 126 780 00 98 kuid nüüdseks on see asendatud A 140 780 00 98.

Kui katuseluuk veel maas/laiali, siis on parem relsid, padjad jms korralikult ära ka puhastada ning uuesti määrida aga selleks on spetsiaalne määre, mis tolmu ei kogu. MB pakub 500g umbes 80€ (A 001 989 46 51), väidetavalt sobivad ka teiste autotootjate analoogid (VW, Audi, BMW), mida pakendatakse ka väiksema kogusena.

Jõudu.
Vasta
#92
(24-01-2016, 05:06 PM)ed_ Kirjutas: Jah, kood on A 126 780 00 98 kuid nüüdseks on see asendatud A 140 780 00 98.

Kui katuseluuk veel maas/laiali, siis on parem relsid, padjad jms korralikult ära ka puhastada ning uuesti määrida aga selleks on spetsiaalne määre, mis tolmu ei kogu. MB pakub 500g umbes 80€ (A 001 989 46 51), väidetavalt sobivad ka teiste autotootjate analoogid (VW, Audi, BMW), mida pakendatakse ka väiksema kogusena.

Jõudu.

Tänud koodi eest. Täna käisin poes otsimas ja leidsime vaste mõlemale koodile. Mõlemad artiklid on tootmises. Mingi vahe neil on, kuid aru ei saa mis. 126 koodiga on letis 90 € kandis ja 140 koodiga 140€ tuuri. Seega mingi vahe peab neil olema vist. Oskab ehk keegi kaasa rääkida?

Vasta
#93
Need Mercedese asjad on ka imelikud:
G350 TD näitab, et kood on A140…, 300GD puhul näitab, et A126… on asendatud A140…, uuema G350 Bluetec puhul jälle A126…
Kui W140 alt vaadata, siis ütleb, et A126… on kasutusel metallist luugiga, A140… klaasist luugiga.
Ja EPCs on A126… kallim kui A140…
Paranoid

Ilmselt pole neil mingit olulist vahet.

Vasta
#94
Tänud jälle väga asjaliku info eest! Eks homme peab natuke ringi uurima ja vaatama mida esindus ise pakub ja mis hinnaga. Siis arvatavasti pean ikka uue tihendi ära tellima.
Tänase seisuga sain enda autole tagumise stange külge, mõned tuledki juba kinni kruvitud, tagumise osa elektri juhtmed uuesti veetud ja palju muud komplekteerimisega seotud. Palju energiat läheb uute tüüblite ja roostevabade poltide, kruvide ja mutrite otsimise peale.
Peamine aga....lagi sai korralikult pigimati ja siis omakorda müramati alla. Osaliselt jõudsin ka teha külgi ja põhja, kuid see jäi veel poolikuks. Kasutasin siis 2 ja 3 mm pigimatte vastavalt vajadusele ja müramatid olid 6-10 mm vastavalt ruumile. Lakke läks õhuline müramatt, põrandale aga veekindel.
Täna jõudis ka w460 meile keretöödesse kus alustasime juba vana sodi eemaldamise ja vaikelt ka pahteldustöödega. Pilti täna väga ei jõudnuki teha, kuna käed jalad olid tööd kõvasti täis.
Vasta
#95
Roostevabadesse poltidesse-mutritesse soovitan suhtuda väikese ettevaatusega. Ka mina arvasin, et oleks kaval idee kuid kui keerme vahele satub sodi, polt saab kahjustada, keerad jõuga ehk ajad kuumaks jne siis pärast ei võta vanakurat ka neid asju lahti (külmkeevitus/galling). Kui poltidel pole vastavat katet, tuleks kasutada sobivat anti-seize'i. Muidugi on kohti, kuhu tulebki roostevaba panna, eriti plasti sisse keeratud kruvid nagu G-l ukse alusliistud, logarid jne. Lisaks ise arvan, et paljud kruvid tuleks asendada torx või vähemalt kuuskantpeaga.

Ei tea, kuidas tegid aga lisan mõne mõtte helisummutamise osas. Oluline on ju aru saada kust millised helid tulevad ja siis sobilikke (raskeid/õhulisi/jäiku) materjale kasutada. Alati rohkem ei ole parem. Mõned G puhul täheldatud asjad. Uksed vajuvad hingedest ära, eriti juhi oma, ja need uksetihendid ei hoia ka seal enam (W463-l ainult A-osa, lõbu) - siis võid vaipade alla vatti toppida palju tahad: tuule, rehvi ja mootori müra tuleb ikka sisse. Samuti väsib tagumine luuk ja tihti on tihend kannatada saanud. Uuemate mudelite A-piilari liistud pidid maanteel tuulemüra vähendama aga pole just odavad. Kapotialune isolatsioon vajub ära ehk sealt kandub mootori müra. Millegi pärast pole ka kõikide G-de esitiivad seestpoolt mastiksiga kaetud. Samuti võivad salongist tuleseina küljest pigimatid liimist lahti tulla (mul oli mõlemal kerel nii). Ja see põhjaalune isolatsioon tuleks üle vaadata, mul polnud seal külje peal, kus sumpa asub, palju midagi järgi. Lisaks 1989. aasta masinal oli käigukasti tunneli peal olnud vahtmaterjal muutunud nii pudedaks, et võis harjaga eemaldada.

Paksu kihina see Raptor on? See peaks ju ka mõningase heli neelava efektiga olema.

Aga hea, et kuskil asjad edenevad Smile
Vasta
#96
Kusjuures käisin kõik poldi avad keermestajaga ennetavalt üle, lisaks said kõik keermed kent ceramic 1200 üle lastud. Muidugi võib see ikka probleeme tekitada, kuid vähendab tõenäosust.
Ed_, olen sinust juba ees, kõik kruvid mis läksid kuhugi plastik tüüblitesse ongi torx peadega soetatud.

Kusjuures ukse hingedega olen vahepeal tegelenud. Esmalt lihvisime nad täiesti haljaks, siis lasime gaasi pitsi peal kuumaks ja jahutasime õliga maha. Nii saime nad kõigepealt kenasti liikuma, alles siis sain nende olukorda hinnata. Kusjuures kõigist uste hingedest olid vaid kaks lõtkudega, mis said ka kiire remondi. Peale seda sai kaetud korrosioonitõrje krundiga, edasi epo ja raptor peale. Peale seda komplekteerisime auto kokku ja lasime veel kihi raptorit peale. Seega ukse hinged peaksid nüüd mõneks ajaks OK olema. Plaanisin panna ka määrde niplid, kuid jäi see plaan kuidagi tahaplaanile...

Mürasummutuse kohapealt olen tegelikult üsna algaja. Minujaoks oli varem suurimaks probleemiks mitte vuhisevad tihendid (selle koha pealt oli mu masin suht vaikne õnneks), vaid probleemiks oli kõige enam maanteel kajav summuti lõrin ja lärin, mis suht suures kuudis omakorda kumisema hakkas. Ehk siis suurimaks probleemiks oli minujaoks pleki vibratsioon ja kumin.
Ega ei arvagi, et mürasummutise kõik hästi tegin, kuid loodetavasti parem saab ikka kui enne oli:
Lae pigimatid
Peale pigimattide läks peale müramatt:
Müramatt lakke

Siin ka pea valmis põrandat näha. Alla sai pandud samuti kumisevatele kohtadele pigimatt ja veekindel müramatt peale, nii kogu põhja ulatus. Tagumised küljed samuti pigimatiga üle käidud ja matt peal, küll mitte üleni. Koopad said aga pigimati pluss pehme müramati, lootes, et ehk hoiab see paremini külje polstreid kinni, ning ei hakka nagisema.
Mürasummutus

Uksed veel piltidel poolikud, Täna õhtul peale tööd sain ka uksed pigimatiga kaetud, kuid müramatini veel ei jõudnud, ustele plaanin samuti panna veekindla müramati. Homme saan vast enamvähem valmis sellega, kindlasti pean veel materjali juurde tooma, kuna pigimatti jäi ühe ukse jagu puudu.

Raptori kiht on autol küll päris korralik, väliskerel siis ca 12-13 liitirit seda mõginat. Kuid varajasem kogemus näitas seda, et raptor kuivab nii kivikõvaks, et mürasummutuseks temast asja pole.
Küll on veel plaanis ette võtta selline asi, et kui kõik mürasummusuts matid saavad paika, siis uputan kere seestpoolt õõnsuste vahaga üle, eks see aitab samuti midagi+ pluss veel plaanis kere alt poolt täiesti puhtaks küürida, uus põhjamaastiks peale ja siis veel omakorda korrosioonitõrje selga. Erilist tähelepanu kavatsen pöörata koobastele, ning ka logarid pigimattidega üle tõmmata.

Üks väike vihje kaa mis stangega tehtud:
Uus udutuli
Eks kui asi valmis, siis saab korralikuma pildi teha ja saate ka parema ülevaate. Põhjuseks miks üldse sellist asjas tegema hakkasin oli see, et originaal stange sees olevad udukad olid kinni keevitatud, kuid salongis oli ju nupp olemas...No ja ei meeldi selline asi, et nupp on aga midagi ei tee Big Grin

Auto ise aga hetkel sellises seisus:
Auto 26 Jaanuar 2016

Veskiojale: taga hästi näha varuratta kronsteinilt kuidas on võimalik raptori tooni ja struktuuri muuta pihustusega...Auto lastud ühtmoodi ja kronstein sama püstoliga, sama rõhuga, kuid kaugus ning kihtide arv erinev...
Vasta
#97
Auto sai mõni tund põhjapesu tunda:
Tilkuv
ka tulemus selline:
Uus põhi
Nüüd auto terve nädalavahetuse kuivanud kenasti soojas ruumis. Siis plaan edasi altpoolt kõik uuesti teha: Värv, dinitroli ML ja Dinitroli Põhjamaastiks peale. Kui uksed saavad tehtud, ehk elekter ühendatud mürasummutus tehtud, siis läheb ka Dinitroli ML sees samuti igale poole vahele: Laest- karpideni.

Kui põhi saab ükskord tehtud, siis saab summuti kuuma pleki ära paigaldada ja siis omakorda ka summuti. Saaks juba esimesi hääli kuulda. Täna sain lõpuks kätte ka kõik vajaliku summuti klapi lõplikuks ehitamiseks: ON/OFF nupp, vaakum solenoid ja 5 m vaakum voolikut Tongue

Pärast pikka otsimist lõin ikkagi käega ja järgisin ED_ `i nõuannet ja tellisin uue katuseluugi tihend ära. Oleks teadnud, et sellega nii raskeks läheb, oleks ammu juba tellinud. Esinduse hind oli 13x. kopikatega. Aga Tartus õnneks Falleroon aitas natuke soodsamalt leida. Eeldatav vahe nende kahel koodil on see, et a126 koodiga on arvatavasti vanatüübi luuk, kus luuk käib ainult taha ja a140 koodiga on siis juba uuem. Kindlalt väita ei oska aga arvasime lõpuks nii.
Vasta
#98
Ise kasutasin hingedel W113 määrdenippleid (A0009970488), W460 omad (A4609915152) tellisin ka aga need on pisemad.

Summuti kuumapleki teed lihtsast lehtmaterjalist või kasutad mõnda alumiiniumkärgmaterjali? Ise plaanin ka sumpa ikka raami vahelt ära tuua küljele (hoolimata, et tegin juba 2/3 ulatuses roostevaba), ning olen vaadanud, et mõned need uuemad G originaal kaitsed väga kirved ei olegi. Selline materjal peaks heli ka summutama.

Ilma keret maha tõstmata kahjuks väga põhjalikku tööd all ei tee. Aga see oleks olnud juba järgmise taseme taastamisprojekt (ajaliselt, rahalisel) ja tulnuks enne pealmist viimistlust teha. Antud juhul otsi põhja alt katkisi ja rabedaid kohti. Kui on mastiksi all rooste: puhastus, võib-olla mõni konverter, siis värv ja PVC-ga ühilduv põhjamastiks. Siis raami ja veermiku parandused ning kogu alusvankrile korralik korrosioonitõrje.

Aga põhja alt kõige uuesti tegemine on hullumeelne töö. Vana PVC eemaldamist ei soovitaks ka vaenlasele isegi siis kui kere raamilt maha on tõstetud ja grillis. Mul keemia-happevanni ega kuivjää pritsi ei olnud – kõige efektiivsemaks osutusid teravad peitlid ja pärast mitte väga kõrgete pööretega traatharjad (trell), töötunde ilmselt paarsada. Enda projekt läks peale sellist puhastamist ja keevitamist-lappimist veel kord ka liivapritsi (lõplik puhastus ja põhjamastiksile hea mehhaanilise nakkuvusega pind), siis pandi kähku krundid, seam-sealer ja lõpuks Line-X. Kas see sai ka kõige parem lahendus, selle üle saaks kindlasti filosofeerida. Korrosioonikaitse osa pole veel lõplike produkte valinud aga tahaks hoiduda liigsest plägast, autot võiks saada remontida nii, et murjaniks ei muutu.

Need esituled olid sul juba enne või nüüd? Depo? Neil pidi vaatama, et klaasid korralikult kinni oleks. Halogen või ksenon?

Kui G-l ikkagi näitab A126… koodiga tihendit aga neil on alati tilting-katuseluuki kasutatud, siis arvan, et täitsa nii pole. Ma võiks võrdluseks oma räbalat pakkuda. Oletaks, et neil tihenditel on näiteks erinev kattematerjal, minu tihend on pealt selline sametine.

Selliste taastamistööde juures üks ajamahukas osa ongi asjade kindlaks tegemine ja hankimine. Vähesegi esteetilise tunnetuse olemasolul tekib olukord, kus paljud vanad detailid tagasi panna ei kannata. No alati on võimalus maksta ja esinduskanalites saab suure osa juppe, kuid ka mitte kõike. Igasugu kummised tihendid ja puksid on pigem kuluosa, mida mujalt ei saagi - eks sellel mehel on ka huvitav elu, kes laos need välja otsib ja pakendab. Midagi kasutatud leida on pigem õnn ja võimlemine. Kui ütled, et G-klass, siis vajub nägu ka kohe väga ära. Ma olen mitmed spetsiifilised asjad ebay-dest saanud.

Lume kadumise ajaks saad nii masina tänavale Icon_smile
Vasta
#99
Tänud niplit koodi eest, panid mu nüüd uuesti niplite peale mõtlema....muidugi seda saan ka iga kell hiljem kaa teha.

Summuti kuumapleki teen ikka alumiinimumist, tavalist terast sinna alla roostetama pole vast mõtet panna. Kuna mul niikuinii summuti originaalist väga erineva kujuga, siis arvan, et lähen seda teed, et kasutan ära mõne teise auto kaitseplekki ja modifitseerin seda vastavalt endale sobivaks.

Seda muidugi, et ilam keret maha tõstmata kõige paremat tulemust ei saa. Eelmisel maasturil mida taastasin, sellel tegin juba täisringi taastamise(oli vast plekitöö poolest isegi suurem töö, kuna kõik keredetailid tegime ise käsitsi, kuna originaale kas polnud saada või olid lihtsalt nii suure hinnasildiga). Aga kohe alguses kui hakkasin MBG`d tegema, siis esimene kriteerium oli raami ülevaatamine. See õnneks kannatab veel igast nurgast kriitikat, ainukeseks nõrgaks kohaks oli tagumise stange kinnitus tala, mis oli lihtsalt läbi mädanenud, nüüdseks see asendatud kenasti uue toruga.
Ülejäänud töö oli ainult selle vana sodi mahasaamises...tundub, et seal on kasutatud vana head meetodit, värske bituumenilaadne ollus põhjalalla ja siis sodi sisse paarutama. Eks see kõik on aastatega sinna ikka mõnusa kihi tekitanud ja seda andis puhtaks pesta. Peale pesugi oli asi päris korralik ja puhas roostest. Pildilt tundub ehk nagu oleks metall haljas, tegelikult aga mitte, lihtsalt fotolt peegeldab.
Ega ma isegi ei taha seda põhjaalust teha nii kleepuvaks, seepärast kõik materjalid mida peale lasen kuivatan ilusti enne järgmist kihti ära. Ja viimane kiht jääb selline kummine.

Kui sa endale tegid, siis kas peale Line-X`i veel peale midagi kasutasid?

Esituled olid mul juba enne sellised, aga kahjuks on jah depod, mitte originaalid. Kuid pean tunnistama et valgusviht ja valgustugevus on väga head. Sees ka big-xenon`id. Tule klaasidega mul siiani probleeme pole olnud, üle aasta nad juba nii olnud, pole veel niiskust ega muid olluskeid kuskilt näha olnud.

Mul õnneks suurepärane inimene autopoes kes vähemalt viitsib otsida sellistele autodele varuosasid, mida kohe esimese kataloogis ei näita. Eks esindus aitab kaa, kuid juba vaeva eest jätan võimalusel oma raha siis sellele autopoele.

Eks hetkel on tõesti lootust auto natuke varem planeeritust valmis saada. Aga veel ei tasu loota ega hõisata, võib veel igasugu üllatusi välja tulla...Tavaliselt ikka tuleb...
Vasta
Summutil mõtlesingi kas alumiinium lehtplekist või siis kärgmaterjal. Osa neist on lihtsalt perforeeritud, põhimõtteliselt ikka leht, aga on ka sellised vahvlid, mitmest kihist, 3-5mm paksud, peaks heli ka paremini summutama.

See bituumeni pläga oli siis kogu alusvankril? Kere all peaks ju ikka PVC olema (W463 on see vist standard)?

Mul pole kere veel raami peale jõudnud. Ilmselt Line-X-i üleminekud, servad (need on laiendite ja liistude all) ja augud katan pärast vaha vms tootega, muus osas justkui poleks vaja.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 3,026 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 309 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,012 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 108,123 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,145 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,586 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 557 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,798 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 26,420 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,229 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne