Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Õhkvedrustus E280 4matic 2006a
#1
Kas keegi teab, kuidas oleks võimalik autole õhku juurde anda, et auto maast ülesse tõsta ja remonti viia?
Nimelt auto maha vajunud ja kompressor ei hakka tööle.
Või on mõni nipp, mis paneb kompressori tööle... näiteks kaitse läbi?

Masinaks E280 4matic 2006a.
Vasta
#2
Mis masinaga üldse tegemist on?
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#3

Masinaks E280 4matic 2006a.
Vasta
#4
Idee järgi võib aidata kui auto tungraudadega ülespoole vinnad. Mul oli sama jama, kompressor tööle ei hakanud, tõstsin autot mõlemalt poolt pisut üles ja kompressor hakkas tööle, üles tuli jättagi. Minul oli muidugi tegu ainult nivoosüsteemiga, kui tegu airmaticuga on asi ilmselt keerulisem, pead ehk kõigi rataste juurest tõstma. Eks targemad kommenteerivad.
ootan diskussiooni
Vasta
#5
Auto tegelikult paremale kaldu küll ja märgi viskab, et tahab autot tõsta aga kompressor tööle ei hakka.
Vasta
#6
(30-03-2014, 09:43 PM)MLE4 Kirjutas: Auto tegelikult paremale kaldu küll ja märgi viskab, et tahab autot tõsta aga kompressor tööle ei hakka.

kuskil ees kaitsmekarbis on kompressori relee, äkki sellega jama, pidavat need ära sulama kohati. Samuti võib kompressori termokaitse ära olla. See asub kompressori sees.
ootan diskussiooni
Vasta
#7


täna võtsin kompressori maha ja see töötab.
kõrvalistuja jalgade all oleva kaitse vaatasin ka ära--- töötab!

proovisin õhku lisada kompressori voolikust aga õhku sisse ei võtnud

miks auto õhku vastu ei võta...
hakkab mõistus otsa saama

Vasta
#8
kas relee kontrollitud, kompressori releed soovitatakse vahetada paari aasta tagant
Vasta
#9
(01-04-2014, 09:29 PM)umbellatus Kirjutas: kas relee kontrollitud, kompressori releed soovitatakse vahetada paari aasta tagant

seda unustasin mainidagi, et algul tundus relee viga aga kui täna selle külge panin ja lootsin meeldivat põrinat kuulda siis seda ei toimunud.

relee vahetatud!
Vasta
#10
Ühesõnaga lihtsamad asjad pole. Seega vii auto treilaga kusagile, kus sellest suudetakse asja saada. Nüüd on ju lihtsamad asjad proovitud ja tulemust pole. Edasi võid juba midagi ära lõhkuda või rikkuda ja soovitud lihtne lahendus kujuneb hoopis kalliks. Räägi üldse sellest mis vedrustus su autol on. Oled kuulanud, kas midagi sisiseb kuskil? Aku otsa oled maas hoidnud? Kui kompressor töötab või kompressori august puhuda siis ei peagi auto üles tõusma, see ei ole mingi batuut. Iga õhkpadja pneumoahelas on klapp, mis laseb õhu patja/amorti, Siis on klapp mis laseb rõhu atmosfääri ja siis klapp mis laseb rõhu kompressorist süsteemi, võib olla veel klapp mis tsentraalreservuaari olemasolul eraldab resevuaari süsteemist. Kui nüüd autot on vaja mingil põhjusel ülespoole tõsta (näiteks peale pikka seismist) peaks protseduur välja nägema nii: fikseeritakse andurite abil auto asend, andureid võib olla kaks kolm või neli, olenevalt süsteemist, ma ei räägi siinkohal mersust vaid õhusüsteemist üleüldiselt. Teades etteantud väärtusi anduri teatud asendites juhitakse vajalikke klappe ja kompressorit et surve tõstmise abil teatud padjas/amordis, anduri näit viia kokku etteantuga. Tõenaoline on et osad vead selles süsteemis pole ohtlikud seega osade vigade kadumisel süsteemi normaalne töö taastub. (minu 99a range roveril näiteks ei taastunud, vigu ei tohtinud olla, muidu süsteem ei toiminud) Mercedes-Benz puhul saab juhtimissüsteem ise osade vigade hindamisega hakkama. SInu auto puhul on ilmselt viga milleski, mis auto ja selle ehitajate arvates nõuab proffessionaalset tähelepanu vähemasti diagnostika näol. Heal juhul on mõni anduri pistik oksüdeerunud (näiteks kui keegi on seda oskamatult õngitsenud) kunagi ammu ja tihendi ära kaotanud). Muidugi võib ka sul, mõne pistiku puhastades või kuhugi puhudes süsteem tööle hakata aga sel viisil midagi remontida on raske. Tean seda omast käest. Olen ise ka mõnda viga mitu aastat otsinud mõnel autol.
Lõpetuseks ütlen nipsakalt et kui sa ikka E-Klassi oled omale ostnud siis pead sa olema arvestanud ka sellega et aja jooksul võib tekkida väljaminekuid mis nõuavad arvestatavalt palju raha. Vastasel korral vaheta see c-klassi vastu välja, seda jõuab ka lihtinimene üleval pidada.
ootan diskussiooni
Vasta
#11
Uuele C-le hakati ka müüd õhkvedrustust pakkuma, nii et Big Grin
Vasta
#12
(01-04-2014, 10:12 PM)thalenfrei Kirjutas: Ühesõnaga lihtsamad asjad pole. Seega vii auto treilaga kusagile, kus sellest suudetakse asja saada. Nüüd on ju lihtsamad asjad proovitud ja tulemust pole. Edasi võid juba midagi ära lõhkuda või rikkuda ja soovitud lihtne lahendus kujuneb hoopis kalliks. Räägi üldse sellest mis vedrustus su autol on. Oled kuulanud, kas midagi sisiseb kuskil? Aku otsa oled maas hoidnud? Kui kompressor töötab või kompressori august puhuda siis ei peagi auto üles tõusma, see ei ole mingi batuut. Iga õhkpadja pneumoahelas on klapp, mis laseb õhu patja/amorti, Siis on klapp mis laseb rõhu atmosfääri ja siis klapp mis laseb rõhu kompressorist süsteemi, võib olla veel klapp mis tsentraalreservuaari olemasolul eraldab resevuaari süsteemist. Kui nüüd autot on vaja mingil põhjusel ülespoole tõsta (näiteks peale pikka seismist) peaks protseduur välja nägema nii: fikseeritakse andurite abil auto asend, andureid võib olla kaks kolm või neli, olenevalt süsteemist, ma ei räägi siinkohal mersust vaid õhusüsteemist üleüldiselt. Teades etteantud väärtusi anduri teatud asendites juhitakse vajalikke klappe ja kompressorit et surve tõstmise abil teatud padjas/amordis, anduri näit viia kokku etteantuga. Tõenaoline on et osad vead selles süsteemis pole ohtlikud seega osade vigade kadumisel süsteemi normaalne töö taastub. (minu 99a range roveril näiteks ei taastunud, vigu ei tohtinud olla, muidu süsteem ei toiminud) Mercedes-Benz puhul saab juhtimissüsteem ise osade vigade hindamisega hakkama. SInu auto puhul on ilmselt viga milleski, mis auto ja selle ehitajate arvates nõuab proffessionaalset tähelepanu vähemasti diagnostika näol. Heal juhul on mõni anduri pistik oksüdeerunud (näiteks kui keegi on seda oskamatult õngitsenud) kunagi ammu ja tihendi ära kaotanud). Muidugi võib ka sul, mõne pistiku puhastades või kuhugi puhudes süsteem tööle hakata aga sel viisil midagi remontida on raske. Tean seda omast käest. Olen ise ka mõnda viga mitu aastat otsinud mõnel autol.
Lõpetuseks ütlen nipsakalt et kui sa ikka E-Klassi oled omale ostnud siis pead sa olema arvestanud ka sellega et aja jooksul võib tekkida väljaminekuid mis nõuavad arvestatavalt palju raha. Vastasel korral vaheta see c-klassi vastu välja, seda jõuab ka lihtinimene üleval pidada.

ei rõõmusta see jutt mind mitte üks raas. transport.... kuidas ma ta treila peale saan kui on madalam kui tuuningu bmw

sellepärast oligi mõte, et saaks masina üles, viiks parandusse ja sõita ka ei saa....
Vasta
#13
Nt DMG Autos Laki tn nägin kuidas W220 õhku kontrolliti igat ratast eraldi liigutades üles-alla seega neil ka selle remontimise võimalus.

Lisaks Hort Auto ja vist ka Lesven ja muidugi Silberauto. Peaasi et kuskile nurgatagusesse ei vii-teeb veel hullemaks.
Vasta
#14
Niisiis auto jälle omal kõrgusel.

Sai arvuti järgi ja oletatav viga on vist generaatoris, vist ei toida piisavalt.
Kui vead sai kustutatud hakkas masin tööle.

Üks võimalus on veel, et aku ukerdab... eks aeg näitab, vaja veel silma peal hoida.
Vasta
#15
Lesvenis käidud ja rohkem pole viga ette visanud. Parandati juhtmete ühendust, mis kompressorile jooksevad. Pistik oli veits kärsand.

Et minu poolest lahendus käes!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w212 E350CDI 4matic esimene kardaan?? kait 8 719 12-10-2023, 02:14 PM
Viimane postitus: martr
  E250 s212 2013a tagumine õhkvedrustus Erkkin 12 1,289 09-05-2023, 01:04 PM
Viimane postitus: vreps
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 254 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  E280 om648 dpf+egr eemaldus 280cdi 1 394 19-10-2022, 08:39 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 4MATIC AIRMATIC vigurid chrishere 9 1,332 20-05-2022, 04:33 PM
Viimane postitus: chrishere
  E350 CDI W212 4MATIC - DPF sensor chrishere 18 2,561 17-05-2022, 04:00 PM
Viimane postitus: chrishere
  Eesmine drive shaft/kardaan - W212 4MATIC chrishere 5 1,079 17-03-2022, 06:23 PM
Viimane postitus: chrishere
  w211 universaali tagumine õhkvedrustus marko178 1 680 20-01-2022, 07:38 AM
Viimane postitus: madis71
  w212 õhkvedrustus lemps123 2 705 21-12-2021, 10:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 E280 1993 probleem keskluku infrapunaga raidoon 4 894 14-08-2021, 10:30 AM
Viimane postitus: raidoon



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne