Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Õhkvedrustus E280 4matic 2006a - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: Õhkvedrustus E280 4matic 2006a (/showthread.php?tid=35052)



Õhkvedrustus E280 4matic 2006a - MLE4 - 30-03-2014

Kas keegi teab, kuidas oleks võimalik autole õhku juurde anda, et auto maast ülesse tõsta ja remonti viia?
Nimelt auto maha vajunud ja kompressor ei hakka tööle.
Või on mõni nipp, mis paneb kompressori tööle... näiteks kaitse läbi?

Masinaks E280 4matic 2006a.


RE: Õhk - Treiku - 30-03-2014

Mis masinaga üldse tegemist on?


RE: Õhk - MLE4 - 30-03-2014


Masinaks E280 4matic 2006a.


RE: Õhk - thalenfrei - 30-03-2014

Idee järgi võib aidata kui auto tungraudadega ülespoole vinnad. Mul oli sama jama, kompressor tööle ei hakanud, tõstsin autot mõlemalt poolt pisut üles ja kompressor hakkas tööle, üles tuli jättagi. Minul oli muidugi tegu ainult nivoosüsteemiga, kui tegu airmaticuga on asi ilmselt keerulisem, pead ehk kõigi rataste juurest tõstma. Eks targemad kommenteerivad.


RE: Õhk - MLE4 - 30-03-2014

Auto tegelikult paremale kaldu küll ja märgi viskab, et tahab autot tõsta aga kompressor tööle ei hakka.


RE: Õhk - thalenfrei - 31-03-2014

(30-03-2014, 09:43 PM)MLE4 Kirjutas: Auto tegelikult paremale kaldu küll ja märgi viskab, et tahab autot tõsta aga kompressor tööle ei hakka.

kuskil ees kaitsmekarbis on kompressori relee, äkki sellega jama, pidavat need ära sulama kohati. Samuti võib kompressori termokaitse ära olla. See asub kompressori sees.


RE: Õhk - MLE4 - 01-04-2014



täna võtsin kompressori maha ja see töötab.
kõrvalistuja jalgade all oleva kaitse vaatasin ka ära--- töötab!

proovisin õhku lisada kompressori voolikust aga õhku sisse ei võtnud

miks auto õhku vastu ei võta...
hakkab mõistus otsa saama




RE: Õhk - umbellatus - 01-04-2014

kas relee kontrollitud, kompressori releed soovitatakse vahetada paari aasta tagant


RE: Õhk - MLE4 - 01-04-2014

(01-04-2014, 09:29 PM)umbellatus Kirjutas: kas relee kontrollitud, kompressori releed soovitatakse vahetada paari aasta tagant

seda unustasin mainidagi, et algul tundus relee viga aga kui täna selle külge panin ja lootsin meeldivat põrinat kuulda siis seda ei toimunud.

relee vahetatud!


RE: Õhk - thalenfrei - 01-04-2014

Ühesõnaga lihtsamad asjad pole. Seega vii auto treilaga kusagile, kus sellest suudetakse asja saada. Nüüd on ju lihtsamad asjad proovitud ja tulemust pole. Edasi võid juba midagi ära lõhkuda või rikkuda ja soovitud lihtne lahendus kujuneb hoopis kalliks. Räägi üldse sellest mis vedrustus su autol on. Oled kuulanud, kas midagi sisiseb kuskil? Aku otsa oled maas hoidnud? Kui kompressor töötab või kompressori august puhuda siis ei peagi auto üles tõusma, see ei ole mingi batuut. Iga õhkpadja pneumoahelas on klapp, mis laseb õhu patja/amorti, Siis on klapp mis laseb rõhu atmosfääri ja siis klapp mis laseb rõhu kompressorist süsteemi, võib olla veel klapp mis tsentraalreservuaari olemasolul eraldab resevuaari süsteemist. Kui nüüd autot on vaja mingil põhjusel ülespoole tõsta (näiteks peale pikka seismist) peaks protseduur välja nägema nii: fikseeritakse andurite abil auto asend, andureid võib olla kaks kolm või neli, olenevalt süsteemist, ma ei räägi siinkohal mersust vaid õhusüsteemist üleüldiselt. Teades etteantud väärtusi anduri teatud asendites juhitakse vajalikke klappe ja kompressorit et surve tõstmise abil teatud padjas/amordis, anduri näit viia kokku etteantuga. Tõenaoline on et osad vead selles süsteemis pole ohtlikud seega osade vigade kadumisel süsteemi normaalne töö taastub. (minu 99a range roveril näiteks ei taastunud, vigu ei tohtinud olla, muidu süsteem ei toiminud) Mercedes-Benz puhul saab juhtimissüsteem ise osade vigade hindamisega hakkama. SInu auto puhul on ilmselt viga milleski, mis auto ja selle ehitajate arvates nõuab proffessionaalset tähelepanu vähemasti diagnostika näol. Heal juhul on mõni anduri pistik oksüdeerunud (näiteks kui keegi on seda oskamatult õngitsenud) kunagi ammu ja tihendi ära kaotanud). Muidugi võib ka sul, mõne pistiku puhastades või kuhugi puhudes süsteem tööle hakata aga sel viisil midagi remontida on raske. Tean seda omast käest. Olen ise ka mõnda viga mitu aastat otsinud mõnel autol.
Lõpetuseks ütlen nipsakalt et kui sa ikka E-Klassi oled omale ostnud siis pead sa olema arvestanud ka sellega et aja jooksul võib tekkida väljaminekuid mis nõuavad arvestatavalt palju raha. Vastasel korral vaheta see c-klassi vastu välja, seda jõuab ka lihtinimene üleval pidada.


RE: Õhk - väikemees - 01-04-2014

Uuele C-le hakati ka müüd õhkvedrustust pakkuma, nii et Big Grin


RE: Õhk - MLE4 - 01-04-2014

(01-04-2014, 10:12 PM)thalenfrei Kirjutas: Ühesõnaga lihtsamad asjad pole. Seega vii auto treilaga kusagile, kus sellest suudetakse asja saada. Nüüd on ju lihtsamad asjad proovitud ja tulemust pole. Edasi võid juba midagi ära lõhkuda või rikkuda ja soovitud lihtne lahendus kujuneb hoopis kalliks. Räägi üldse sellest mis vedrustus su autol on. Oled kuulanud, kas midagi sisiseb kuskil? Aku otsa oled maas hoidnud? Kui kompressor töötab või kompressori august puhuda siis ei peagi auto üles tõusma, see ei ole mingi batuut. Iga õhkpadja pneumoahelas on klapp, mis laseb õhu patja/amorti, Siis on klapp mis laseb rõhu atmosfääri ja siis klapp mis laseb rõhu kompressorist süsteemi, võib olla veel klapp mis tsentraalreservuaari olemasolul eraldab resevuaari süsteemist. Kui nüüd autot on vaja mingil põhjusel ülespoole tõsta (näiteks peale pikka seismist) peaks protseduur välja nägema nii: fikseeritakse andurite abil auto asend, andureid võib olla kaks kolm või neli, olenevalt süsteemist, ma ei räägi siinkohal mersust vaid õhusüsteemist üleüldiselt. Teades etteantud väärtusi anduri teatud asendites juhitakse vajalikke klappe ja kompressorit et surve tõstmise abil teatud padjas/amordis, anduri näit viia kokku etteantuga. Tõenaoline on et osad vead selles süsteemis pole ohtlikud seega osade vigade kadumisel süsteemi normaalne töö taastub. (minu 99a range roveril näiteks ei taastunud, vigu ei tohtinud olla, muidu süsteem ei toiminud) Mercedes-Benz puhul saab juhtimissüsteem ise osade vigade hindamisega hakkama. SInu auto puhul on ilmselt viga milleski, mis auto ja selle ehitajate arvates nõuab proffessionaalset tähelepanu vähemasti diagnostika näol. Heal juhul on mõni anduri pistik oksüdeerunud (näiteks kui keegi on seda oskamatult õngitsenud) kunagi ammu ja tihendi ära kaotanud). Muidugi võib ka sul, mõne pistiku puhastades või kuhugi puhudes süsteem tööle hakata aga sel viisil midagi remontida on raske. Tean seda omast käest. Olen ise ka mõnda viga mitu aastat otsinud mõnel autol.
Lõpetuseks ütlen nipsakalt et kui sa ikka E-Klassi oled omale ostnud siis pead sa olema arvestanud ka sellega et aja jooksul võib tekkida väljaminekuid mis nõuavad arvestatavalt palju raha. Vastasel korral vaheta see c-klassi vastu välja, seda jõuab ka lihtinimene üleval pidada.

ei rõõmusta see jutt mind mitte üks raas. transport.... kuidas ma ta treila peale saan kui on madalam kui tuuningu bmw

sellepärast oligi mõte, et saaks masina üles, viiks parandusse ja sõita ka ei saa....



RE: Õhk - nostromo - 02-04-2014

Nt DMG Autos Laki tn nägin kuidas W220 õhku kontrolliti igat ratast eraldi liigutades üles-alla seega neil ka selle remontimise võimalus.

Lisaks Hort Auto ja vist ka Lesven ja muidugi Silberauto. Peaasi et kuskile nurgatagusesse ei vii-teeb veel hullemaks.


RE: Õhk - MLE4 - 06-04-2014

Niisiis auto jälle omal kõrgusel.

Sai arvuti järgi ja oletatav viga on vist generaatoris, vist ei toida piisavalt.
Kui vead sai kustutatud hakkas masin tööle.

Üks võimalus on veel, et aku ukerdab... eks aeg näitab, vaja veel silma peal hoida.


RE: Õhkvedrustus E280 4matic 2006a - MLE4 - 17-04-2014

Lesvenis käidud ja rohkem pole viga ette visanud. Parandati juhtmete ühendust, mis kompressorile jooksevad. Pistik oli veits kärsand.

Et minu poolest lahendus käes!