Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Autor Sõnum
Halvaa Ära (0)
Huviline

Postitusi: 27
Asukoht: Tallinn
Postitus: #21
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Update vol. 2

[Pilt: vlsPx3e.jpg]

Vahepeal tehtud:

- uued kõlarid ja stereo. Kurb on see, et vanale autole ajastukohast stereot pannes ei vea ilma eraldi võimuta korralikke kõlareid välja. Seega jäi lahenduseks võimalikult diskreetne ja interjööri värviga klappiva valgusega uus stereo. Midagi rohkem ei rüvetanud - kaks kõlarit originaalide asemel.

- käigukangile uus nahkümbris eBayst kohal ja küljes.

- pärast pikka saagat sain ka klambrid kilpide paigalduseks. Silber ei reageerinud mailidele (P.S. ja tegin katse, kus küsisin uue S 500 4Maticu tarneaja kohta - sellele tuli vastus tunniga), seega tellisin samuti mingi türklase käest eBayst. Aega läks, aga jõudsid täna kohale. Kahjuks veidi liiga suured ja pidi omajagu väänama, et üldse külge saaks. Ehk ei lenda minema.

Mis edasi?

- Peaks võtma lahti tagumised aknad, mis ilma kahe käeta alla/üles ei liigu. On kellelgi aimu, et mis seal nässus võib olla? Manuaalselt käivad minu omal.

- Kütuse näidik endiselt ei tööta, vaatan läbisõidu järgi. Samamoodi pole head ideed, et kust pihta hakata.

- Mootori töötemperatuur teeb muret. Kohati kerkib 120 kraadi lähedale. Siis läheb ventikas tööle ja langeb taas. Ei tilgu. Huvitav kas see on normaalne või mitte?

- Roolilõtk ebanormaalselt suur. Linnas pole küsimust, aga maanteel häirib kõvasti.

- Kiirendusel siiani pisut puterdab. Ei saagi aru, kas see on normaalne 31 aastat vanal autol või mitte. Nagu varem mainitud, siis küünlad ja küünlajuhtmed vahetasin.
24-04-2014 12:55 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
124STD Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 699
Asukoht: jõhvi
Postitus: #22
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Rooli karpi saab peale keerata, karbi pealt tuleb mutter lahti keerata mille sees on kuskant võtme auk. Aga seda kuuskanti tuleb vähehaaval peale keereta, kui liiga palju peale keerata hakkab rool kiiluma.
See et temp vahepeal nii kõrgele tõuseb ei ole normaalne, proovi kas sooja mootoriga saab rulli keeratud ajalehega jahutus ventilaatori seisma jättav vb on visko sidur läbi.
24-04-2014 10:04 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
audi Ära (0)
Huviline

Postitusi: 76
Asukoht: Tln
Postitus: #23
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Tsitaat:Kütuse näidik endiselt ei tööta, vaatan läbisõidu järgi. Samamoodi pole head ideed, et kust pihta hakata.

Alusta sellest et kõigepealt võtta maha kütuse andur, tee lahti ja vaata läbi kas kõik juhtmed (reostaatid 3tk.) on oma kohapeal ja terved.
Andur asub apteeki kasti alt.
Mul oli niimodi et järgi jäi ainult 1 juhe Paranoid
[Pilt: 125440359.jpg]

[Pilt: 47-15-01.jpg]
näeb valja niimodi
[Pilt: 125447507.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 24-04-2014 01:54 PM audi.)
24-04-2014 10:55 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,513
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #24
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
(24-04-2014 10:04 AM)124STD Kirjutas:  Rooli karpi saab peale keerata, karbi pealt tuleb mutter lahti keerata mille sees on kuskant võtme auk. Aga seda kuuskanti tuleb vähehaaval peale keereta, kui liiga palju peale keerata hakkab rool kiiluma.
See et temp vahepeal nii kõrgele tõuseb ei ole normaalne, proovi kas sooja mootoriga saab rulli keeratud ajalehega jahutus ventilaatori seisma jättav vb on visko sidur läbi.

Kuuskanti tuleb välja keerata. Stoppermutter keera lahti ja mitte üle veerand pöörde korraga polti väljapoole. Vahepeal käi proovimas, et a rool äärmistes asendites ei poo - keskosas on kulumine suurem ja sinna kipub lõtk paratamatult jääma. Aga paremaks peaks minema küll.

Visko peab kuumalt üsna jäik olema. Ära näppe sinna topi, ajalehetest on päris hea. Hoia nutsakut siis kõvasti kinni.

Perevaguni elu
(selle postituse viimane muutmine: 27-04-2014 08:14 AM v6sa.)
27-04-2014 08:10 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,252
Asukoht: Tallinn
Postitus: #25
RE: W123, CE 230, 1983 - Halvaa
Akende probleem kaob kui siinid ära puhastad ja uuesti üle määrid.

Every nerd becomes a superstar online...
27-04-2014 01:11 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 11 1,326 01-10-2019 11:43 PM
Viimane postitus: jansa
  MB 200T D, 1983, S123 - Lepz Lepz 64 25,192 29-09-2019 08:58 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 280SE W126 1983 mydimees mydimees 15 1,901 05-09-2019 10:18 AM
Viimane postitus: mydimees
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 32 11,251 07-08-2019 05:36 PM
Viimane postitus: KertR
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 10 6,226 14-06-2019 10:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mb 240d 1978 w123 M1X 30 9,491 30-04-2019 10:20 PM
Viimane postitus: M1X
  MB 230 E, 1992, W124 - Tauno Mõts Tauno Mõts 83 60,844 07-11-2018 07:43 PM
Viimane postitus: Tauno Mõts
  MB c208, CLK 230, 99a supercharger230 29 7,542 05-08-2018 10:24 AM
Viimane postitus: supercharger230
Pildid W123, 230e, 1984, sedaan - Ander anderander4 23 10,193 03-06-2018 04:24 PM
Viimane postitus: anderander4
  MB W123 200,1982 Verner Verner2 59 46,012 17-07-2017 10:44 PM
Viimane postitus: Verner2

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog