Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 200, 1978, W123 - fittipaldi
#1
Tere. Mõnda aega juba foorumi usin lugeja olnud ja vahest ehk oleks paslik nüüd ka oma massin ette näidata, mine tea, nõugi küsida!

2018. aastal olin tööalaselt hõivatud lausa kahe projektiga, mis hõlmasid endas erinevate museaalsete Mercedes-Benzidega sõitmist. Sai roolida nt W186, W120, W110, W111, aga ka „argisema“ kolmiku W123/124/126 ideaalkorras eksemplare. 50+ aastaste autodega sõitmisel on loomulikult oma kirjeldamatu võlu, aga kui oimusagaras hakkas idanema mõte, et miskit põnevat võiks ka omale sõitmiseks leida, jäid sõelale siiski kolm viimasena nimetatut. W126 rafineeritud luksus tekitas tõsise vau-elamuse, ent korralike hinnad jäid väljapoole minu taluvuspiire. W124 tundus juba üsna turvaline valik - mõnestki tänapäevasest autost paremate sõiduomadustega, kena välimusega, aga äkki isegi liiga kaasaegne? Sest õieti oli mulle korralikult naha alla pugenud proovitud „kolmene“ - roheline universaal. Selle vedruistmed olid mõnusad istuda, see sõitis pehmelt ja pingutuseta ja oli kuidagi väga koduse auraga. See oli aus kombinatsioon retrofiilingust ja reaalsest kasutatavusest. Ja see nägi kuradi hea välja.

Piisas mul seda kõike kõva häälega mainida, kui kolleeg ütles, et tal on üks kolmene täitsa üle. Ei ole küll kuut – on sedaan; ja ei ole roheline – on valge, ja mootor on ka väikseim võimalik (69 kw) bensukas, aga ta on väga viks! Seisab juba mitu aastat garaažis ja saab ilmselt ka edasi seisma, kuna ta omale oli värskelt ostnud hobisõitmiseks W124. Saatis järgmisel päeval pildid, mis olid isutekitavad, ja nimetas hinna, mis tundus mulle sel hetkel liiast. Ja noh, universaalimõte tiksus veel peas. See oli sügisel, ja sügisest sai talv, ja talvest kevad – ja kolleeg ütles, et suvi kohe käes, võib-olla teed oma pakkumise.

Selleks ajaks oli mulle muidugi ammu selgeks saanud, et sellises korras T-mudelit, nagu ma tahaksin, ei ole võimalik leida sellise raha eest, mida ma sooviksin maksta. Nii et ma käisin ja vaatasin pakutud sedaani esimest korda oma silmaga üle ja tõdesin, et pilt oli sama hea kui fotodel. Noh, valge auto sinise sisuga ei ole võib olla igaühele, aga eks seda musta nahka on muudes masinates juba nühitud ka. Auto oli toodud Saksast 2013 ja siin kuue aastaga läbinud vaid ca 500 km! Eestis oli ta saanud ülevärvi ja salong oli tal üpris värske, tagaistmetel nagu polekski kunagi istutud, nii et visuaalse poole pealt väga midagi norida ei osanud. Mootor käivitus paugust, tühikäik oli küll kõrgevõitu, ent gaasi andes käis ühtlaselt. Kõik kolm elektrilist lisa – tagaklaasisoojendus, katuseluuk ja vaiksem signaal (polegi aru saanud, milleks see hea on?) töötasid. Proovisõit näitas, et kast vahetab kohati üles kena paugatusega ja olemas oli loomulikult ka kerge rooliloks, aga üldiselt tundus asi okei. Võib öelda, et tunne oli ülev! Tegin oma pakkumise, mis oli küll oluliselt väiksem küsitust, aga ikkagi pisut suurem numbrist, mille olin algselt oma eelarve ülempiiriks mõelnud. Nii et otseselt rahule ei jäänud summadega vist müüja ega ostja, aga pakkumine võeti vastu ja valge „kolm“ parkis peagi minu koduhoovi igapäevase W204 kõrvale.

Nüüd vist oleks paslik üles lugeda, mis on tehtud ja mis oleks veel plaanis.

Vedelikud ja filtrid said esimese asjana kõik uued. Elementaarne, dr Watson.

Tühikäik. Ostes olid pöörded väga kõrgel, ajasin juba karpameeste kontakte taga (selgus, et Eestis on täpselt 2 meest, kellega tasuks rääkida), aga enne kui läinuks karbussi nokkimiseks, leidus kapoti alt üks lahtine vaakumvoolik. Selle taaskinnitamisel tundus asi päästetud, aga siis mingil hetkel muutus külmkäivitus lausa halvaks, mootori töötemperatuuri saavutamiseni töötas tühikäigul ainult paar silindrit ja puterdav mootor kippus vägisi välja surema. Spetsialistid leidsid, et nüüd oli asi küünlajuhtmetes, mis lõid üle – sai neid määritud ja siiani on see asi korras.

Pidurid. Kahel rattal jäid pidurid peale - pidurisadulate seisukord oli selline, et neid ei olnud enam mõtet taasluua ja „uued“ taastatud tulid DMG Auto vahendusel suht mõistliku raha eest Soomest. Kuna vahepeal oli ka ülevaatus saanud otsa, siis sõitsin värskete piduritega sealt otse TÜV punkti. Kahjuks oli see pisut liiga lähedal ja ei jõudnud sinnasõidul piisavalt pidureid litsuda, esimese hooga kukkusin ülevaatuse läbi – pidurdusjõud tagasillal ebaühtlane! No oli ikka nörritav küll, aga mis kinni ei jää, saab kinni löödud, töökoda käis veel korra klotsid üle ja järgmisel päeval sain ülevaatajalt templi alla.

Käigukast. Käisin Hõbenoole vastuvõtul, kus tehti dünaamiline õlivahetus ja vahetati filter ja tihend (need ajasin ise Silberist välja, kuna kohapeal polnud pakkuda). Olen siin-seal foorumites lugenud kahtlevaid seisukohti, kas vanal kastil üldse tasub sellist kallist tööd teha – minu auto oleks sel juhul elavaks reklaamprospektiks, et vägagi tasub, võrreldes varasemaga on vahetused ikka täitsa öö ja päev (ja ikka positiivses suunas)!

Vibra. Auto on pehme ja mõnus, aga mingist kiirusest alates tekib kerge vibra (peamiselt on tunda vahemikus 60-80 km/h). Põhisüüdlaseks peetud kardaan on kolm korda alt käinud, vahetatud on vahepukk, ristid ja tehtud tasakaalustus, aga päris hea ei ole ikka veel. Võib-olla nõuab tähelepanu ka veovõll.

Magnetoola. Üks asi, mida ostes kuulda ei saanud, oli maki hääl. Augutäiteks oli pandud Blaupunkt Coburg, millel keeratavad nupud kadunud ja millele, nagu hiljem selgus, autos olevad juhtmed külge ei sobinudki. Kuna mulle see makk välimuselt nagunii ei meeldinud, lendas see sealt minema ja püüdsin leida mõne Beckeri asemele. Eestist paari nädala jooksul midagi näppu ei jäänud, aga lätlaste portaalist ss.lv sain kaubale ühe Becker Mexico müüjaga. See makk oli küll paar aastat uuem kui minu auto ja väidetavalt pärit W126st, aga pidi asja ära ajama. Eks oli risk küll võõrale inimesele raha kanda ja loota, et ta paki teele paneb, aga kohale ta tuli. Paraku sain siiski tehinguga „üle“, nagu noored ütlevad: kassetimängija kohta ütles müüja, et korras, aga vajaks ehk väikest hooldust – paraku selgus, et keegi on kasseti liigutamise mehhanismi õkva jõuga ära lõhkunud ja seda autentsete varuosadeta kuidagi korda ei hoolda. Samuti ei saanud makiga kaasa ühtegi pistikut, nii et mõnda aega oli Becker samamoodi augutäide, aga lõpuks Noore Tehnikuga abiga sai pildi ette. Kõlarid on autos ilmselt originaalid, krõbisevad pisut küll, aga ajavad asja ära.

Antenn. Teleskoopantenn on ilmselt autotööstuse üks õnnetumaid leiutisi. Mul on varem olnud kolm autot selle tehnoloogilise rudimendiga ja mitte ühelgi neist ei töötanud see korralikult. Loomulikult mitte ka kolmel. Kuigi olen teda põhjalikult õliga tutvustanud, siis päris peitu see keeldubki minemast ja vahel tuleb menetleda antenni manuaalselt, et see välja sirutuks.

Matid. Hetkel autos mingid juhuslikud. Uued ebayst tellitud, loodetavasti tulevad õiget tooni.

Roolikarp. Kunagi tuleks ikkagi vahetada.

Sellega vist sai esmatutvustusele joone alla. Suvel sai paari nädala jooksul autot ka igapäevaselt tarbitud, aga üldiselt on ta ikka nädalavahetuse kruiside jaoks ja talve lähemalt nägema ei saa. Valikus seni pettuma ei ole pidanud, võimalusel sõidan pikemat, mitte lühemat teed – see näitab nii mõndagi. Palju positiivset tähelepanu on garanteeritud, ikka juhtub, et sõidetakse kõrvale ja visatakse pöial üles, teised retromehed viipavad ja lapsed vaatavad järele. Oma poiss on ka rahul, et saab esiistmel troonida – tagaistmetel ju turvavööd puuduvad!



[Pilt: DSF7574.jpg] [Pilt: DSF7593.jpg] [Pilt: DSF7751.jpg] [Pilt: DSF7805.jpg] [Pilt: DSF7812.jpg] [Pilt: DSF7820.jpg] [Pilt: DSF7824.jpg] [Pilt: DSF7833.jpg] [Pilt: DSF7757.jpg] [Pilt: DSF7759.jpg] [Pilt: DSF7762.jpg] [Pilt: DSF7763.jpg] [Pilt: DSF7767.jpg] [Pilt: DSF7769.jpg]

Vasta
#2
Väga viisaka olemisega auto!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
Piltide järgi on ikka väga sile. Väga hea!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#4
See ju mu pilli kaksikvend Smile

Mul oli algselt küll hulga rondim (näeb praegu ka ront välja), aga eesmärk ka muidugi teine.
Viskan ka pöidla üles!
Vasta
#5
ilus.
Vasta
#6
Auto on ilus, aga üks asi torkas tekstis silma.
Süütejuhtmete määrimine.
Mis neist ikka määrida, soovitan uued osta, kuni neid veel saada on.
Küünlad tasub ka igaks juhuks ära vahetada.
Kui on veel soov raha kulutada, siis ei tee paha ka jagaja kaane ning rootori vahetus.
Vasta
#7
Sile ja õiget värvi auto.

Küünlajuhtmed on hädavajalik vahetada aastaringi (ja eelkõige meie märjas talves) sõitval autol. Suveautol pole hädavajalik, aga abiks ikka.

Tagaaknalauale saad kõlarid vaherõngastega. Ära lauda lõikuma hakka, head nahka sellest ei tule. Ilma tagakõlariteta on heli nadi ka uute esikõlaritega.

Uksekõlareid 123 ei saanud. Aga neid saab sinna muidugi mahutada. Ukseplekid on piisavalt jäigad, et vaheraamiga normaalselt paigas hoida. Mul võiks olla ühed kõlariaukudega sinised uksekatted proovimiseks kusagil, kui huvi on.
Vasta
#8
Ilus! Vanakooli Becker ainuõige valikThumbsup
Vasta
#9
Tänud kõigile, kes häid sõnu poetasid. Eks ta jah keskmisest on siledam, aga kui nina päris juurde torgata, leiab juba norimistki.

Ebayst tellitud matid saabusid, toon on päris õige, olen rahul. See helesinine osa kanna all muidugi saab ilmselt ruttu määrdunuks.

[Pilt: DSF3622.jpg]

Lisaks leidsin facebookist ühe sinise käetoe pakkumise, päris õige mustriga riie ei ole, aga enamvähem sobis üldpildiga. Eriti automaatkastiga autodes on mulle parema käe peale lamasklemine väga oluline, seega sai külge keeratud. Aga nüüd süda valutab kogu aeg, et sai istmekattesse auk tehtud selleks...

[Pilt: DSF7766.jpg]

Muide, puudu oli käetoe küljel olev kõrvalistuja poolne must plastist "kork", nii et kui see kellelgil üle, siis olen huvitatud. Ja sinised terved esiuksesahtlid, neid otsin ka, mul mõlemad praoga.


Tsitaat:Süütejuhtmete määrimine.
Mis neist ikka määrida, soovitan uued osta, kuni neid veel saada on.
Küünlad tasub ka igaks juhuks ära vahetada.
Kui on veel soov raha kulutada, siis ei tee paha ka jagaja kaane ning rootori vahetus.

Selle süütemajanduse vaatab uue hooaja alguses üle. Väljavahetamine on muidugi mõistlik, aga kõike korraga lihtsalt esimese hooga ei jaksanud.

Tsitaat:See ju mu pilli kaksikvend Smile

Jah, rallikas on paar korda silma jäänud, viimati Lennusadamas balti keti ürituse ajal. Pelgulinnas üks valge tuli veel vastu, nagu peeglisse oleks vaadanud.

Tsitaat:Tagaaknalauale saad kõlarid vaherõngastega. Ära lauda lõikuma hakka, head nahka sellest ei tule. Ilma tagakõlariteta on heli nadi ka uute esikõlaritega.
Uksekõlareid 123 ei saanud. Aga neid saab sinna muidugi mahutada. Ukseplekid on piisavalt jäigad, et vaheraamiga normaalselt paigas hoida. Mul võiks olla ühed kõlariaukudega sinised uksekatted proovimiseks kusagil, kui huvi on.

Kuna mul Becker on poolfunktsionaalne (kassetikas nagunii ei tööta), siis Retro Fmi võin kuulata ka kahe kõlliga.

Vasta
#10
Sai siin väike sügisene tiir Peipsi ääres tehtud, palju mõnusaid teid ja teekesi leitud.

[Pilt: DSF3737.jpg] [Pilt: DSF3754.jpg] [Pilt: DSF3789.jpg] [Pilt: DSF3833.jpg]

Küll aga sai konstateeritud fachti, et kundepoolse tagumise istme ette tuleb kuskilt vett. Ja tundub, et lausa seismise ajal! Järelikult C-piilaris olev äravoolukanal umbes - aga kuidas sellele puhastamiseks ligi saab? See hõbedane liist ei lase asja just lihtsalt menetleda.

[Pilt: DSF3807.jpg]
Vasta
#11
Natuke järeltöötlust piltidele ja võib täitsa brošüüri vääriliseks lugeda Eusa_angel
Vasta
#12
Liist tuleb ära tõmmates, aga alustama pead eestpoolt.
Vt siit on suht hästi aru saada: http://www.peachparts.com/shopforum/tech...moval.html
Kummist servatihend tuleks enne ära sikutada, loodetavasti saad tervelt kätte ja pärast tagasi liimida.
C-piilar on kaunis õrn koht, minu autol oli teise auguni biolagunevat täis see vahe ja toimus seal teadagi mis.
http://foorum.clubmb.ee/attachment.php?aid=6279
Luugi äravoolitoru (kummivoolik tegelikult) avaneb tolle vahe ülemisse otsa ja ega peale õhu puhastamiseks paremaid variante ei ole.
Samas, vesi põrandal ei pruugi ainult sellest olla. Uksetihendi vahelt võib tulla või altpoolt üldse...
Vasta
#13
[Pilt: DSF5207-2.jpg]

Pean ka raporteerima, et hooaja viimane sõit oli eile pealinnast rajoonidesse varju alla. Kuna vahepeal sai ka W204 müüdud, siis nüüd majaesine mersudest lage, päris imelik kohe.

W123 kogus suvega peaaegu täpselt 3000 km. On, nagu öeldakse, kust edasi minna, ja loodaks tuleval aastal sellest rohkem sõita.
Vasta
#14
[Pilt: IMG-20200329-145422.jpg]

Hellõu-hei. Alustasin ka märtsi lõpus hooajaga, kuna karantiinireeglid niisama ringi paarutamist esialgu ei keela. Akujuhe peale ja käivitus kohe. Mõnedsajad kilomeetrid tehtud, sõidab nagu miki.

Eelmise aasta lõpus läks varju alla selle jutuga, et kuskilt tuleb vett sisse. Võtsin nüüd käsile loomkatsed, ehk lasin voolikust autole vett kõikide võimalike nurkade all kõikide võimalike pindade pihta. Tundub, et Jansa pakkumine oli õige ja tuleb ikkagi tagumise kundepoolse ukse vahelt. Pealtnäha ei ole uksetihendil häda midagi, aga ju siis tuleb hakata uut jahtima.

Kroom on talvega täpiliseks läinud. Loodan järgmiseks pikaks nädalavahetuseks mingi pasta välja peilida, millega seda viga parandada.

Kuna hetkeseisuga suviseks kasutuseks garaaži ette ei ole nähtud, ja eelmisel aastal nägin kurja vaeva lindudega, kes terve suve vältel parkiva auto katust pidi patseerisid ja sinna oma vedelaid allkirju jätsid, siis nüüd otsustasin soetada nailonist autokatte, mida nädala sees peale venitada. (N/v on auto mõistagi tarbimises!) Tammersi oma, made in finland, käsitöö, top of the line. Jah, olen lugenud hoiatusi, kuidas see värvipinda kahjustada võib, aga kardan, et ega see pidev guaano ja küüniste kribin ka midagi head ei tee.

(01-10-2019, 12:04 PM)JorgenP Kirjutas: Natuke järeltöötlust piltidele ja võib täitsa brošüüri vääriliseks lugeda Eusa_angel

Vabandan, see kommentaar on jäänud kahe silma vahele. Tänan komplimendi eest. Brošüüripilte kusjuures on mõningaid tehtud kah! Mõned klõpsud, enamik mersudest, on näha instas: www.instagram.com/garshnek

Vasta
#15
Väga mõnus hooaeg on käimas. Kolm on täieõiguslik 'iganädalaauto', st alates märtsi lõpust on valge daam vähemalt korra nädalas sõita saanud. Just käisin teisega ülevaatusel ära, märkusi ei tehtud. Lõppjärgus on ka oma garaaži ehitus, nii et jääb ära talveks küla pealt hoiustamiskoha otsimine ja suvel kajakasitaga võitlemine.

Soovijad saavad (koos juhiga) broneerida ka pulmasõiduks!

[Pilt: DSCF6101-1.jpg] [Pilt: DSCF6288-1.jpg] [Pilt: DSCF6200-1.jpg] [Pilt: DSCF6276-1.jpg]
Vasta
#16
Umbestäpselt kohe pärast seda, kui olin siin suvel kiitnud, kui hästi kõik on, hakkas muidugist auto all olev igapäevane paar tilka õli vaikselt kujunema igapäevaseks väikeseks õlilombiks. Vaatasime külameestega auto tõstuki peal üle ja kõik märgid viitasid, et läheb suuremaks vända simmerite vahetamiseks. Mitte, et ma ise midagi sellist oskaks teha, nii et tellisin silberist simmerid ja broneerisin külameeste juures aja. Külameestel kulus ikka kena osa nädalavahetusest, et saksa inseneritööga sinapeale saada, aga mehed on oskajad ja said asjaga nii kaugele, et tagumine simmer sai vahetatud. Esimene paraku mitte, sest kui vaadata külameeste saadetud pilti, saan isegi mina aru, et tihendid, uus ja vana, on täiesti erinevad.

[Pilt: 116695560-299526141259372-8552635821215269494-n.jpg]

Huvitav nüanss asjakäigu juures on see, et pärast arupäringut silberist öeldi, et koodi järgi on see ainus asi, mida nad pakkuda saavad ja kui see ei sobi, siis nad aidata ei saa. Nii jäi töö ühest küljest nagu poolikuks, aga teisest küljest mootoriõliloiku enam all ei ole. Kolmandast küljest tuleb tõdeda negatiivset seika, et nüüd on auto all roosat värvi loik ehk tundub, et hakkas kuskilt lekkima käigukastiõli. Aga sellega tegeleb nüüd küll juba uuel hooajal, sest põhimõtteliselt sai auto selleks korraks talvekorterisse ära pandud.

Talvekorter on muidugi omaette lõiku väärt, sest see sai suve jooksul spetsiaalselt Kolme jaoks ehitatud. Ise olen jube rahul ja loodan, et Kolm ka. Eelmisel, minu jaoks esimesel talvel uunikumiga, tuli talvevarju otsida laenatud garaažist ja selline asi hakkas muidugi uhkuse pihta. Nii et esimese kevadtuulega pilbastus hoovi pealt üks vana amortiseerunud sara ja selle asemele valasid külamehed ilusa betoonpõranda ja lihvisid peegelsiledaks ka. Põranda kõrvale tellisin Tenest treileritäie valmislõigatud prusse ja laudu ning lappasin koostöös oma lugupeetud rouaga selle lego mõne nädalavahetusega kokku. Värvilahenduse osas palun võimalikult vähest kriitikat, tegu on olemasolevat hoonestust aluseks võtva gammaga, mis pealegi pole sugugi sinine, nagu mõned sõbrad alatult üritavad väita, vaid ikkagi Sadolini rohelisest paletist. Värv sai isegi projekti sisse kirjutatud, sest tegu on ikkagi üle 25m2 ehitisega ja ilma projektita oleks valla ehitusjärelvalve kohe turja lennanud. Projekti aitas ka kirjutada üks külamees.

[Pilt: DSCF3049.jpg]


Vaadates (h)odomeetrit, siis läbitud distants tuli jälle peaaegu kilomeetri pealt 3000 nagu ka mullu. Ilmselt mõjus uue tippmargi püstitamisele pärssivalt asjaolu, et suve teises pooles ostsin segastel põhjustel veel ühe hobiauto, mis ka sõidutamist nõudis. Aga oli nagu oli, uuel aastal uue hooga, ning tänan hooaja õnnestumise eest kõiki asjaosalisi külamehi: elu vähemalt Virumaal on jätkusuutlik ja iga töö peale leiab tegija.

Lõpetuseks paar klõpsu septembrist. Ilma poolest oli väga dramaatiline päev ringi sõita.

[Pilt: DSCF1827-1.jpg] [Pilt: DSCF1842-1.jpg] [Pilt: DSCF1852-1.jpg] [Pilt: DSCF1904-1.jpg]
Vasta
#17
Kena kaeda, kuis auto eest hoolitsetakse. Varjualusel on isegi vaheliistudega aknad ja puhaSmile

Kust automaadi õlitilgad pärinevad? Kolmel on seda küll lihtne kontrollida-täiendada, aga tülikas siiski. Ega kohalikud külamehed käigukasti jõuga turbiini otsa surunud? Võtsid ikka turbiini hooratta küljest lahti?

Vasta
#18
Kui kast ja süda lahus olid, oleks olnud jube õige hetk ka käigukasti võlli simmerling ära vahetada. Eusa_angel
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#19
Ega ma külameestel kõrval kogu aeg ei seisnud, aga õnneks pidi neil nüüd 123 käigukasti maha- ja pealevõtt nii selge olema, et võivad seda teha nii hommikusöögi alla kui peale.
Vasta
#20
Ega see vana kast mujalt ei leki, kui A) Simmerling B) Õlipanni tihend (mida nad ei eemaldanud) C) Jahutusradiaatori torude ühendus (Sinna tasuks iga eemaldamise järgselt uued vaskseibid vahele panna, kulu sentides).
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 65,104 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 8 577 11-10-2023, 09:32 AM
Viimane postitus: Lexuz
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 3,904 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 13,252 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 23,004 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 10 10,761 14-06-2019, 10:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mb 240d 1978 w123 M1X 30 19,776 30-04-2019, 10:20 PM
Viimane postitus: M1X
  W110 200 Diesel ''Heckflosse'' - OnkelMats OnkelMats 17 13,340 01-11-2018, 07:30 PM
Viimane postitus: OnkelMats
Thumbs Up W123, 230e, 1984, sedaan - Ander anderander4 23 19,434 03-06-2018, 04:24 PM
Viimane postitus: anderander4
  MB W123 200,1982 Verner Verner2 59 65,466 17-07-2017, 10:44 PM
Viimane postitus: Verner2



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne