Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 300E 1990 mustE300
#21
Minu "neljal" see rooste ei läinud, oli üleni plastist, küll läks rooste "sajaneljakümnel"
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#22
(15-04-2013, 11:56 PM)Karl Kirjutas: Minu "neljal" see rooste ei läinud, oli üleni plastist, küll läks rooste "sajaneljakümnel"

Ma just mõtleingi, et Itbilen siin kurtis, kuda tal 140-l see võre ikka roostetama kippus. Konkreetselt 124 oma kohta ei oskagi kommenteerida....juu siis on hea.
Vasta
#23
Autotrade vist oli see firma, sealt ostsin mõlemale.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#24
Puit imelikult hele tundub, aga ikka väga väga ilus!! Thumbsup
Vasta
#25
Kas kellelgi on kogemusi w124 18 tolliste velgedega? Nimelt plaan suveks midagi edevat alla panna.
Vasta
#26
Ise sõidan suvel 205/45 R17 ja suuremat ei taha küll panna.18 mõjub kindlasti kõvasti sildadele, sest kummi kõrgusega eriti priisata ei ole võimalik.Tallinnas ei kannata isegi neid 17 veel alla panna, ei saa normaalselt sõita!!20km/h ja vahi auke või vastaval juhul lihtsalt veljed kõverad Eusa_doh
124 tahab kindlasti mõnda originaal velge alla (AGM, jne.) siis jääb auto stiilseks, nii arvan mina. Lihtsalt igasugune suur velg sinna ei sobi.

Eelmine aasta soetasin enda autole uue iluvõre ja kaasas oli see tihedam plastik aga selle kapoti avamis auk ei istunud täpselt ja jätsin selle sinna paika.Kas see iluvõre värk kuidagi tootmis aastatega seotud ei ole?varasemad 124 tiheda võrega ja hilisemad laiema vahe ning nikkel ribadega?
Vasta
#27
Natuke sai auto kallal askeldatud. Vahetasin küünlad ära, millest midagi paremaks-halvemaks ei muutunud.
[Pilt: IMG_20130422_134810.jpg]
Kuna stangede liistud oli liiga halliks ja koledaks muutunud, sai neid plastiku musta värvi taastajaga poleeritud. Sai parem küll!

Enne
[Pilt: enne.jpg]

Pärast
[Pilt: parast.jpg]
Vasta
#28
Paluksin veidi abi. Mure nimelt selles, et jätsin auto mõneks tunniks seisma ja uuesti käivitades ei teinud auto midagi. Armatuuris lähevad tuled põlema, ventikas hakkab tööle, kuid igasugu tavapäraseid urinaid kuulda pole ja starterit taha ei võta. Käigukang on õiges asendis ja ei mõju ka Neutrali Peale panemine. Kas süüteluku põhjas võib asi olla?
Vasta
#29
Alusta vea otsingut starteri t6mbereleest. Kontrolli yhendused,juhtmed.
Terv.
having trouble having fun...
Vasta
#30
Tänud, aga viga oli hoopiski käigukastianduris. Nüüd läheb käima ja toimib kenastSmile
Vasta
#31
Stanged saab värsekmaks soojafööniga ja pärast määrida silikoonõliga üle.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,622 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 732 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 80,220 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 86,056 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 289 281,932 12-06-2022, 08:16 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 98,602 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-benz 230CE 1990 - ktmduke ktmduke 25 6,308 15-09-2021, 08:25 AM
Viimane postitus: Mike22
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,842 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 26,620 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 16 7,315 30-01-2020, 12:38 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne