Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Automaatkäigukast (probleem)
#1
Probleem on selline, et sõiduajal eriti just kiirendades tõstab pöörde kõrgele, hakkab nagu libisema ehk tekib siis sama asi kui manu kastiga sõites vajutad sõidu pealt natukene sidurit ja kui lased gaasi lahti ja vajutad uuesti gaasi siis oleks nagu vaba käik sees. Võtad vähe hoogu maha ja annad jälle gaasi siis on käik sees ja sõit võib rõõmsalt jätkuda. Põhiliselt on see külma mootoriga.
Soojalt vahest harva. Õli ja filtri vahetasin ära aga ei olnud abi.
Kas kellelgil on olnud sama probleem?
Kas seda saab või on mõtet remontida?
Kas viga võib turbiinis ka olla?
Autoks on 300d.
Tänud abi eest...
Vasta
#2
(07-04-2012, 02:34 PM)300d Kirjutas: Probleem on selline, et sõiduajal eriti just kiirendades tõstab pöörde kõrgele, hakkab nagu libisema ehk tekib siis sama asi kui manu kastiga sõites vajutad sõidu pealt natukene sidurit ja kui lased gaasi lahti ja vajutad uuesti gaasi siis oleks nagu vaba käik sees. Võtad vähe hoogu maha ja annad jälle gaasi siis on käik sees ja sõit võib rõõmsalt jätkuda. Põhiliselt on see külma mootoriga.
Soojalt vahest harva. Õli ja filtri vahetasin ära aga ei olnud abi.
Kas kellelgil on olnud sama probleem?
Kas seda saab või on mõtet remontida?
Kas viga võib turbiinis ka olla?
Autoks on 300d.
Tänud abi eest...
Sellel teemal on siin foorumis nii palju räägitud juba,kasuta otsingut ja leida sellele vastuse.
Vasta
#3
Kasutaja R129 Kadrinas.
Vasta
#4
(07-04-2012, 08:27 PM)nostromo Kirjutas: Kasutaja R129 Kadrinas.

Mis need velgede lingid siia teemasse puutuvad?
Väga ei leia kül otsingust vastust

Vasta
#5
(08-04-2012, 08:01 AM)300d Kirjutas:
(07-04-2012, 08:27 PM)nostromo Kirjutas: Kasutaja R129 Kadrinas.

Mis need velgede lingid siia teemasse puutuvad?
Väga ei leia kül otsingust vastust

Need velgede lingid on tema allkirjatekst. Profiilis saab lisada, käib kaasa iga tema postitusega.
w210
Vasta
#6
Turbiin vaevalt seal lollusi teeb. Enamasti on põhjuseks hooldamatusest (või paarimiljonikilomeetrisest läbisõidust lihtsalt kulunud kasti friktsioonid.

Remontida saab. Sõltuvalt väljavahetatavate asjade hulgast, ka tasub. Kasutatud kast on alati loterii - kaua veel kestab.

Aga kuna keskmine värske mersuomanik pettub autos paari kuuga, siis ilmselt on odavam osta järgmine kast ja loota selle vastupidamist kuniks auto tagatuled järgmise omaniku käes enam ei paista...

Kasti remont on kallis tegevus, mille tulemus sõltub ainult tegija hügieeniharjumistest. Kes oskab puhtust hoida ja teab Nm tähendust, saab hakkama.

Sitasti otsisid, kui kasutaja R129 automaatkäigukastiteemalised postitused silma ei hakanud. Proovi uuesti, ei hakka siin keegi taas kord seda juttu üle kirjutama.
Vasta
#7
(08-04-2012, 09:57 AM)v6sa Kirjutas: Turbiin vaevalt seal lollusi teeb. Enamasti on põhjuseks hooldamatusest (või paarimiljonikilomeetrisest läbisõidust lihtsalt kulunud kasti friktsioonid.

Remontida saab. Sõltuvalt väljavahetatavate asjade hulgast, ka tasub. Kasutatud kast on alati loterii - kaua veel kestab.

Aga kuna keskmine värske mersuomanik pettub autos paari kuuga, siis ilmselt on odavam osta järgmine kast ja loota selle vastupidamist kuniks auto tagatuled järgmise omaniku käes enam ei paista...

Kasti remont on kallis tegevus, mille tulemus sõltub ainult tegija hügieeniharjumistest. Kes oskab puhtust hoida ja teab Nm tähendust, saab hakkama.

Sitasti otsisid, kui kasutaja R129 automaatkäigukastiteemalised postitused silma ei hakanud. Proovi uuesti, ei hakka siin keegi taas kord seda juttu üle kirjutama.
:

Tänud praeguste vastuste eest. Otsingust ikka natuke leidsin jah R129 kasutaja poolt leidsin, et asi võib olla vabajooksusiduris võibolla.

Ma arvan, et remondihind ei jää väga palju autohinnast allapoole.
Ja siis jälle uus oli sisse.

Vasta
#8
Peaks veidik testima, et mis käiguga libiseb, siis saaks öelda milline sidrui või piduripakk kinni ei hoia. Eeldan, et tegemist on W124 variandiga millel all 722.4 käigukast? Vabajooksusidur on niiöelda abimees, ka ilma selleta peaks kast suutma kinni hoida, kuid muidugi mitte iga pöördemomenti.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2.3 kompressor probleem Croco-gonsales 5 1,266 16-08-2022, 11:02 AM
Viimane postitus: TiitTam
  W140 400SE luku/softclose probleem georgpold 1 548 01-05-2021, 11:43 PM
Viimane postitus: Heinar
  W 209 aut kasti probleem Bullterrier 3 1,281 05-04-2021, 09:29 PM
Viimane postitus: Bullterrier
  Käigukast 7-GTronic probleem mikk1992 4 1,589 17-12-2020, 01:03 AM
Viimane postitus: supercharger230
  Probleem R129 kellaplokiga ronts14 4 2,324 14-05-2020, 12:17 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ukse lukustuse probleem herki 6 3,825 07-02-2020, 09:53 AM
Viimane postitus: Zlang
  S211 2004a 320cdi 150kw käivitus probleem Keku23 0 1,747 15-05-2018, 09:29 PM
Viimane postitus: Keku23
  Commandi asendusega probleem törr 7 5,243 25-09-2017, 08:18 PM
Viimane postitus: väikemees
  C320 722.9 7G probleem vadim 9 10,618 13-06-2017, 12:14 PM
Viimane postitus: v6sa
  CLK 230 puhuri probleem clk23 0 1,796 21-12-2016, 11:08 PM
Viimane postitus: clk23



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne