Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aut.kasti regull ASR auto puhul
#1
Nii, sai vahetatud ära käigukast, autoks ASR-ga W126 500SEC, kuna see oli mu SEL käigukast, siis tean kindlalt, et asi toimis ilusti. Sai alla - kõik käigud olemas, vahetus õige ja sujuv aga kui hoiab IV sees pikemalt, siis tõmbab veo tagant ära, 110 km/h juures laseb veo tagant ära, laseb pöörde 1500 peale, siis tõmbab jälle veo taha ilusti, ilma puguta sujuvalt kusjuures. ASR tulesid põlema ei löö ega pidurid ei rakendu ka....Võtsin ASR tagant ära, sama jama....Kui alguses arvasin, et ikkagi kasti jama, siis tuttav regullis ka ASRiga Sec'il trossi, kuna käigukasti gaasitross poos juba mootori gaasihoovastikku ennast.....ja täpselt sama jama, lükkab veo tagant ära, laseb pöörde alla ja tõmbab uuesti veo taha....
Kruisi kasutades sama jama.....

On keegi regulliga kokku puutunud või ideid?
Siis ASR-ga autol on käimakastil veel lisaks üks andur, mida see seal TÄPSELT teeb?

“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#2
Sai uus kast alla pandud, ikka sama jama, ja teatud kiirusel ainult, kuni 70km/h, pole probleem, 70-110 on see probleem, 110 km/h edasi on jälle kõik korras.......Ja seal kiirusevahemikus, milles probleem, kaob see ära kui näiteks on kerge tõus..kui mootoril koormus suurem.....Kast toimib ilusti ja kast on välja regullitud.....ASR puhul koosneb hoovastik minu silma järgi kolmest põhiosast, mida saab eraldi liigutada, mingine neist tahab regullimist, aga milline ja kuhupoole? On keegi kokku puutunud või kelle poole pöörduda sellise murega?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
ei oska seda keegi regullida, varu aega ja kruti ise.
Vasta
#4
Sai hoovastik üle paika pandud kõik pulgad ükshaaval, ikka sama jama, kui on koormus, on probleem kadunud, Lõuna-eestis polnud probleemi ntx, sileda tee peal teeb sellist nalja. AInuke osa, mis on jäänud kastist sama, on turbiin..On see reaalne, et turbiin sellist nalja teeb?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Noh nagume nyyd juba teame, siis turbiin ei saa eriti peesse minna Smile
Vasta
#6
Oled sa näinud mõnda seest? Pidi ikka saama küll......Aga neid juhuseid olnud aga üldjuhul siis ei võta ühtegi käiku ka sisse...
Sai proovitud ükshaaval gaasiasendiandur lahti võtta, kruisiservo lahti võtta nii pistikutest kui varrastest, ikka sama jama......
ASR ka tagant ära võetud, sama jama......
Ja just, et hoiab ilusti IV käiku sees ja ei miskit...käikudega ei mängi....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
Võib vabalt küll ka turbiinis olla . . . proovi miskit muud turbiini . . .
Vasta
#8
Kui kast tagant ära läheks vahepeal, kaoks mootoril koormus ära, läheks kohe pööre ülesse, kui kast segast paneks, paneks III sisse ja pööre ülesse..... Mis imekombel saab pööret langetada 2-300 rpm 2000 rpm juures..... Mootor ise P/N asendid läheb ideaalselt pöördesse, selle pöörde juures kus D segast paneb, mitte midagi....Kütusekulu ja muu kõik ideaalne, ei taha uskuda ka mingitesse ajudesse, et krutiks segu endal vahepeal.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#9
Et siis teadmiseks teistele: turbiin kas töötab või mitte--Vahepealset varianti pole.....
Üks ots istub jäigalt mootori küljes, üks ketastest, mis turbiinis sees on, istub õlipumba nuutide otsas ja teine on jäik käigukastivõlliga, tsentrifugaaljõul töötavad metallkettad, kogu lugu...need tekitavad surve õlipumbale ja õlipump ajab kastis õli laiali......
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kõige sobivam kasti õli w126le helitehnik 17 2,287 06-08-2021, 01:53 PM
Viimane postitus: Helari
  W 209 aut kasti probleem Bullterrier 3 1,263 05-04-2021, 09:29 PM
Viimane postitus: Bullterrier
  W176 CarPlay- Android auto rasmus.kuusemets 0 535 23-01-2021, 08:09 PM
Viimane postitus: rasmus.kuusemets
  Autom. kasti õli v2ikejoss 10 3,056 09-10-2020, 08:12 PM
Viimane postitus: totu
  Nimetage koht Tallinnas, kus pääseks tasuta auto alla. Atman67 12 8,305 03-12-2019, 01:54 AM
Viimane postitus: Haasma
  W210 2.7 cdi kasti anomaalia siimsl1 6 4,870 27-08-2017, 12:58 PM
Viimane postitus: R129
  83kw 3.0d manu kast ja dogleg kasti erinevused mrmikumike 4 2,965 04-06-2017, 10:25 PM
Viimane postitus: mrmikumike
  BAS/ASR tuli (veakoodid teada) supercharger230 1 2,298 09-01-2017, 11:23 PM
Viimane postitus: supercharger230
  MB C180 W202 võtmed sees, auto lukus. Rechine 3 3,259 08-07-2016, 08:53 PM
Viimane postitus: Werewolf
  V220 CDI 2001a. Probleem automaat kasti ja käivitamisega Renku 1 2,374 03-02-2016, 03:11 AM
Viimane postitus: Heinar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne