Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mb 300d ei käivitu
#1
tere,probleem siis selline,et mb 300d automaatkastiga aastast 1991,83kw ei käivitu.probleem ilmnes siis kõvemate külmadega.algul läks tööle,töötas kohapeal,natukese aja pärast suri välja.sai siis avastatud,et küte jääs(ilmselt oli suvine) ja väikese filtri sodi ning vett täis tõmmanud.sai vahetatud nii suur kui ka väike filter,talvine küte sisse ning auto läks tööle.peale seda auto seisis paar päeva ning enam ei käivitunud.paagist ta rohkem sodi peale tõmmata ei saanud,sest proovisin ka otse nii,et peale-ja äravool olid kapoti all 10-liitrises kanistris.nüüd käiates isegi mitte ei luba ning pihusti pealt toru lahtikeerates sealt kütet ei tule.sellest ka küsimus,et kas mersul on enne pumpa originaalis veel mõni filter v.milles võib veel rike seisneda?ps.hõõgküünlad on korras.
Vasta
#2
Ega pumba suretusklapi hoob kinni ei ole jäänud? Mul ntx jäi see ükskord ise mingite juhtmete taha kinni ja masin enam ei käivitunud.
Vasta
#3
hoovaga kõik korras.
Vasta
#4
kuidas küünlaid kontrollisid ?
Vasta
#5
akust pluss ja küünlasse.
Vasta
#6
Hakkad järjest mööda voolikuid minema. Kas etteande pumpa küte jõuab, kas etteande pump pumpab, kas sealt edasi ..... Pumba mootoripoolsel küljel on stutsi sees rõhuklapp, pole veel näinud, et neil midagi juhtuks, aga mine tea.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Kas kruvisid küünlad maha või lihtsalt mootori peal särtsutasid?
Kas mootori peal küünlaid katsetades pistiku eelsüüteküünalde juhtplokist eemaldasid?
Vähemalt 123 on seal üks relee ja kõik küünlad kokku ühendatud plokis.
Vasta
#8
Neljal ei ole kokku ühendatud. Tal selline tark plokk mis saab juba aru kui mõni küünal ei tööta.
Aga kirjutas ju, et kütet ei tule.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
124 mersul ei ole jah hõõgküünlad kokku ühendatud,aga eks tuleb hakata siis küttepumpa üle vaatama.
Vasta
#10
Kunagi nägin päris palju vaeva et enda 2,5 käima saada. Piisas sellest, et masin oli natukene kaldu, ehk siis auto tagumine ots oli madalamal kui esimene. Ja enam kõrgsurvepumbast õhku kätte ei saanud. Oma osa mängis muidugi ka väsima hakkav etteandepump.

Kõiksepealt aga keera lahti tagasivooluots pumba küljest või siis filtrikorpuse küljest ja vaata kas sealt käivitades kütust tuleb ja et ikka normaalselt tuleb. Kui sealt tuleb siis probleem seisneb ikkagi suretushoovas, mis siis võlli pealt lahti või katki vms.

Kui aga pumba tagasivoolust kütet ei tule, siis on etteandepump ära väsima hakanud. Sel juhul otsi kuskilt ntx sapaka soojenduse elektriline bensiinipump ja pane see voolikute vahele ja lase surve üles lüüa. siis peab käivituma.

Ise olen ka klaasipesupumbaga auto käima saanud, aga suurem asi käimine ei olnud.

Kui Järvamaal pesitsed saaksin aidata...
Vasta
#11
Kütusepaagis sees on kah ju suur sõel. See võib kah sõnnikut täis olla.
Vähemalt mulle tundub et eestimaal talvekütet küll ei liigu. Sõber jäi 124 ga tee peale kui külma oli ainult 8 kraadi. Tangitud Statoilist. Sai siis lisatud seda Polttoaine jäänestot Icon_biggrin ja sai käima ning siiani korras. Omal algasid probleemid kui olid need 20 kraadised külmad. Hea et kuidagi veel 2-3 käiguga öösel töölt koju sain, vägisi tahtis mootor seisma jääda. Aitas sama olluse küttele lisamine ja- no problem.
Sain seda kütuselisandit alles kolmandast kohast, kõik oli ära ostetud. See näitab et meie kütusemajandus on hullem kui kunagi varem.
Olen disla MB dega sõitnud 93 aastast peale ja paaki valanud kõike mis diisli järgi lõhnab, kui nüüd alles on tulnud esimest korda kasutada seda hangumisvastast vedelikku.

Vasta
#12
Nestest tangitu oli küll täiesti piisavate voolavus omadustega -19c juures.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
paagist ta sodi peale tõmmata ei saa,sest paagiks hetkel kümneliitrine kanister kapotiall.tõenäoliselt asi etteandepumbas.tanklatest saab jah kõike muud peale kvaliteetse diisli,sest jamad algasid peale seda,kui ma 20l. niiöelda talvist kütet paaki kallasin.
Vasta
#14
Hm..etteandepump suht töökindel seade. Võiks ta muidugi maha võtta, molekulideks osandada, puhastada ja kokku panna. Oli juhus kus oli nii sodi täis läinud et see kolb sees mis pumpab liikus vaid paar millimeetrit, vedru ei suutnud enam vastu kõrgsurvepumba nukka suruda. Sai puhastatud, kokku pandud ja töötas nagu kellavärk.

Vasta
#15
aga sa võiksid sellest puhastusprotsessist lähemalt rääkida,sest see,mis ta mul suurte külmadega paagist imes,oli vee,kütte ja roostetükkide segu,nii et on üsna tõenäoline,et midagi on umbes.vett tuli kusjuures paagist nii palju,et väikest filtrit pidi kord päevas vahetama,sest hommikuks oli paagist tulnud vesi ära jäätunud ning kütet filter enam läbi ei lasknud.
Vasta
#16
auto korras,etteandepump oli roostet ja vett täis.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 253 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 625 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 89a 300d automaatkasti õli jahutus torud Jozels 3 760 22-10-2021, 09:33 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E320 2007 ei käivitu muda 10 1,890 27-03-2021, 11:42 AM
Viimane postitus: muda
  S124 300D õli probleem K6rvalt 6 3,483 18-10-2019, 07:49 AM
Viimane postitus: K6rvalt
  w210 e290 käivitub/ei käivitu mmrk 4 4,165 11-03-2019, 09:36 PM
Viimane postitus: vivaldi
  E320 CDI ei käivitu 4-Matic 5 4,300 01-02-2019, 10:32 AM
Viimane postitus: mikkhh
  W211 ei käivitu vivaldi 8 5,871 11-05-2018, 12:21 PM
Viimane postitus: vivaldi
  W124 E220 ei käivitu (mootor ei käi üldse ringi) -Liitlane- 11 6,639 20-04-2018, 02:07 PM
Viimane postitus: -Liitlane-
  MB E300d ei käivitu enam Randoolen 5 3,020 17-02-2018, 06:34 PM
Viimane postitus: Randoolen



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne