Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3.0 132kw tühikäik ja küttekulu
#1
Tere,
probleem järgmine:

Mootor läheb tööle jne, aga segu liiga rikas. Küünlad tahmased/mustad ja tagant lööb musta. Vahepeal ka puterdab.

Soojalt kipub välja surema, läheb tööle ilusti, kuid siis mingi 30 sekundi jooksul hääbub vaikselt ära. Kui vahepeal pump kinni panna hetkeks ja siis uuesti järgi lükata, läheb mootori töö normaalseks ja algab uus u. 30 sekundiline hääbumistsükkel. Küttepump läheb lülitist, kuna süüteluku põhi on ära ja sealt ei toimi asi.

Mida teeb see vaakumiga regulaator kütuse tagasivoolus? Kas see ei või nt. tagasivoolu kinni panna?

Küünlad, küünlajuhtmed tutikad.

Imre
Vasta
#2
Nii, küsin siis targematelt niimoodi:

1. Mida teevad PILDIL detailid nr. 1 , 2 ja 3?

2. Mida teeb/mõjubab detail nr. 4 sellel PILDIL

3. Ning ilmselt peaks SEE vaakumvoolik ka kuhugi minema või kinni olema?? Mootori käies imeb sealt õhku. Ja kui, siis kuhu ta peaks minema? Asub siis õhu siibri ja pritsepea korpuste all.

Imre
Vasta
#3
Jaoturikaas ja rootor?

Kuidas muutub mootori töö, kui külmkäivituspihustilt pistik maha võtta?

Esimene pilt:
1 - lisaõhu klapp ("tühikäigumootor"). Kui see on korras., siis peab sisselülitatud süüte korral käima kuuldav (ja näpuga klappi katsudes ka tuntav) klõps. Kui klõpsu ei käi, on midagi nihu.
2 - pritsepea elektriline korrektor. Ei kuulu igaks juhuks lahtivõtmisele.
3 - kütusesurve regulaator (juhtrõhu regulaator). Sinna peab tulema teise otsa drosselklapi alune vaakum.

Teine pilt:
veel pritsepea elektrit. Ei kuulu igaks juhuks lahtivõtmisele.

Kolmas pilt:
Vot selle toru kohta ei oskagi midagi tarka kosta. Mälu järgi pakun, et Joonas ühendas selle meie kiirliftil juhtrõhuregulaatorisse...

Ega seda pritset ometi keegi "tark" kruvist "reguleerida" pole üritanud?
Vasta
#4
v6sa Kirjutas:Ega seda pritset ometi keegi "tark" kruvist "reguleerida" pole üritanud?

Vat sellest ei tea ma midagi.
Vasta
#5
Tere õhtust,

kas keegi siit oskab öelda, millal aju saab aru, et lambda saadab infot küttesegu lahjemaks muutmiseks ja millal küttesegu rikkamaks muutmiseks? Lambda saadab töötemperatuuril signaali vahemikus 200-800 mV, kumb ots sellest vahemikust nüüd käseb ajul segu rikkamaks teha ja vastupidi?

Ja teine küsimus: pihustid sellel M103 ju silindrisse mineva kütuse mahtu ei muuda? St. nagu ma aru saan, siis reguleerib pritsepea kütuse kogust, kuna pihustite peale mingeid juhtmeid ( nagu BMW-l) ei jookse. Pihusti avaneb ainult teatava surve peale, mida tekitab pritsepea? Et tahmava mootori ( segu rikas, kuid küünlad mitte märjad, vaid tahmased; suits must) korral ei ole mõtet pihustite poole vaadata?

Ja lõpetuseks, diislite puhul esinev pihusti kusemine, kas on reaalne ka bensukal ning mis on siis selle põhilisemad tundemärgid? Foorumist bensuka pihustite kohta midagi sellekohast ei õnnestunud leida.

Head õhtut,
Imre
Vasta
#6
Musta lööb siis on küttesegu liiga rikas ikka,aga kas see ei või sinul seda kehva käimist põhjustada kui sul 2,0 summuti all on,või on õige 3,0 sumpa?Selles pole vast konkreetselt asi aga midagi võib natuke ikka muuta.
Vasta
#7
Äkki drosselklapp paneb näkku,oled selle ära kontrollinud?
Vasta
#8
kaljula Kirjutas:Äkki drosselklapp paneb näkku,oled selle ära kontrollinud?

Ei tea selle kontrollimisest midagi. Kuidas see peaks käima?
Vasta
#9
Tore oleks jah kui saaksid kuskilt teist pritse pead prooviks,sest sellel võib midagi vabalt paigast ära keeratud olla.To tüüp kellekäest see mootor pärit on,on selline kahtlane sossepp ja oli selle pritsungi selle mootoriküljest üldse maha lammutanud ja ega ei imestaks kui ta seal veel midagi kruttinud oli.
Vasta
#10
arts24h Kirjutas:Tore oleks jah kui saaksid kuskilt teist pritse pead prooviks,sest sellel võib midagi vabalt paigast ära keeratud olla.To tüüp kellekäest see mootor pärit on,on selline kahtlane sossepp ja oli selle pritsungi selle mootoriküljest üldse maha lammutanud ja ega ei imestaks kui ta seal veel midagi kruttinud oli.

Irw!Icon_lol

See selleks, küsimused olid teoreetilist laadi, mistõttu ootaks ikkagi rohkem neile vastust.
Vasta
#11
No kui praktiliselt midagi ei proovi siis teoorjast pole kasuBig GrinBig Grin
Vasta
#12
imre16 Kirjutas:kas keegi siit oskab öelda, millal aju saab aru, et lambda saadab infot küttesegu lahjemaks muutmiseks ja millal küttesegu rikkamaks muutmiseks? Lambda saadab töötemperatuuril signaali vahemikus 200-800 mV, kumb ots sellest vahemikust nüüd käseb ajul segu rikkamaks teha ja vastupidi?

Ise küsin, ise vastan: 200 mV - segu on liiga lahja; 800 - segu rikas.
Vasta
#13
Nii ta ongi ----> 100mV lahja , 900mv rikas. Lambda andur mõõdab heitgaasides olevat hapniku kogust. Kui on liiga vähe hapniku ,siis on RIKAS. Kui on palju hapniku ,siis on LAHJA. OXYGEN lambda andur ei tea  kunagi kui rikas  või kui vaene  segu on.  Teab ainult seda, et kui pinge  tõuseb  100mV pealt 900mV peale  siis oli LAMBDA VÄÄRTUS  vahepeal ( 1 )  :-D  Ehk ideaalne segu otomootorile. 1 : 14,7 ( 1 kg kütust : 14,7kg õhku) Lambda  andur  võrdleb  heitgaasides olevat hapniku väliskeskonnas oleva  hapnikuga  ja  see väliskeskonna hapnik jõuab  andurisse MÖÖDA JUHET !!!!  Sellepärast ei tohi MITTE KUNAGI anduri pistikusse kontaktipuhastus  õli lasta  või neid juhtmeid joota uut andurit pannes. Vastasel juhul ei saa andur enam hapnikut või saab kütust ja  võtab  omale uue null nivoo ja valetab  tegelikust....või lakkab ültse töötamast.

Andur ise  ei reguleeri küttesegu. Tema  ainult näitab  mis hetkel on. Aju ikka regullib seda küttekogust ja  REGULEERIMISTÖÖD teeb  see  sinu NR 4 pildil olev: ElektroMagneetHüdraulilineDiferentsiaalrõhuregulaatorIcon_biggrin
Vasta
#14
tervist kõigile ! mul on selline mure,et külmaks auto läheb käima hästi,aga kui läheb soojaks siis sureb ära ! 5 tunni pärast saab ainult veel käima panna !!! aidake palun !
Vasta
#15
Tere õhtust,

võtsin pritsepea maha kogu täiega ning drosselklappi liigutades näeb sisselaske kollektori põhja, kus on suurel kogusel bensiini, nii oma 50-100 ml kindlasti. Enda loogika nagu ütleb, et sissepritsega mootori puhul see ei tohiks seal olla, kuid mine tea, parem uurin targematelt järgi. Kui see pole normaalne, siis kust see võib pärit olla?

Hääd õhtu jätku,

Imre
Vasta
#16
Pritsepea annab läbi.

Mujalt, kui pihustitest see sinna jõuda ei saa.

Muidugi, kui Sa vahepeal vajutasid ÕKM taldrikut, siis pidigi jääkrõhk läbi pihustite maha minema ja bensiin sisselaskesse nirisema. Seal on puhas mehaaniline ühendus.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 E270CDI jõukadu ja suur küttekulu Renee_ 6 5,245 01-05-2018, 10:05 PM
Viimane postitus: Renee_
  W124 E200 90' tühikäik jupsib expo 4 3,316 29-03-2016, 08:02 PM
Viimane postitus: expo
  W124 230CE 90a. tühikäik kõrgel, vahel sureb välja. TEEMA LUKKU!!! Kristo5380 1 2,497 17-05-2015, 09:41 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  S 124 3.0 132kW automaat,88a.salongiventika lüliti susiseb automootori töötades Muhulane 4 2,967 01-06-2014, 02:48 PM
Viimane postitus: Muhulane
  S 124 3.0 132kW automaat,88a. bensiinikulu järsk tõus Muhulane 3 2,069 04-05-2014, 04:39 PM
Viimane postitus: Muhulane
  w124 3.0 132kw free4offers 1 1,716 28-11-2013, 02:51 PM
Viimane postitus: indrek
  W124 E280 1994a tühikäik E270CDI 1 2,011 17-01-2013, 09:25 AM
Viimane postitus: Treiku
  W124 230E tühikäik peale sõitu kõrge Cane 4 3,471 23-08-2012, 08:44 PM
Viimane postitus: DaddyV
  W124 3,0D tühikäik Arno_76 26 18,793 21-01-2012, 03:22 PM
Viimane postitus: Laur
  W124 300d´86 tühikäik puudub KIIRE! r.k 15 14,982 12-09-2011, 03:27 PM
Viimane postitus: hannes_s



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne