Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 E200 90' tühikäik jupsib
#1
Tervist!

Pealkirjas nimetatud sedaankerega liikur sai võetud esimeseks autoks, ent kuna tal vanust omajagu, siis tahab ta veidi kõpitsemist saada. Põhimure on praegu tal tühikäiguga, eriti külmalt.
Sümptoomid on külmalt võimetus pöördeid hoida (reeglina sureb välja, vahest aitab seismajätmine ja uuesti käivitamine), kõrge kütusekulu (arvutuste teel saadud ~12l/100km), 3000+ pöörde pealt järsult gaasi lahti lastes kukuvad soojast pead pöörded ~500 kanti ja siis pärast mingit aega taastab end 800 peale, puterdab, 87kW kohta tundub nagu vähe jõudu (või on kere vist ikkagi sedavõrd raske, et mina sellest aru ei saa).

Oleks täna diagnosti saanud, aga puudus vanem OBD pistik, mis sellele liikurile sobiks (ringikujuliselt 3-klemmised read kolmes grupis). Targemad härrad tutvusringkonnast ütlesid mulle, et ma õhufiltri kopsiku alt tühikäiguklappi (või mis selle eluka täpsem nimetus on) puhastaks ning ka mootori temperatuurianduri välja vahetaks. Andureid olla kaks, üks salongi vaatamiseks ja teine mootori enda toimimiseks.

Oskab keegi aidata? Pole ise senimaani peale rattavahetuse ja õlidega seotud hoolduste midagi tõsisemat teinud, mootoritega kogemus puudub.
Vasta
#2
Mine vii auto Tallinnasse Hannese juurde Speedsterisse.
Tehakse korda, vähem aega ja võib-olla ka rahakulu - jäävad mitte vahetamist vajavad jupid ostmata.

Foorumis on lahatud seda teemat sadu kordi, pane otsingusse KE-Jet ja edukat lugemist... Eusa_angel
Vasta
#3
lugesin öösel kella kolmeni, sisuliselt saab olla siis kolm põhjust: mootori temp. andur, vaakumleke või tühikäiguklapi probleem. on Tartus kedagi, kes juhtme järgi saab panna? saaks siis vähemalt ühe variandi kolmest välistada
Vasta
#4
Tere,

Nii vana auto juures juhtmest rääkida pole eriti mõtet, sest sealtkaudu palju targemaks enamasti ei saa. Tartus oskan oma kogemuse põhjal soovitada Aini, kelle kontaktid on vanast foorumiteemast leitavad.
http://foorum.clubmb.ee/archive/index.ph...20064.html

Üldiselt on ta need autod ikka enamvähem käima saanud, kui teha viitsib.

Edu!

Tauno
Vasta
#5
Nii, sai konsulteeritud Tallinnast Hannesega ja Viljandist Albertiga ning eile siis koos onuga kapoti alla ronitud. Kakkusin airboxi pealt ära ja hakkasime näpuga järge ajama, et kust-kuhu voolikud jooksevad ja ei läinud kaua aega, kui leidsime ühe, mis pooleks oli. Lappisime ära ja nüüd käib nagu kell Eusa_dance Tänud vihjete eest.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 1 62 26-03-2024, 12:28 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 328 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 135 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 251 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,631 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 314 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 343 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 585 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  E200 W211 kardaan Kolla99 2 906 05-08-2022, 12:05 PM
Viimane postitus: TõnisL
  Mida liikmed arvavad e200, 125 kw, 2015 a. alates? mb-w124 3 987 26-01-2022, 12:14 PM
Viimane postitus: vreps



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne