Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w202 rehvide liigne kulumine
#1
Probleem järgmine, tagarehvid peavad vastu ainult paartuhat(2-3) kilomeetrit.
Kas viga mingis puksis või tagasild viltu all. Samas auto ei kisu kuhugi poole, ega uju.
Vasta
#2
mine käi imre juures ja kui imre ütleb ,et puksid on korras ,siis mine sillastendi kokkujooks võib paigast ära olla.

Rehve peaks sööma sisemiselt küljelt siis on tegu väsinud vedrudega.
Vasta
#3
kaspar Kirjutas:mine käi imre juures ja kui imre ütleb ,et puksid on korras ,siis mine sillastendi kokkujooks võib paigast ära olla.

Rehve peaks sööma sisemiselt küljelt siis on tegu väsinud vedrudega.

vedrud ei mängi küll mingit rolli rehvide kulumisele
Vasta
#4
kaspar Kirjutas:Rehve peaks sööma sisemiselt küljelt siis on tegu väsinud vedrudega.

Mismoodi? Pigem vajub tagaots siis rohkem vastu maad kui vedrud väsinud, kuidas see rehvide kulumist puudutab? Pigem tegemist ikka puksimajandusega, kui mingit suuremat jama seal korraldatud pole.
Vasta
#5
rehvid kuluvad ühtlaselt nii sise, kui ka välisküljelt.
Vasta
#6
kokk6 Kirjutas:rehvid kuluvad ühtlaselt nii sise, kui ka välisküljelt.

Ka sellest võib välja lugeda, et keskelt ei kulu nii ruttu? Sellisel juhul liiga madal rehvirõhk.
Vasta
#7
kuluvad ühtlaselt.
unustasin mainida, et tagasillas on olnud mõra, ca 2 cm pikkune, mis on kinni keevitatud, ehk on silla vastu saanud paugu ja nüüd sild viltu vms?
Vasta
#8
Mine sillastendi, mis siin ikka kohvipaksu pealt ennustada.
Vasta
#9
liiv Kirjutas:
kaspar Kirjutas:mine käi imre juures ja kui imre ütleb ,et puksid on korras ,siis mine sillastendi kokkujooks võib paigast ära olla.

Rehve peaks sööma sisemiselt küljelt siis on tegu väsinud vedrudega.

vedrud ei mängi küll mingit rolli rehvide kulumisele

Karl Kirjutas:
kaspar Kirjutas:Rehve peaks sööma sisemiselt küljelt siis on tegu väsinud vedrudega.

Mismoodi? Pigem vajub tagaots siis rohkem vastu maad kui vedrud väsinud, kuidas see rehvide kulumist puudutab? Pigem tegemist ikka puksimajandusega, kui mingit suuremat jama seal korraldatud pole.

kahjuks pean ma sulle tõdema ,et w202l on võimalik nii esi sillas kui ka tagasillas reguleerida ainult kokku jooksu. Seega kui on vedrud väsinud või madaldus vedru siis see hakkab rehvi mustrit külgedelt sööma. Tagasillas sööb rehvide sisemised ääred ära kui vedrud väsinud (väide täiesti omast kogemusest. Vedrud olid väsinud surus tagaotsa maa ligidale ja rehvide sisemised ääred olid kõige suurema kontakt pinnaga).
Mine vaata tagasilla ehitust ega siis vedrustuse käik toimub nurga alla mitte sirgelt nagu talasillaga. Ehk siis rattad lähevad lääpa.
Kui sa Karl ei usu siis ma võin sulle oma talve rehve näidata välimised küljed väga head sisemised on täitsa jubedad.

Ja esisillas samamoodi kui on madaldus vedrud siis rattaid väljapöörates hakkab rehvi venitama ja sööb tehvi ääred ära.

Michelini rehvidel sõi isegi kirjad ära sest rehvi küljesein andis nii palju painduma.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w202 bensiinipumba relee dinowalk 4 326 19-11-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: dinowalk
Tongue W202 2.0D 55kw süüteluku juhtmete erinevus Mersuotsingul 0 169 20-10-2023, 03:52 PM
Viimane postitus: Mersuotsingul
  W202 Starting issue Santtu 0 379 02-05-2023, 08:03 PM
Viimane postitus: Santtu
  W202 Diffri erinevus rexrex 4 444 15-02-2023, 04:23 PM
Viimane postitus: rexrex
  w202 mootoriaju pinout 7hp 0 412 05-01-2023, 03:39 PM
Viimane postitus: 7hp
  W202 250td ei puhu jalgadele sooja Alpz 1 624 09-12-2021, 10:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  W202 c180 rev limiter merce 2 1,084 21-01-2021, 07:09 PM
Viimane postitus: merce
  w202/H0 2.0 D (OM 601),1994a. küsimused Jokker 12 3,226 28-12-2020, 10:40 PM
Viimane postitus: Jokker
  W202 VDO MSE H10 ecu pinout xmediax 0 972 25-12-2020, 05:25 PM
Viimane postitus: xmediax
  w202 250 diisel (OM 605) kaal HarryPokker 2 1,633 23-08-2020, 09:09 PM
Viimane postitus: HarryPokker



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne