27-09-2019, 06:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-09-2019, 06:35 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
M104 2.8 keps on 149mm, siis oleks vaja ca 24mm kõrgusega kolbi, mida ma leidnud pole. M111 2.0 või 2.3 pealt kepsu kolviga võiks saada asja tööle.
M111 saaks 143mm kepsu ja 30mm kolvi.
M103 on 145mm ja 34mm ehk ca 6mm üle ploki.
Custom kolb keps oleks kõige õigem.
Hetkel m103 teemaga ei ole jõudnud tegeleda. Tegelen enne roostega ja siis vaatan mootorit edasi.
Täna rookisin summuti ja põhjakatted eest, hea uudis see, et keevitamist on tunduvalt vähem kui ma esialgu arvasin.
Roostesurm oli mõeldud rohkem selleks, et tööde ajaks konserveerida värsked keevitused. Võib olla lähen kohe mingi krundi teed ka.
Tänud soovituste eest.
M111 saaks 143mm kepsu ja 30mm kolvi.
M103 on 145mm ja 34mm ehk ca 6mm üle ploki.
Custom kolb keps oleks kõige õigem.
Hetkel m103 teemaga ei ole jõudnud tegeleda. Tegelen enne roostega ja siis vaatan mootorit edasi.
Täna rookisin summuti ja põhjakatted eest, hea uudis see, et keevitamist on tunduvalt vähem kui ma esialgu arvasin.
(27-09-2019, 05:34 PM)stihl Kirjutas: Keevitus, kui on tehtud, pole mõtet roostesurmata, sest seal ju pole roostet. Pigem kohe üleliigne maha käiata, hapet sisaldav krunt peale (paar kihti) ja siis kõige olulisem - keevituskoht kereliimiga igaveseks isoleerida. Veest, niiskusest, õhust.
Kõige peale kindlasti hea tugev värv. Näiteks veokate raamide värvimiseks kasutatav 2K poluretaan. Paar kihti. (kui tegu põhjaga, seal pole toon ju nii oluline ja kõiki RAL-e saab seda)
Edasi pole juba nii oluline ja maitse kohaselt midagi pisut kaitseks kah. Kas püstoliga Dinitrol 700 või mis iganes.
(selle 700-ja võib ka värvi alla lasta, jääb "mersulikum")
.
Roostesurm oli mõeldud rohkem selleks, et tööde ajaks konserveerida värsked keevitused. Võib olla lähen kohe mingi krundi teed ka.
Tänud soovituste eest.
Turbo