15-06-2017, 05:11 PM
(15-06-2017, 10:07 AM)Ott Kirjutas: Huvitav. Kuigi isiklikult alustaks progeajust. Turbokal läheb seda niikuinii tarvis ning elektroonilise pritse puhul pole sul tarvidust sellele KE-jeti kolakale seal, nind saad ka ilma kapotti lõikamata hakkama.
Sul on ilmselgelt õigus. Kuigi samas ma ei näe vajadust sellest kolakast otseselt vabaneda veel. Natuke nagu põhimõtteline, et teha teisiti kui tavapärane.
Vb see paras peaga vastu seina jooksmine aga siiski.
Ja antud süsteemi ju turbotatud nii tehasest kui omaalagastuslikult varemgi.
ehedam näide Porsche 911 Turbo 3.6 Ja seda otse tehasest Viimase puhul on tegemist küll K-Jet seadmega aga selle erinevus KE-jetist on vaid elektro-hüdraulilise ajami ja lamda puudumine.
Kui kunagi siiber saab, siis võib terve selle süsteemi välja vahetada. Ja seda koos mootoriga
praegu tahaks sellega veel veidi kakelda..
Aga igasugused soovitused, mõtted ja näpunäited on alati teretulnud!