31-01-2018, 10:46 PM
Peale kogu mootori lahtivõtmist, viisn selle uuesti pessu:
Järjekordne pesupäev
Pesupäev
Kui asjad olid puhtad ja ca paar nädalat töökojas vedelenud, siis sai vahepeal uuesti asjadega tegelema hakatud...Et tulevikus kokku pannes mootor käsi niipalju ei määriks sai natuke neid juppe mökerdatud:
Ploki krunt
Ploki värv
Vaatasin, et maru üksluine jääb see must plokk, siis ülejäänud mudru sai natuke teist tooni:
Kola lihvitud
Kola Värvitult
Ka sisselaske kollektor sai ilusit ära puhastatud:
Haljas Kollektor
Mootori Kate
Kollektori krunt ja värv otsa
Sisselaske II värv
Kollektori lõpptulemus
Kõik asjad viimistletud matt lakiga. Proovin kas sellisel teguviisil ja tehnoloogial on üldse jumet kapoti alla....
Muu veel juurde:
Kola värvitult
Väljalaske kollektori alustamisest juba mainisin....edusamme pole olnud..aga juurde on tulnud detail, mida kollektor külge panna:
Turbo
Turbo
Uus turbo siis HX40 kõrval võrdluseks. HX40 baasil ehitame ka kollektroit..
Järjekordne pesupäev
Pesupäev
Kui asjad olid puhtad ja ca paar nädalat töökojas vedelenud, siis sai vahepeal uuesti asjadega tegelema hakatud...Et tulevikus kokku pannes mootor käsi niipalju ei määriks sai natuke neid juppe mökerdatud:
Ploki krunt
Ploki värv
Vaatasin, et maru üksluine jääb see must plokk, siis ülejäänud mudru sai natuke teist tooni:
Kola lihvitud
Kola Värvitult
Ka sisselaske kollektor sai ilusit ära puhastatud:
Haljas Kollektor
Mootori Kate
Kollektori krunt ja värv otsa
Sisselaske II värv
Kollektori lõpptulemus
Kõik asjad viimistletud matt lakiga. Proovin kas sellisel teguviisil ja tehnoloogial on üldse jumet kapoti alla....
Muu veel juurde:
Kola värvitult
Väljalaske kollektori alustamisest juba mainisin....edusamme pole olnud..aga juurde on tulnud detail, mida kollektor külge panna:
Turbo
Turbo
Uus turbo siis HX40 kõrval võrdluseks. HX40 baasil ehitame ka kollektroit..