24-04-2016, 10:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2016, 10:41 PM ja muutjaks oli Greger.)
Nii pole ammu kirjutanud ka. Autol tuli korraline hooldus 225 000 tglt viisin juba 2500 km varem kuna turbo seademootor suri ära. Viga siis selles mis tüüpiliselt nendel on. Õlijahutus süsteemi tihendid läbi ja õlilekke tagajärjel lühis.
Imelik on see, et see nii tüüp viga aga esinduse remondis seda keegi näiteks 200 000 peal kontrollida ei mõista. Mis teha kuskilt tuleb uue mootori eest ju raha välja teenida
Nüüdseks siis masin kuni Mai kuuni tegemises. Kohe peale seda peale klaasvaha, sisekeemiline ja uued rehvid ning ÜV vaja teha.
Õnneks ilmad enamvähem ja saab 2 rattalisega sõita.
Ilusad ja uued pildid ka tulemas.
Imelik on see, et see nii tüüp viga aga esinduse remondis seda keegi näiteks 200 000 peal kontrollida ei mõista. Mis teha kuskilt tuleb uue mootori eest ju raha välja teenida
Nüüdseks siis masin kuni Mai kuuni tegemises. Kohe peale seda peale klaasvaha, sisekeemiline ja uued rehvid ning ÜV vaja teha.
Õnneks ilmad enamvähem ja saab 2 rattalisega sõita.
Ilusad ja uued pildid ka tulemas.