12-07-2015, 09:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2015, 09:28 PM ja muutjaks oli Tuunikala.)
Igatahes, Seatil ütles starter üles. Tegin MBle 3 kuud kindlustust peale, hetkel vuran sellega.
Vahelduseks hea, kui veidi jõudu ka tagumiku all.
Sai ka suur hunnik juppe tellitud, madaldusvedrud ka. Kunagi selle kuu jooksul, kui kätte saab,
keerab jupid külge ära ka, siis vaja ainult sillastend teha ja oleks veermiku ja mootoriga hetkel
ühel pool. Tellitud said: sillatala remontkomplekt, pukside komplekt, tagumiste õõtshoobade
komplekt (Lemförder), Rattalaagrite komplekt (SKF), klapikambrikaane tihend. mootoripadjad,
ketisiin, ketipinguti, kett, pinguti tald, õlifilter, veepump. Ebayst siis madaldusvedrud Eibachi
omad. Ilmselt panustan veidi ka iluvidinatesse, et saaks välimust veidi kenamaks.
Plaanis siis kohe suur hooldus ära teha, et oleks pikemalt muretu. Pooled nendest juppidest
otseselt vahetust ei vajagi, aga mõistlikum tundus kõik korraga ära teha, et vältida probleeme.
Plaanis ka väljalaskesüsteem ümber ehitada, kuna praegused järelturukatalüsaatorid võivad veidi
mootori võimsust piirata (kati läbimõõt väiksem kui ülejäänud torul). Tulevikus ilmselt tulevad
sportkatalüsaatorid, sportreso ja teine tagumine pütt. Seda aga vaatab.
Talvepoole plaanis siis auto välimusega tegelema hakata, kuna talvel ta niiehknii seisaks mul.
Pole tahtmist teda soolaga piinata. Selleks arvatavasti käib auto alt kõik roostekohad üle,
hõõruks puhtaks ja teeks kõik tööd ära, et rooste edasiminekut ja uuesti tärkamist takistada. Ilmselt ka teen veidi värvimise eeltöid ka ära, et hinda veidi allapoole saada.
Spidol vaja vahetada paar pirni ning mõnda nõela veidi tõsta, saab sellega ka ühele poole.
Aga hetkel rohkemat ei ole.
Agajah, miskipärast on tekkinud selline plaan, et kui auto viia viimase peal seisukorda tehniliselt, välimuselt ja igalt poolt mujalt, siis ehk saab tema eest ka kunagi küsida sellist raha, nagu praegu küsitakse juba W124-de eest. Hetkel veel ei ole aga kunagi ei teha, ehk saab asjast noorklassik. Võttes veel arvesse enda oma keskmisest paremat varustust, võib kõik see ka tõenäoline olla, kuid eks seda näitab aeg. Senikauaks aga sobib ta vägagi eduliselt viisakaks suveautoks.
P.s. Tekst selline, kuna sai kopeeritud ühest teisest foorumist läbi erinevate programmide ja lahenduste. Paika ka kuidagi ei saa..
Vahelduseks hea, kui veidi jõudu ka tagumiku all.
Sai ka suur hunnik juppe tellitud, madaldusvedrud ka. Kunagi selle kuu jooksul, kui kätte saab,
keerab jupid külge ära ka, siis vaja ainult sillastend teha ja oleks veermiku ja mootoriga hetkel
ühel pool. Tellitud said: sillatala remontkomplekt, pukside komplekt, tagumiste õõtshoobade
komplekt (Lemförder), Rattalaagrite komplekt (SKF), klapikambrikaane tihend. mootoripadjad,
ketisiin, ketipinguti, kett, pinguti tald, õlifilter, veepump. Ebayst siis madaldusvedrud Eibachi
omad. Ilmselt panustan veidi ka iluvidinatesse, et saaks välimust veidi kenamaks.
Plaanis siis kohe suur hooldus ära teha, et oleks pikemalt muretu. Pooled nendest juppidest
otseselt vahetust ei vajagi, aga mõistlikum tundus kõik korraga ära teha, et vältida probleeme.
Plaanis ka väljalaskesüsteem ümber ehitada, kuna praegused järelturukatalüsaatorid võivad veidi
mootori võimsust piirata (kati läbimõõt väiksem kui ülejäänud torul). Tulevikus ilmselt tulevad
sportkatalüsaatorid, sportreso ja teine tagumine pütt. Seda aga vaatab.
Talvepoole plaanis siis auto välimusega tegelema hakata, kuna talvel ta niiehknii seisaks mul.
Pole tahtmist teda soolaga piinata. Selleks arvatavasti käib auto alt kõik roostekohad üle,
hõõruks puhtaks ja teeks kõik tööd ära, et rooste edasiminekut ja uuesti tärkamist takistada. Ilmselt ka teen veidi värvimise eeltöid ka ära, et hinda veidi allapoole saada.
Spidol vaja vahetada paar pirni ning mõnda nõela veidi tõsta, saab sellega ka ühele poole.
Aga hetkel rohkemat ei ole.
Agajah, miskipärast on tekkinud selline plaan, et kui auto viia viimase peal seisukorda tehniliselt, välimuselt ja igalt poolt mujalt, siis ehk saab tema eest ka kunagi küsida sellist raha, nagu praegu küsitakse juba W124-de eest. Hetkel veel ei ole aga kunagi ei teha, ehk saab asjast noorklassik. Võttes veel arvesse enda oma keskmisest paremat varustust, võib kõik see ka tõenäoline olla, kuid eks seda näitab aeg. Senikauaks aga sobib ta vägagi eduliselt viisakaks suveautoks.
P.s. Tekst selline, kuna sai kopeeritud ühest teisest foorumist läbi erinevate programmide ja lahenduste. Paika ka kuidagi ei saa..