16-04-2015, 10:08 PM
Vahepeal juhtunud nii palju, et panin auto keskmisest kallima hinnaga müüki.
Ühtlasi, poleerisin ära ka tagumised tuled, said täitsa head isegi. Muidugi saaks paremini, aga seda katsetan kodus iseseisvalt.
Ühtlasi mõtlen ja otsin vaikselt viise, kuidas saaks mõlgid katusest välja. Siiamaani kõik öelnud, et spotteriga, ehk siis kogu külje ülevärv, kuna ka ukse peal roosteplekke.
Samas, kuna igal pool roosteplekke, siis vaja terve auto ikkagist üle värvida.
Kuigi, kuna tegemist siiski veidi väikse autoga, ei tahaks seda ettevõtmist ette võtta. Aga, kui müüdud masinat ei saa, siis ühel hetkel teeb selle nalja siiski ära.
Kuigi, diiselmootor oleks mõistlikum, arvestades sõitmist ja võttes arvesse kütusehindasid.
Aga, E-klassi ei sooviks, kuna mädaneb veel hullemini. S-klass oleks tore, aga odavalt head asja ei pruugi saada ka. Et siis, igatepidi jama.
Aga, senikaua jätkan C-klassi maailma avastamist. Kodus ootab veel elektriline tagumine kardin installeerimist, ühtlasi olemas ka tagumine topsihoidjatega käetugi, aga ilma nahata. Õnneks naha tarbeks olemas tagavara istme seljatugi, mis pole allaklapitav.
Ühtlasi katsetan pleekinud riide mustaks tagasi saamist, eks näis, kuidas kujuneb välja. Kui õnnestub, annan teada ka siin.
Ning ka kiirendamise kolksu põhjus üles leitud. Kuna tagasillapulkasid eri aegadel vahetatud, siis ära juhipoolne ülemine pulk ja stabilisaatorvarda kondid. Toreda üllatusena tuli välja, et esimesed õõtsad mõlemad vahetatud.
Edasi nüüd vaatab, tahaks el. kardina külge saada, aga selleks vaja lülitile kohta. Ka kliima saaksin peale panna, aga see eeldab süsteemi ära toomist. Ei mäleta aga, kas tollel oli üleval kliimapaneelil lisalüliti koht, mis mul vabaks jääks..
Ühtlasi, poleerisin ära ka tagumised tuled, said täitsa head isegi. Muidugi saaks paremini, aga seda katsetan kodus iseseisvalt.
Ühtlasi mõtlen ja otsin vaikselt viise, kuidas saaks mõlgid katusest välja. Siiamaani kõik öelnud, et spotteriga, ehk siis kogu külje ülevärv, kuna ka ukse peal roosteplekke.
Samas, kuna igal pool roosteplekke, siis vaja terve auto ikkagist üle värvida.
Kuigi, kuna tegemist siiski veidi väikse autoga, ei tahaks seda ettevõtmist ette võtta. Aga, kui müüdud masinat ei saa, siis ühel hetkel teeb selle nalja siiski ära.
Kuigi, diiselmootor oleks mõistlikum, arvestades sõitmist ja võttes arvesse kütusehindasid.
Aga, E-klassi ei sooviks, kuna mädaneb veel hullemini. S-klass oleks tore, aga odavalt head asja ei pruugi saada ka. Et siis, igatepidi jama.
Aga, senikaua jätkan C-klassi maailma avastamist. Kodus ootab veel elektriline tagumine kardin installeerimist, ühtlasi olemas ka tagumine topsihoidjatega käetugi, aga ilma nahata. Õnneks naha tarbeks olemas tagavara istme seljatugi, mis pole allaklapitav.
Ühtlasi katsetan pleekinud riide mustaks tagasi saamist, eks näis, kuidas kujuneb välja. Kui õnnestub, annan teada ka siin.
Ning ka kiirendamise kolksu põhjus üles leitud. Kuna tagasillapulkasid eri aegadel vahetatud, siis ära juhipoolne ülemine pulk ja stabilisaatorvarda kondid. Toreda üllatusena tuli välja, et esimesed õõtsad mõlemad vahetatud.
Edasi nüüd vaatab, tahaks el. kardina külge saada, aga selleks vaja lülitile kohta. Ka kliima saaksin peale panna, aga see eeldab süsteemi ära toomist. Ei mäleta aga, kas tollel oli üleval kliimapaneelil lisalüliti koht, mis mul vabaks jääks..