11-04-2015, 09:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-04-2015, 09:50 PM ja muutjaks oli Tuunikala.)
Täna vahetasin ära eest kettad-klotsid, taha läksid uued amordid. Osadest läksid siis külge NF kettad, Hella klotsid ja amortideks Sachsi omad. Igatahes kadus ära ketaste vibamine ja tagant amordikolks.Nüüd vaja ainult sild üle käia, et kiirendamise kolks ära kaotada.
Proovisime ka konti täita, kuid radikas auk sees. See vajab nüüd paikamist. Aga positiivse poole pealt kõik komponendid töötasid ja kont puhus lausa -4 kraadi külma.
Ühtlasi: katsetasin ja kontrollisin. Ning temp. näidik ei valeta, vaid mootori töötemperatuur ongi alla 80 kraadi või selle piiri peal. Nii kinnitas ka silt kapoti all. Et ikka muretsemine oli ilmaasjata, aga noh, harjunud autodega, mille töötemperatuur 87-90 kraadi. Nüüd vaja ikkagi kütusenäidik elama saada. Kui sillakolks ka ära eemaldada, siis võib mõtlema hakata visuaalse poole peale.
Proovisime ka konti täita, kuid radikas auk sees. See vajab nüüd paikamist. Aga positiivse poole pealt kõik komponendid töötasid ja kont puhus lausa -4 kraadi külma.
Ühtlasi: katsetasin ja kontrollisin. Ning temp. näidik ei valeta, vaid mootori töötemperatuur ongi alla 80 kraadi või selle piiri peal. Nii kinnitas ka silt kapoti all. Et ikka muretsemine oli ilmaasjata, aga noh, harjunud autodega, mille töötemperatuur 87-90 kraadi. Nüüd vaja ikkagi kütusenäidik elama saada. Kui sillakolks ka ära eemaldada, siis võib mõtlema hakata visuaalse poole peale.