01-02-2012, 09:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 09:05 AM ja muutjaks oli stihl.)
Kui sa just noore tehnikahuvilise inimesena seda kütuse eelsoojendussüsteemi ei ole oma autolt maha kakkunud, siis see pikema otsa peale jäätumise teema on W124 diislil suht välistatud.
Tehasekorras masinal jõuab peenfiltrisse juba eelsoojendatud küte.
Minu saanil hakkab see asi juba pärast 2km sõitu tööle, 13st km-st rääkimata...
Ja inimesed, kes selle auto projekteerisid, teadsid suurepäraselt, et peenfilter on kõige ees, n.ö. külma tuule käes - sestab ka see soojenduse värk.
Pigem suri oma loomulikku surma mõni muu kütusesüsteemi komponentidest.
Nagu kõik on aru saanud, siis starteriga pikk käiamine on sinu auto jaoks juba ammu suht loomulik olek olnud - nüüd siis selle nähtuse tulemus ka käes.
Etteandepump ntx.
Tehasekorras masinal jõuab peenfiltrisse juba eelsoojendatud küte.
Minu saanil hakkab see asi juba pärast 2km sõitu tööle, 13st km-st rääkimata...
Ja inimesed, kes selle auto projekteerisid, teadsid suurepäraselt, et peenfilter on kõige ees, n.ö. külma tuule käes - sestab ka see soojenduse värk.
Pigem suri oma loomulikku surma mõni muu kütusesüsteemi komponentidest.
Nagu kõik on aru saanud, siis starteriga pikk käiamine on sinu auto jaoks juba ammu suht loomulik olek olnud - nüüd siis selle nähtuse tulemus ka käes.
Etteandepump ntx.