06-01-2012, 05:36 PM
Tere!
Aitäh v6sa julgustamise eest.
Kuigi praegu peaks usinasti rakennustööd tegema,olen ma hoopis haige seljaga voodireziimil, sellepärast on ka aega kirjutada.
Lugu jätkub. Kiiresti üks kõne sakslasele, sõbra kaudu muidugi, siin kohal tänaks oma sõpra Janekit ilma kelleta poleks see lugu vist alanudki.
Aastatega mõistad, et tõelisi sõpru ei saa olla palju. Vabandust nüüd kaldusin kõrvale.
Lasin küsida, kas auto on võimeline sõitma 300 km ja veel lõplikust hinnast.
Sakslane arvas,et sõidab küll ja hind kukkus isegi esialgsest madalamale kui ma kindel võtja oleks.
Nüüd ei olnudki muud kui Nordeast sularaha välja,sain suurema osa 20 euristes,päris korralik pakk oli. Õhtul tegin veel väheke eeltööd. Printisin hulga igasugu kaarte jm. sellist. Ostsin Ecolinest pileti Berliini ja järgmine hommik kell 6 asusin Tallinna bussijaamast teele. 24 tundi bussiga on muidugi paras katsumus Poola teede peal magamine ei taha kuidagi õnnestuda,peatused on kuskil 10 minuti pikkused,jõuab vaevu suitsu ära teha, tagumik oli reisi lõpus ikka päris valus. Aga hea oli see,et Riiast Berliinini olin ilma naabrita, süüa sai kah ja reisisaatjalgi polnud väga viga.
Kogu suhtlus käis vene keeles mis mulle sobis. Hoiataks peldiku kasutamise eest Poola teedel, rappuvas bussis on see paras kunsttükk.
Kell 6 hommikul olin siis Berliinis.Üks kohvi ,saiake ja siis s-bahni otsima.
Veidike läks aega et aru saada kuidas automaadist pilet osta ja kuhu see pärast sisse toppida,20 min. ja olingi Podstami linnas Saksamaal.
Seal uurisin bussiliine , aga kahjuks otseliini ei leidnud, kuna aega oli,sakslased nimelt alustavad tööpäeva kell 9,jalutasin väheke kesklinnas.
Võtsin takso ja olin 10 min. pärast sihtkohas.
Tegu oli ühe väikse autoaiaga kus oli ka Trabante müüa.
Seal siis mu Mercedes seisis, kaaned olid lahti,mootor käima pandud.
Üllatuseks oli külge tekkinud piltidel puuduv ukselink ja vahetatud oli esimene stange korralikuma vastu.
Vaatasin siis auto üle:jalad põhjast läbi ei tule,mootor käib suht hästi ei suitse, seest puit parajalt peetis,kõva hallituse lõhn sees jne.
Aga kõigest hoolimata olin ma müüdud mees ja hakkasime sakslasega kaupa tegema.
Järgneb.
Aitäh v6sa julgustamise eest.
Kuigi praegu peaks usinasti rakennustööd tegema,olen ma hoopis haige seljaga voodireziimil, sellepärast on ka aega kirjutada.
Lugu jätkub. Kiiresti üks kõne sakslasele, sõbra kaudu muidugi, siin kohal tänaks oma sõpra Janekit ilma kelleta poleks see lugu vist alanudki.
Aastatega mõistad, et tõelisi sõpru ei saa olla palju. Vabandust nüüd kaldusin kõrvale.
Lasin küsida, kas auto on võimeline sõitma 300 km ja veel lõplikust hinnast.
Sakslane arvas,et sõidab küll ja hind kukkus isegi esialgsest madalamale kui ma kindel võtja oleks.
Nüüd ei olnudki muud kui Nordeast sularaha välja,sain suurema osa 20 euristes,päris korralik pakk oli. Õhtul tegin veel väheke eeltööd. Printisin hulga igasugu kaarte jm. sellist. Ostsin Ecolinest pileti Berliini ja järgmine hommik kell 6 asusin Tallinna bussijaamast teele. 24 tundi bussiga on muidugi paras katsumus Poola teede peal magamine ei taha kuidagi õnnestuda,peatused on kuskil 10 minuti pikkused,jõuab vaevu suitsu ära teha, tagumik oli reisi lõpus ikka päris valus. Aga hea oli see,et Riiast Berliinini olin ilma naabrita, süüa sai kah ja reisisaatjalgi polnud väga viga.
Kogu suhtlus käis vene keeles mis mulle sobis. Hoiataks peldiku kasutamise eest Poola teedel, rappuvas bussis on see paras kunsttükk.
Kell 6 hommikul olin siis Berliinis.Üks kohvi ,saiake ja siis s-bahni otsima.
Veidike läks aega et aru saada kuidas automaadist pilet osta ja kuhu see pärast sisse toppida,20 min. ja olingi Podstami linnas Saksamaal.
Seal uurisin bussiliine , aga kahjuks otseliini ei leidnud, kuna aega oli,sakslased nimelt alustavad tööpäeva kell 9,jalutasin väheke kesklinnas.
Võtsin takso ja olin 10 min. pärast sihtkohas.
Tegu oli ühe väikse autoaiaga kus oli ka Trabante müüa.
Seal siis mu Mercedes seisis, kaaned olid lahti,mootor käima pandud.
Üllatuseks oli külge tekkinud piltidel puuduv ukselink ja vahetatud oli esimene stange korralikuma vastu.
Vaatasin siis auto üle:jalad põhjast läbi ei tule,mootor käib suht hästi ei suitse, seest puit parajalt peetis,kõva hallituse lõhn sees jne.
Aga kõigest hoolimata olin ma müüdud mees ja hakkasime sakslasega kaupa tegema.
Järgneb.