Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine
#1
Nüüd juba kuu aega olen õnnelikult veerenud punnsilma roolis. Eelneva autoga leidsin, et foorumipäevik on hea mõte. Jätkan traditsiooni.

Mark: E320 4matic, Elegance paketiga
Väljalaskeaasta: 1999
Läbisõit: ~225k kättesaamise hetkel
Mootor: 3,2 V6 (112.941)
Kast: 722.664
Värvus: tumesinine (must opaal/smaragdschwarz ehk värv #189)
Plaanid/vead:
* juhipoolne istmesoojendus ei tööta, nupul lähevad tulukesed särama, kuid istmikualune ei soojene
* juhi turvavöö ei naase oma asendisse nii sujuvalt ja kiiresti kui võiks, pisiviga, kuid häirib ikkagi
* raadio maania levib kehvasti, muud raadiod kristallselged, peab uurima, kuidas olukorda parandada, kuna muud raadiojaamad huvi ei paku
* profülaktkika mõttes ära teha korrosioonitõrje, kuna kuuldud jutud ja siinsest foorumist loetu kinnitab, et kuigi praegu on kere väga heas korras siis ussitama hakkab muidu küll

Teostatud plaanid/kõrvaldatud vead:
* pagasniku lukk vajab ilmselt kohendamist, vajab väga tugevat vajutust; puldist avamine on jupiti vaevaline, on aegajalt kuulda, kuidas mootor käib ringi, kuid luuk ei avane
* vahetada roolisamba tihend
* samuti profülaktilistel kaalututlustel ära teha kastiõli vahetus

Lisadest pajatab VIN järgmiselt:
205 OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ENGLISH
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
282 SKI-BAG
345 RAIN SENSOR
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
480 SELF-LEVELLING SUSPENSION
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 XENON HEADLIGHT
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
682 FIRE EXTINGUISHER
753 RADIO MB AUDIO 10 CC WITH VK/RDS
809 AEJ 06/1/M/X
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.


...ehk siis neid on rohkelt, mis mulle ka väga meelepärane oli. Sisu on 208A (alpaca grey), helisüsteemiks on väga mahlase ja hea kõlaga Bose. Lisaks on paigaldatud ka Vieta DVD mängija ja klapitav 7" ekraan, mis on end juba tõestanud kui väärt lisa pikematel otsadel.

Auto ise on Eestis veerenud 2004ndast aastast ettevõtte omandis väidetavalt omaniku autona (on siinkohal loogiline oletada, et dvd võimalus sai siis paigaldatud, järeldades antud seadmete enda saadavuse ajavahemikku). Seejärel leidis auto uue omaniku, kellele otsustas eelmise aasta oktoobris sisse sõita Opel Astra, mille tulemuseks oli kindlustuse poolt otsus "majanduslikult hävinenud" (stange, 1 tiib ja siit-seal veermikku ja nipet-näpet oli puru, muuhulgas väga kõver ka üks väga edevatest velgedest, mis too moment all olid; üritan ka pilte "before" seisust leida). Minu tuttav, kunagine klassivend, praegune mersuhuviline ja muidu kuldsete kätega mees otsustas aga teisiti ja taastas auto. Kuna mina, tol hetkel manuaalkasti ja turbodiisliga Volvo S80 omanik, otsisingi midagi automaatkasti ja võimekama mootoriga siis oli otsus kerge tulema, eriti peale proovisõitu. Hetkel autoga igati rahul v.a. ülalmainitud vead, millega ongi plaanis tegeleda, kuna ei salli, kui midagi on korrast ära. Sõita on vähemalt igati mõnus ja pedaalivajutus toob naeratuse näole vägagi edukalt Smile

Paar pilti kah (sisust üritaks normaalsema saada, telefon teeb ikka telefoni pilte):
[Pilt: 2013-04-10_14.24.50.jpg] [Pilt: 2013-04-10_14.24.57.jpg] [Pilt: 2013-04-10_17.19.14.jpg]

Ja eks ajapikku kirjutab siis toimetuste ja tegevuste kohta juurde.
1999 W210 E320 4matic
Vasta
#2
Kuigi pole eriline punnsilma fänn siis lisasid tõesti korralikult (isegi puitrool) ja paistab üsna "sile" olema ning samas tere tulemast 4MATIC-u perekondaThumbsup
Vasta
#3
Tegu tõepoolest väga mugava maantee kulguriga.

Vasta
#4
Eile õhtul täitus 228k, seega ~3k minu käes veerenud. Hästi veerenud! Tõesti igati mugav nii maanteel kui ka linnas.

Koomale sai tõmmatud plaanitud toimetuste list:
* pagasniku lukk vajab ilmselt kohendamist, vajab väga tugevat vajutust; puldist avamine on jupiti vaevaline, on aegajalt kuulda, kuidas mootor käib ringi, kuid luuk ei avane - antud pagasnikul on 3 lukku (tavaline +2 lisalukukonksu mõlemal küljel). Tundub, et mehanism enam ei jaksa neid alati korralikult ringi vedada iga kord - lisalukud eemaldatud ja nüüd toimib veatult. Raha ega laipu polnud nii või naa plaanis vedada Smile
* vahetada roolisamba tihend - tagasiteel koju sai maanteel nauditud märksa vähema maantemüraga liikurit. Peal oli väga mitme rebendiga veel tehases paigaldatud tihend.
* Mul on nüüd varuratas, jee.
1999 W210 E320 4matic
Vasta
#5
(12-06-2013, 08:51 PM)tumesinine Kirjutas: Eile õhtul täitus 228k, seega ~3k minu käes veerenud. Hästi veerenud! Tõesti igati mugav nii maanteel kui ka linnas.

Koomale sai tõmmatud plaanitud toimetuste list:
* pagasniku lukk vajab ilmselt kohendamist, vajab väga tugevat vajutust; puldist avamine on jupiti vaevaline, on aegajalt kuulda, kuidas mootor käib ringi, kuid luuk ei avane - antud pagasnikul on 3 lukku (tavaline +2 lisalukukonksu mõlemal küljel). Tundub, et mehanism enam ei jaksa neid alati korralikult ringi vedada iga kord - lisalukud eemaldatud ja nüüd toimib veatult. Raha ega laipu polnud nii või naa plaanis vedada Smile
* vahetada roolisamba tihend - tagasiteel koju sai maanteel nauditud märksa vähema maantemüraga liikurit. Peal oli väga mitme rebendiga veel tehases paigaldatud tihend.
* Mul on nüüd varuratas, jee.


Kuidas seda roolisamba tihendit vahetada?
Mis see maksab?
Edu punnsilmaga.
Vasta
#6
(19-06-2013, 06:56 AM)Maitz Kirjutas: Kuidas seda roolisamba tihendit vahetada?
Mis see maksab?
Edu punnsilmaga.

Tihend ise oli 15-midagi euroraha ja on saadaval ainult A-osana. Ise ei vahetanud, viibisin küll kõrval aga vot juhendada ei oskaks. Vahetamise raskusaste sõltub sellest, kas roolisammas on reguleeritav, kas auto on 4matic või mitte jne (tasub silmas pidada ostul - osta VINi järgi), heal juhul otse salongist mõne minutiga, halvemal peab jukerdama ka auto all veidi.
1999 W210 E320 4matic
Vasta
#7
Jupp aega pole midagi kirjutanud, kuna tegemist polnud projektiks võetud autoga ja eks ta liigub ja sõidab täpselt nagu auto, millega ei pea miskit projekti aretama Smile

Vahepeal (tõele au andes - jupp aega tagasi) sai kastiõli vahetatud (Hõbenooles). Ühe asja võrra olukord muretum. Istmesoojendus puudub jätkuvalt aga leebed talved ei pane selle puudumisele väga mõtlema. Sai korra tester külge pandud ja vool tuleb istmele peale küll, seega probleem ilmselt "läbi istutud" elemendis. Mine tea.

Küll aga viimasel ajal kimbutavad parkimisandurid (hakkas külma & niiskega) - ei teki kollaseid indikaatortulesid, vaid koheselt 2 punast ja pidev signaal, seejärel lülitab süsteem end välja. Ilmselt mõne anduriga on kontakt halb ja kogu krempel peksab seepeale segast. Sarnane probleem esinenud siin foorumis ennegi, kuid lahenduskäiguks sooja ilma ootamine mulle väga ei sobi, seega otsin hetkel miskit kohta, mis suudab andurid üle käia ja korda teha. Kui kellelgi häid pakkumisi - igati teretulnud.

4maticu esiveolise asemele soetamine just siis, kui talvetest on kadunud igasugune vihje lumele, on ilmataadi poolt küll samas täielik nöökimine...
1999 W210 E320 4matic
Vasta
#8
(10-02-2015, 02:05 PM)tumesinine Kirjutas: 4maticu esiveolise asemele soetamine just siis, kui talvetest on kadunud igasugune vihje lumele, on ilmataadi poolt küll samas täielik nöökimine...

Väga õige ja asjakohane märkus, võiks ainult suuremas kirjas olla Eusa_angel
Vasta
#9
Traditsiooniliselt pikk paus - kirjutan taas.

Parkimisandurite mittetöötamine küll ei häirinud aga põhimõttelise inimesena lasin ikka korda teha. Tuli välja, et 4 neist oli saba andnud. Nüüd ei pea taaskord parkimist oskama Rolleyes

Ja paar nädalat tagasi, nädalavahetusel linna tulles otsustas hüdraulikaõli tagasilla kaudu lahkuda. Tervenisti. Tõmbasin koheselt tee äärde ja sain üle pika aja kogeda sõitu puksiiri kabiinis (viimati 2008a Saksa autobahnil ADACi puksiiris aga see oli teise autoga ja hoopis teine lugu kõrgepingeliinide all ööbimisest). Õnneks oli probleemiks kõigest väsinud voolik - nüüdseks kõik voolikud (parem karta kui kahetseda) vahetatud ja sõit jätkub.
1999 W210 E320 4matic
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,660 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
  MB R320 4Matic, Long ,2006 MBR320 25 9,447 30-11-2023, 11:21 PM
Viimane postitus: MBR320
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 480 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 113,942 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  MB E50AMG ´96 w210- OberHenn OberHenn 94 56,759 02-06-2022, 07:05 PM
Viimane postitus: OberHenn
  Mercedes-Benz ML 320 D 4matic W164 2007 - T.P. T.P. 0 1,093 01-12-2021, 10:23 PM
Viimane postitus: T.P.
  Mercedes-Benz GLC 250d 4Matic, 2016, X253- T.P. T.P. 11 4,063 09-11-2021, 06:46 PM
Viimane postitus: T.P.
  Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen indumen 85 66,885 20-11-2020, 11:10 AM
Viimane postitus: indumen
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 40 30,630 14-10-2019, 12:25 AM
Viimane postitus: väikemees
  MB V220 1999 W638 isakene isakene 12 8,411 28-05-2019, 09:19 AM
Viimane postitus: herki



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne