Postitused: 45
Teemad: 11
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
mul oli kolm aastat. Ei ole sel minekul midagi viga, kui võrrelda sama ajastu teiste diislitega ja teiste mb diislitega(sama ajastu) jalgu ei jää, pigem ikka eest ära. vahetasin selle kolme aasta jooksul: turbo, käigu
kasti, elektijuhtmestiku(mootori oma),mootori aju(omal süül) kojamehe kangi, keskluku pumba ja ülemised öötshoovad. Sillaosad olid ülivastupidavad(eelnevalt omanud e39 ja erinevaid forde). varuosa hinnad on soolased võrreldes teiste sama ajastu autodega, aga mitte kallimad kui mistahes paari-kolme aasta vanusel autol. Ahajaa, mootor klõbises mingil ajal, lasin süüdet regullida ja peale seda töötas kui bensukas. kütust kulutas keskmiselt 10-11l 100 km. maanteel 8l.
Kui saad korralikult hooldatud auto siis läbisõitu pole vaja karta, minu omal oli ees 430 tuhhi ja töötas nagu kell. Käivitus iga ilmaga poolest pöördest ka -30c.
Eks ikka 300td parem, aga hind ka soolasem. Mina ei ütle küll ühtegi halba sõna 350 kohta. mugav suur ja ökonoomne(võrreldes tesite s-ikatega)
Postitused: 45
Teemad: 11
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
parandaks ennast- varuosade hinnad ei ole sama kallid kui paari kolme aasta vanuse auto varuosad vaid kuni kümne aasta vanuse auto varuosad. Saada on ka b osasid mis on tunduvalt odavamad.
Postitused: 45
Teemad: 11
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
no ma küll vaidleks vastu selle lammari ja odavuse pärast. Näiteks kasutatud turbo lammaris maksab 9 tuhhi- pole just odav, käigukast 8 tuhhi, keredetailid on ka ikka kallimad kui mistatahes samaaasta autol. Releed ja ajud on ka tuhandeid. Mootor lammaris on 15-20 tuhhi. Muidugi hinndade suurus on erinev inimeste jaoks- ühejaoks kallis teisejaoks mitte....