30-07-2008, 08:10 PM
Ei tahtnud oma jutuga kellegi teise teemat risustada, seega tegin uue:
Lugesin siin päris mitmeid teemasid 124ja roolikarbi pealekeeramise kohta ja tekkis enda sõiduki kohta selline küsimus või pigem asjaolude mitte kokkulangemine:
et kui roolikarpi peale keerata, siis nagu aru olen saanud siis karbi keskasend on kõige rohkem kulunud auto otsesõitmisest ja kui keskasendis karpi peale keerata ja lõtk välja võtta, siis hakkab rataste väljakeeramisel karpi pooma. ehk et keskasendis on karp kõige rohkem kulunud ja väljakeeratud asendis mitte...
mina siis hakkasin kaa enda autol karpi pääle keerama, ja selgus selline kummaline asjaolu, et mida rohkem rattaid välja keerad, seda suuremaks lõtk karbis läheb. ehk siis keerasin rattaid veidi välja, reguleerisin lõtku välja ja sõitma minnes üllatus missugune - auto ei keera enam rooli otseks vaid karp poob pisut enne keskasendit kinni. lasksin siis rataste otseasendis karpi natuke järgi ja asi korras.
ja asi ongi reaalselt nii, et mida rohkem rattaid välja keerad seda suuremaks lõtk läheb. niiet mina reguleerisin (töötava mootoriga) otseasendis karbist lõtku välja ja asi nii jäigi.
et siit siis küsimus, et kas see on ainult minu auto omapära või on teistel ka sellist asja ette tulnud? ja karp ei ole keskasendist kõrvale tõstetud, sest keerab mõlemale poole ühepalju.
ehk keegi oskab mulle natike selgitustööd teha miks mu masinal just niipidi asi on...?
autoks S124, 92a 300TD turbo
Lugesin siin päris mitmeid teemasid 124ja roolikarbi pealekeeramise kohta ja tekkis enda sõiduki kohta selline küsimus või pigem asjaolude mitte kokkulangemine:
et kui roolikarpi peale keerata, siis nagu aru olen saanud siis karbi keskasend on kõige rohkem kulunud auto otsesõitmisest ja kui keskasendis karpi peale keerata ja lõtk välja võtta, siis hakkab rataste väljakeeramisel karpi pooma. ehk et keskasendis on karp kõige rohkem kulunud ja väljakeeratud asendis mitte...
mina siis hakkasin kaa enda autol karpi pääle keerama, ja selgus selline kummaline asjaolu, et mida rohkem rattaid välja keerad, seda suuremaks lõtk karbis läheb. ehk siis keerasin rattaid veidi välja, reguleerisin lõtku välja ja sõitma minnes üllatus missugune - auto ei keera enam rooli otseks vaid karp poob pisut enne keskasendit kinni. lasksin siis rataste otseasendis karpi natuke järgi ja asi korras.
ja asi ongi reaalselt nii, et mida rohkem rattaid välja keerad seda suuremaks lõtk läheb. niiet mina reguleerisin (töötava mootoriga) otseasendis karbist lõtku välja ja asi nii jäigi.
et siit siis küsimus, et kas see on ainult minu auto omapära või on teistel ka sellist asja ette tulnud? ja karp ei ole keskasendist kõrvale tõstetud, sest keerab mõlemale poole ühepalju.
ehk keegi oskab mulle natike selgitustööd teha miks mu masinal just niipidi asi on...?
autoks S124, 92a 300TD turbo