Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
probleem käsipiduriga
#1
olen värske kasutaja siin foorumis ja ei tea autodest suurt midagi.
probleem järgmine,ülevaatuselt ei saanud läbi kuna käsipiduri tõhusus oli 14 % kas on võimalik trossi kuidagi pingutada või on kuskil mingi muu jama.
tean veel, et eelmine omanik ei olnud just väga suur (jala)käsipiduri kasutaja
ja endal loopis neid klambreid istme alt, käsipidurit vabastades, lahti.
masinaks on siis c180. Loodan, et ei esitanud liiga labast küsimust ja saan siit abi et omal käel asi korda teha.
Vasta
#2
w124 on kõhu all pingutamise võimalus, siis vist oli võimalik ka klotside juurest peale timmida. Kui korras, tasuks ikka kasutada ka, muidu jääb "kinni"
Vasta
#3
ikka kõigepalt reguleerid klotsid vastu ja alles siis asud trossi pingutama. muidu on nii, et kui trossist klotsid vasta vead, siis ei jõua sa piduripedaalile vajutada.aga jah, kas trossid ikka liiguvad? ja klotsidel katet on?
Vasta
#4
nustu, kui trossid pingule tõmbad, aga ennem klotse ei reguleeri, siis jõuab küll kässari pedaalile vajutada. Ainult ühe või kaks nõksu Big Grin

Aga üldiselt jah, tee nii nagu eelpool soovitati. Vaata, kas klotside kate on rahuldav. (MB ei anna käsipiduriklotside miinimumpaksuse koha pealt mingit numbrit, aga soovitatav on need välja vahetada, kui paksus on alla 2 mm.) Reguleeri klotsid trumlist parajale kaugusele ja siis alles kõhu alla reguleerima. Ja kui eelmine omanik polnud ka suurem kässarikasutaja, siis vaevalt ka trossid väljaveninud on Big Grin
Vasta
#5
njah, pedaali jõuad pressida, aga kas auto ka seisma jääb, seda ei juhtu. ja ega muud vahet ei olegi kui et kui trossist reguleerid, siis pead auto pidama jätmiseks käsipiduripedaalile suuremat jõudu rakendama... aga noh, jalatunde asi.
Vasta
#6
ma ise mõtlesin kaa et klotse vaadata ja vajadusel vahetada aga samas mul loopis trossi lahti koguaeg mingitest kinnitistest. kas võib olla väljavenimise tunnus.
igastahes kontrollin klotsid üle.
Vasta
#7
ei saa küll täpselt aru mis kinnititest jutt on, aga arvan et nendest mis teda põhja alla paigal hoiavad et mööda maad ei jooxex. mujalt muteada ei ole võimalik trossil lahti tulla. need kinnitid on aga ilmselt lihtsalt ise aastatega väsinud. aga asi nii, et ükskõik kui väljaveninud see tross ka ei ole, õige reguleeringu korral töötab ta ikka samamoodi. iseasi on see kas trossid kinni ei ole. aga üldreegel on nii, et trosse vahetad siis kui nad on kinni, või katki. muul ajal piisab reguleerimisest täiesti.

ja väljavenimise koha pealt veel, et selleks et reguleerida trossi enam ei saa peab tross olema veninud mitu sentimeetrit. ja nii väljaveninud trosse ei ole mina küll kohanud oma elu jooksul mitte kunagi.
Vasta
#8
Pedaali juures on ka üks pingutamise võimalus!
Vasta
#9
piisas klotside juurest timmimisest..aga tänud info eest
Vasta
#10
Nustu826 Kirjutas:ei saa küll täpselt aru mis kinnititest jutt on, aga arvan et nendest mis teda põhja alla paigal hoiavad et mööda maad ei jooxex. mujalt muteada ei ole võimalik trossil lahti tulla.


kinnitid kui niisugused asuvad w202 tagumise istme all kus pedaali tross läheb kaheks...need rohkem nagu klambrid.võibolla seletasin lihtsalt segaselt...
Vasta
#11
endal ka mure, et mingi hetk lihtsalt enam ei võtnud. pedaal läheb pehmelt põhja välja. kakkusin trumli lahti, reguleerida sealt midagi ei oska. Kas on normaalne, et trumli peal see pind, kuhu pidur vastu läheb, on sügavam(paar milli), kui kõrvaline pind, või peavad nad tasa olema üksteisega? klotsi kulumispinnaga on siis nii, et kui 2 milli kanti, on juba jama, jah ? Smile
Vasta
#12
jah, see on normaalne, et klotsi vastupuutepind on sügavam kui kõrvaline pind, sest klots vasta käies kulutab ju trumlit ka. aga kui juba paar milli, siis on asi kahtlane.

kui trumli maha võtad, siis mitte sealt kohast kus tross sisse tuleb, vaid selle vastasküljes, ehk siis klotsi teises otsas on kahe klotsi vahel u 5 cm pikkune jämedam toru moodi pulk, millel sa näed hammasratast. seda hammasratast tuleb keerata. ühtepidi lükkab klotsid laiemale, teistpidi laseb koomale. sealt reguleerid klotsid vastu kui annab ja asi korras jälle.

tehnilisest küljest tuleks sul ilmselt kettad/klotsid taga ära vahetada aga peaks ka niisama saama. reguleerimisel jälgi et pulk mida pikemaks keerad liiga pikaks ei lähe ja välja ei tule teise osa seest.
Vasta
#13
ja klotsi kohta, et kui on taga sul ketaspidur, siis saab selle 2 mm -ga käsipiduriklotsidel veel hakkama aga targem mõlemad ää vahetada.
Vasta
#14
kuidas nende klotside regullimisega on ? kas ma reguleerin need siis vastu, kui pedaal üleval ? kui vastu ma neid reguleerima pean ? nii, et oleks tunda, et pidur käib juba õnalt vastu või nõks enne seda? aga tossi pingutamine ? seda keeran nii palju, et pedaal kuskilt keskeltpoolt võtma juba hakkaks, eks ?
Vasta
#15
Haynesi manual väidab et regullid klotsid vastu trumlit, nii et enam käega ei jõuga trumlit keerata ja siis keerad hammakat 5 nõksu tagasi. Aga see on BS minu arust, sest siis jäid klotsid ikka liiga peale. Mina regullisin tunde järgi, et ratas vabalt jookseks, võibolla õhk õrnalt puutusid klotsid vastu trumlit...aga eks see ka kulub pikapeale ära ja siis enam ei puutu. Ja kui klotsid regullitud, siis regullid kõhu alt trossi niimoodi, et käsipidur rakenduks täielikult, kui sa vajutad kässari pedaali alla mingi 6-7 nõksu. Siis peavad täielikult blokki võtma. Kui pedaali on juba esimeste nõksudega raske vajutada, siis on klotsid liiga peale timmitud.
Vasta
#16
pedaal vabastatud asendis regullid klotsid vastu. kui paned uued klotsid siis regulli nii, et jõuad käega veel trumlit ringi ajada aga raskelt. kui regullid vanu klotse ligemale siis peaks klotsid kergelt vastu käima jääma.

ja enne valetasin sulle krt. rant klotside vastupuutepinna ja kõrvalise osa vahel on tõesti suht suur ja see tehasest nii. see ei ole tingitud kulumisest.
Vasta
#17
oh sind. ma juba suutsin uued kettad ja klotsid osta. õnneks kommiraha eest. nüüd juba õpetuse järgi üks pool paika saadud, teisel, raisk murdus 2 kinnitusvedru ära ja maksid pea sama hinda, mis klotsid
Vasta
#18
irwww, need vedrud on jah pehmekesed. Mul murdus ka üks klotsi fikseerimisvedru ära. Sain ühest väiksest autopoest uue. Ühekaupa müüvad. 5 eeku tk :lol: Vist keegi kohalik vorbib neid. Siiamaani on pidanud Confusedhocked:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2.3 kompressor probleem Croco-gonsales 5 1,292 16-08-2022, 11:02 AM
Viimane postitus: TiitTam
  W140 400SE luku/softclose probleem georgpold 1 561 01-05-2021, 11:43 PM
Viimane postitus: Heinar
  W 209 aut kasti probleem Bullterrier 3 1,301 05-04-2021, 09:29 PM
Viimane postitus: Bullterrier
  Käigukast 7-GTronic probleem mikk1992 4 1,620 17-12-2020, 01:03 AM
Viimane postitus: supercharger230
  Probleem R129 kellaplokiga ronts14 4 2,341 14-05-2020, 12:17 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ukse lukustuse probleem herki 6 3,839 07-02-2020, 09:53 AM
Viimane postitus: Zlang
  S211 2004a 320cdi 150kw käivitus probleem Keku23 0 1,757 15-05-2018, 09:29 PM
Viimane postitus: Keku23
  Commandi asendusega probleem törr 7 5,253 25-09-2017, 08:18 PM
Viimane postitus: väikemees
  C320 722.9 7G probleem vadim 9 10,631 13-06-2017, 12:14 PM
Viimane postitus: v6sa
  CLK 230 puhuri probleem clk23 0 1,805 21-12-2016, 11:08 PM
Viimane postitus: clk23



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne