Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mootori sisse sõitmine
#1
Teadjamad ehk räägivad.

Vahetatud kohe hülsid ja rõngad, kolvid jäid samad mis olid.

Kuidas peaks toimuma auto nn sisse sõitmine, et esmane käivitus peale remonti ja ehk kiiruse piirangud vms, kuna tegu siiski 3 käigulisega autom. kast.

Tänan
Vasta
#2
Sõida nagu meeldib, ei juhtu midagi kui kõik detailid õiget mõõtu said.
Esimene õlivahetus tuleks 1000 km. jooksul ära teha..

Ainult minu arvamus!!!!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Ja sissesõit äkki mineraalõliga teha? Et kõik detailid omavahel kiiremini parajaks kuluksid.
Sissesõit teha kerge koosmusega, kuid mitte kõrgetel pööretel
Vasta
#4
see sissesõidu teema on igal pool vaieldav asi kuna auto tehastest ja modifikatsioonide tööstustest tulevad jutud, et mootori sissesõit tuleks teha 3's etappis kokku 3000km mootorisse algul sisse mineraal õli, ning sõida nagu tavaliselt kuit mitte päris, et kohalt minema rattasse, vaid normaalsõitu, seda siis esimesed 1000km siis teine etapp oleks juba õli valik mootorisse, olen kuulnud, et just mersude mootorid väga valivad õli suhtes. seda siis vaja suksutada 500km alles siis oleks esimene õlivahetus ja siis oleks soovtuslik õlivahetus teha ka see natuke pikem ooper, ehk see õli mis sees välja pesta selle väikse pudeliga mootori sisepesu vedelikuga, siis mootorisse lisada sisepesu vedelikku õlitasemeni ning pesed veel korra läbi. siis paned sisse õli mida kavatsed kasutama hakata autol alles ja sõidad ülejäänud 1500km jälle loomulikku sõitu kuid siis kiirused oleks hea kui ei tõuse üle 100km/h lihtsalt mootori ülekoormamise eesmärgil. ning siis kui see 1500km ka täis uus õlivahetus ja siis juba sama õli mark sisse mis enne valitud sai. Nüüd võid vajutada!!

samas olen kuulnud ka seda varjanti, et kui vahetada ainult kolvid(herr. martiinil siis rüngad ja hülsid) siis aitab 2000km sissesõitu kuid esimesed 1500 sama eelmainitud jutu järgi.


p.s. need jutud minu noortesse kõrvadesse sattunud tehaste ja tjuuningu meeste kaudu seega päris pead ei julge anda kuid kui nemad soovitavad siis peaks ju hea saama

Aigo
Vasta
#5
krt seda teab... sai uus honda ostetud ja esindusest öeldi vaid, et esimesed tuhat kilomeetrit väga palju ei pressiks... ise ka imestasin aga esimene hooldus siis 20 t km peal kus õli vahetati:S

A võib-olla seal mootorid juba eeltöödeldud v kurat seda teab...
Vasta
#6
Ok, tulebki vaikselt kuidagi alustada.

Üle 100 polegi temaga punnitanud tavaliselt kunagi, selleks on teised mootorid ja autod Tongue

Aga mineraal õli siis ja vähemalt 2000 km peal uuesti koos pesuga.

Tänan
Vasta
#7
Ja mootori pesu soovitaks ikkagi õli vahetusega teostada, mitte pesuainet kasutades.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL500 sport reziim ja mootori tuli ja käigukast CL5002002 2 390 31-03-2024, 08:05 AM
Viimane postitus: v6sa
  W220 S500 mootori diagnostika MAV 20 3,079 07-07-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: MAV
  320CDI OM642 mootori õhufiltrite vahetus marek 1 1,299 01-08-2021, 06:53 PM
Viimane postitus: marek
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,490 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,731 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.
  W251 M272 200kw mootori vahetus evetar 0 2,233 11-10-2017, 06:57 AM
Viimane postitus: evetar
  mootori sobivus. kalvi1991 0 1,716 26-02-2017, 01:05 PM
Viimane postitus: kalvi1991
  mootori sobivus. kalvi1991 0 1,756 22-02-2017, 01:34 PM
Viimane postitus: kalvi1991
  MB c180 mootori järgi aitamine. soolapurk 3 3,779 08-12-2016, 10:50 AM
Viimane postitus: v6sa
  2.3 w201 mootori probleem TanelRist 3 3,759 04-12-2016, 02:29 AM
Viimane postitus: TanelRist



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne