Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kas osta teine mootor
#1
Probleem siis selline, et mu 123 mootor hakkas kolisema. lahti võttes selgus, et teise kolvi peal on mingi rauatükk vms natuke pahandust teinud, nii et nüüd on kolvi pealne nagu kuumaastik. minu mõtlemine ütleb et sellist kolbi pole mõtet sinna sisse ka jätta. samas, kas on viisakas ainult ühte kolbi vahetama hakata, pigem juba kohe neli tükki korraga. aga mis oleks kõige otstarbekam-kas hakata kolbe ostma või kohe teine mootor osta.
Vasta
#2
kindel asi ,et uus mootor tuleb odavam kui seda tegema hakata ei tea mis veel sealt välja koorub või mis pahandust see tükk on kaanele teinud. Uuel mõõdad surved ära ja kohe selge mis asi on.
Reklaam-Disain-Teostus. Palju tuuning-kleepsudest autole ja mujale............::
50 96122 http://reklaamiteenused.onepagefree.com/
Vasta
#3
Kui kolvilt tükki välja pole löönud, saab kasutada. Kui just väga hirmsad augud pole. Ühte kolbi saab vahetada küll. Igaks juhuks võid ju üle kaaluda kolvid.
Kui mootor laiali vaata juba kõik muud detailid ka üle.
Sellele autole korraliku mootorit juba raske leida, viimane uus vuras ju tehasest välja üle 20a. tagasi
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Tegemist siis ilmselt 240D mootoriga, mida omanik võiks kinnitada.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#5
tegemist on jah 240d mootoriga. kolvil on ikka kenad jupid väljas, lisaks põlemiskamber on segi pekstud. selles mõttes vist olekski teine mootor parem, et kepsusaaled olid ka sellise kahtlase väljanägemisega. tegelikult on mul juba varem meeles mõlkunud 3,0 mootor, aga siiamaani polnud raatsinud raha välja käia. aga nüüd tuleb üht- või teistpidi ikkagi see käik ette võtta. nagunii tuleb vanal mootoril pooled tihendid ka välja vahetada.
Vasta
#6
tekkis vahepeal väike idee, et juhul kui osta teine mootor, siis kas parem investeering on 3,0 diisel või 2,8 bensukas. viimasega vist tuleb ARK-is ka kõvasti pabereid majandada.
Vasta
#7
Kui tahta tänavalegaalset autot, siis tuleb ka 240-->300 registreerida. 240 --> 280 on juba tõsisem hüpe ja mitte ainult kütuseliigi muutmise vajaduse tõttu. IPeab sellisel juhul tõestama, et sellise mootoriga auto on olemas. Mis õnneks on lihtne, neid veel liigub. Sest võimsus +30% läheb tõsiselt lõhki...

Kui oma vana mootori korda teed, siis võid sellele ikka pikka aega kindel olla. Kasutatud mootorist ei tea kunagi, millal ta taas ära kooleb... Seda enam, et vanade OM61x mootorite saadavus turul hakkab langema. Aga neid veel liigub!

Mina pooldan olemasoleva remonti. Vänt lihvida, uued saaled, uued kolvid vastavalt hülsside kulumisele, plokikaane remont, uus õlipump ja jaotuskett ning KÕIK uued tihendid. Kõik see puhtalt ja rahulikult kokku laduda. Uued pihustiotsad ja pumba reguleerimine. Materiaalselt ei tasu ära, aga järgmised paarsada kkm peaks olema rahulik...
Vasta
#8
tea, mis nende kolbide hinnaks võib kujuneda. viimati kui ma 115 kolbide kohta uurisin, sain vastuseks mingi 1000 krooni tükk koos rõngastega.

selle mõttega ma tegelikult mootori laiali võtsingi, et vahetaks küik tihendid ja värgid ära, aga siis avastasin, mis kolviga on juhtunud ja ind rauges kõvasti kohe.
Vasta
#9
Kui tahad endal kütet muuta pead ARK-i taotluse tegema selleks ja siis seal ära põhjendama kõik nii uue mootori kohta jne. üldisel kui paned Mercedes-Benz mootori ja Mercedes-Benz jupid ei tee nad seal ettekandeid selle kohta ja annavad üldiselt loa mõne nädala jooksul aga kui mõne muu margi oma ja asi tahab ümber ehitust ei luba nad seda kuna pole tehniliselt katsetatud ja ei vasta standardile jne. Sul pole mõtet bena peale minna kuna selle oktaan kangem ja see põletab su niigi kehvas seisus olevd torud ja voolikud läbi ja jälle on väljaminekuid vastupidi ei ole asi nii hull kuna diisel määrib ka hästi. Osta uus mootor mina sain kadakast viimati 2,8 väga heas korras mootori 1000.- kätte ja andsin vana vastu ka veel sellel olid surved kõik korras 16-17 peal ja käis nagu uus. Muidugi oleneb kuidas sa selle andresega läbi saad ja palju sa sealt oled ostnud kõigile ta ei tee kingitusi jutt peab sul jooksmaUZI:argue:
Reklaam-Disain-Teostus. Palju tuuning-kleepsudest autole ja mujale............::
50 96122 http://reklaamiteenused.onepagefree.com/
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kas kellelgi on kogemust quaife atb diffriga? jsv 4 274 05-08-2023, 09:38 AM
Viimane postitus: Alr77
  CDI mootor ei käivitu - APIAPI v6sa 79 74,005 22-08-2022, 07:50 PM
Viimane postitus: Ott
  W209 2,7 cdi mootor läheb avariireziimi Bullterrier 12 1,761 03-06-2021, 09:47 PM
Viimane postitus: Ott
  Kas DVD mängija sudab DVD'e plaate kahjustada? Rolz 2 2,279 12-05-2019, 11:54 PM
Viimane postitus: Teet01
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,545 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.
  Mb c200 cdi 2001 mootor jõnksutab luigapoiss 12 10,668 17-05-2018, 02:37 PM
Viimane postitus: znxe
  Kas sellise rehviga julgeb sõita? Blue Chip 9 5,060 26-04-2018, 11:16 AM
Viimane postitus: stihl
  K: kas on originaal veljed. kalvi1991 13 6,974 16-04-2018, 03:18 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB Sprinter mootor ets123 0 1,875 02-10-2017, 12:48 PM
Viimane postitus: ets123
  mure sprinteriga millel on OM602.962 mootor taavikre 0 2,135 04-08-2017, 02:12 PM
Viimane postitus: taavikre



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne