Ee vaidlen vastu nats, käisin kevadel oma autoga ka seal, seal kaks boxi, üks on kanaliga ja teine estakaadiga, läksin sinna kus estakaad, tahtsin tagumised tripid ära vahetada, et mingi 15 ja mõnisada krooni. Vaatan siis estakaadi nurka ja küsin nagu et kindel, et siia peale sõidan, et auto liiga madal. Sealt vastus,et pole hullu, siin kaks korda madalamaid autosid käinud, juhendab ja juhendab, sõidan peale, lataki, pükste ots pikki estakaadi ristitala, kolaki, sümps seal I kati juures lõhki ja hull lärin taga. Ei tema ei tea midagi, am ise süüdi et siia tulin, ma nüüd maksku kinni. Ok, tuleb ära teha, teha mingi 1,5 h, lähen minema, tripid kinni, ikka lõrin sees, mida ennem ei olnud, läksin siis õhtul tagasi, seekord pani lisaprussid et ilusti peale saaksin, keevitas ja keevitas, mingi 1,5 h õhte auku, Ühele väiksele augule keevitati 3-4 cm kuhi pukte pelae, see oli tipptase, Indrek, sa oled ise seda näinud ju ka.....Mõtle nüüd natuke.... Siis kui hakkasin ära minema, tagurpidi käik sisse ja nagu ei liigu auto, andsin väheke gaasi, ikka nagu, siis vaatan vend tuleb kätega vehkides üles alla, et ups su esimese stange alumine ots jäi estakaadi taha kinni...
Sõitsin sealt ära, üle 1000 kr läinud, sumps lõrises, stange katki...aga vähemalt tripid sai vahetatud...iccc
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”