Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E 320 CDI avantgarde 145 kW
#1
Sooviksin selle mootori kohta rohkem teada. Olen kuulnud, et 3 lidrane TD pidi lollikindlam olema ja vastupidavam.
On kellelgi kogemusi 320 CDI' ga ?
Vasta
#2
kunagi sai käidud neid vaatamas ja üllatavalt suur osa nendest ei liikunud üldse edasi (loe isendid mida vaatamas sai käidud olid pea kõik kohvid). St vali hoolega.
Teiseks kipuvad kurjad keeled rääkima, et 270CDI on kütusekulu ja mineku suhte koha pealt jupp maad parem. Seega võibolla ei peaks valima 320CDI ja 300TD vahel, vaid 320vs270CDI.
...
Vasta
#3
eDiCk oskab sulle rääkida 320 CDI mootorist ehk rohkem, Haapsalus käis tema oma küll päris valusalt edasi.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Tervist

Esiteks sa pead endale ütlema "mida ma autost tahan?"

Mina tahtsin küll autost rohkem jõudu ja ökonoomsust kuna sõitsin paar korda S320CDI-ga ja mulle meeldis POWER ja samal ajal oli minu jaok huvitav et 2,5t auto sõidab reservkütusega linnas nii palju et saaks veel Pärnusse sõita Smile

Kui rääkida hooldusest siis võin öelda et tahab häid õli kastis ja mootoris, enne ostu vaja teha diagnostikad ja mõned juppid on odavam kui selle aasta bensukatel.

Mul on avangarde veernik ja see vist hästi maantel aitab diislit ökonoomida

Näiteks kui sõidan terve paakiga ainult maantel siis 65l=1100km kuid linnas(aga linnas sõidan alati aktiivselt) 65l=750km ja see on tõsi.

Kui sul on küsimusi siis vastan meelega

Ja sa võid samuti seda vaadata http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=5467
Vasta
#5
300 TD 210 toodeti 97-99 ja 270 ja 320CDI  99-02.  270 ja 320CDI  mootoritega 210 on ka mu uuenduskuuri läbi teinud nii seest kui väljast. 300 TD  on küll lollikindlam ja ka odavam hooldada (juba pihustite hinnavahe on üüratu) aga kui võimalus korralik CDI isend võtta, siis palju kiidusõnu on just 270 mootor saanud.
Vasta
#6
No mida ikka autost tahta Smile
Mugavust, jõudu, ökonoomsust.

aga 270 on R5 eks ?! Muidu jah 320 suht võrdne, kütusekulu ca liitri võrra väiksem...
Vasta
#7
Ravo Kirjutas:No mida ikka autost tahta Smile
Mugavust, jõudu, ökonoomsust.

aga 270 on R5 eks ?! Muidu jah 320 suht võrdne, kütusekulu ca liitri võrra väiksem...

kütusekulu umbes 0,5L võrra väiksem kuid niipalju jõudu maantel ei ole

3.2CDI on parem lahendus kuid natuke keerulisem remondis(R6 võtab rohkem ruumi)

kuid minu arvamus on selline-2,7 või 3,2 vaata ainult hooldusajalood ja tee häid diagnostikat, samuti lisade nimekiri on tähtis
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes W211 2004 hen1 1 325 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes e500 w211 hen1 12 835 24-08-2023, 11:18 AM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 hen1 0 290 29-05-2023, 10:44 AM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes w211 7G hen1 2 424 13-05-2023, 10:38 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 E500 hen1 6 644 08-05-2023, 12:01 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes-Benz w211 e270 130kw 2003 abi pagasnikuga Kertkõiv 8 1,042 16-03-2023, 08:25 AM
Viimane postitus: Kertkõiv
  S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus dinowalk 11 951 25-10-2022, 06:31 PM
Viimane postitus: Pets
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 567 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  Mercedes W211 2004 hen1 0 492 18-09-2022, 03:42 PM
Viimane postitus: hen1
  E350 CDI W212 4MATIC - DPF sensor chrishere 18 2,597 17-05-2022, 04:00 PM
Viimane postitus: chrishere



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne