Termostaat vahetatud, ja sellega seoses ka jahutusvedelik ikka 90 kraadi peal probleemideta.
Ühtlasi kontrollitud ka õlirõhk mis soojalt tühikäigul 1,9 bar ja tuuritades viskab üle nelja. See ületab WISis nõutut ja on vahelduseks ka hea uudis.
Minu arvamus selle alumiinium jorni osas on selline, et see tuleks kiiremas korras külge kruttida. Mida head saab sündida madalamast õlisurvest? MB on ju ka ise aru saanud oma vaimuvaesusest ja see junn on täiesti ametliku koodiga varuosa. Hilisemad 651-d on ju ka üleüldse ilma selle solenoidita.
Ühtlasi kontrollitud ka õlirõhk mis soojalt tühikäigul 1,9 bar ja tuuritades viskab üle nelja. See ületab WISis nõutut ja on vahelduseks ka hea uudis.
Minu arvamus selle alumiinium jorni osas on selline, et see tuleks kiiremas korras külge kruttida. Mida head saab sündida madalamast õlisurvest? MB on ju ka ise aru saanud oma vaimuvaesusest ja see junn on täiesti ametliku koodiga varuosa. Hilisemad 651-d on ju ka üleüldse ilma selle solenoidita.