08-09-2022, 10:47 PM
Täpselt nii olen ka mina arusaanud, pehme klots pidurdab hästi, kuid kulub kiiresti.
Mis teeb piduriklotsi heaks, see kuidas klots käitub kuumaga, peale mitmendat või pikalt pidurdamist.
Mõned videod ka netis leitavad, kus pidurdatakse mitu korda ja näitab kuidas erineva koostisega (hinnaga) klotsid suudavad tööd teha.
Omal kogemus kunagi lennuväljalt. Sai proovitud kui kiiresti W124 ka sõidab. Kui linnas ja maanteel olin piduritega väga rahul, siis 180 pealt põhja vajutades oli selline tunne, et ei saagi pidama. Õnneks oli pikk tühi maa ees. Teise autoga proovides, kiirus oli veel üle 100km/h, kui pidurid hakkasid blokeeruma.
Kus õige pidurivalik oluliseks saab, kiirteedel ja mägedes. Pidurite ülekuumenemine on ka põhjus, miks mäest laskumisel soovitatakse madalamat käiku kasutada, mootoriga pidurdust.
Mis teeb piduriklotsi heaks, see kuidas klots käitub kuumaga, peale mitmendat või pikalt pidurdamist.
Mõned videod ka netis leitavad, kus pidurdatakse mitu korda ja näitab kuidas erineva koostisega (hinnaga) klotsid suudavad tööd teha.
Omal kogemus kunagi lennuväljalt. Sai proovitud kui kiiresti W124 ka sõidab. Kui linnas ja maanteel olin piduritega väga rahul, siis 180 pealt põhja vajutades oli selline tunne, et ei saagi pidama. Õnneks oli pikk tühi maa ees. Teise autoga proovides, kiirus oli veel üle 100km/h, kui pidurid hakkasid blokeeruma.
Kus õige pidurivalik oluliseks saab, kiirteedel ja mägedes. Pidurite ülekuumenemine on ka põhjus, miks mäest laskumisel soovitatakse madalamat käiku kasutada, mootoriga pidurdust.