Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roolisamba esine kate
#1
Tere!  Soovin kinnitada piduripedaali suruvat hooba. Selleks on mul vaja eemaldada roolisamba esine kate. Kas keegi oskab õpetada või on selleks mingi youtube video. Auto on MB e-kl 2014.a. Asjaga on kiire ja tänan teid juba ette!

Või oskab keegi soovitada normaalset töökoda (värvimine näiteks), kus ka peaksid teadma. Enne oli mul "Kurvad silmad" ja sellel sain kergesti katte lahti.
Vasta
#2
(23-03-2022, 09:38 PM)Toiran Kirjutas: Tere! Olen liikumispuudega ja soovin kinnitada piduripedaali suruvat hooba. Selleks on mul vaja eemaldada roolisamba esine kate. Kas keegi oskab õpetada või on selleks mingi youtube video. Auto on MB e-kl 2014.a. Asjaga on kiire ja tänan teid juba ette!

Või oskab keegi soovitada normaalset töökoda (värvimine näiteks), kus ka peaksid teadma. Enne oli mul "Kurvad silmad" ja sellel sain kergesti katte lahti.

Kas sa pead silmas rooli ja armatuuri vahel olevat katet, kus ka suunatulekang jms kinnituvad? Kui jah, siis tundub, et peab ka rooli maha võtma.

https://youtu.be/Z8FJOzs8JB0?t=176
E55 AMG
Vasta
#3
(24-03-2022, 04:19 PM)Lahekas Kirjutas:
(23-03-2022, 09:38 PM)Toiran Kirjutas: Tere! Olen liikumispuudega ja soovin kinnitada piduripedaali suruvat hooba. Selleks on mul vaja eemaldada roolisamba esine kate. Kas keegi oskab õpetada või on selleks mingi youtube video. Auto on MB e-kl 2014.a. Asjaga on kiire ja tänan teid juba ette!

Või oskab keegi soovitada normaalset töökoda (värvimine näiteks), kus ka peaksid teadma. Enne oli mul "Kurvad silmad" ja sellel sain kergesti katte lahti.

Kas sa pead silmas rooli ja armatuuri vahel olevat katet, kus ka suunatulekang jms kinnituvad? Kui jah, siis tundub, et peab ka rooli maha võtma.

https://youtu.be/Z8FJOzs8JB0?t=176

Ei. Mamõtlen katet piduri pedaalist üles. Tahan oma hoov kinnitada selle külge. Lahti on vaja ta saada seepäras, et panna taha mingi mutter või plaat. Vanal autol panin roolivarda külge, aga selle varras reguleeritav
Vasta
#4
Lahtimuterdamise videot ei leidnud, kuid Tallinnas võiks Lesven selle üsna kiiresti ära teha.

Pildi järgi võiks üleval olla kolm kruvi ja siis istme poole ära tõmmata:
[Pilt: s-l1600.jpg]

www.lesven.ee
Vasta
#5
(24-03-2022, 05:56 PM)v6sa Kirjutas: Lahtimuterdamise videot ei leidnud, kuid Tallinnas võiks Lesven selle üsna kiiresti ära teha.

Pildi järgi võiks üleval olla kolm kruvi ja siis istme poole ära tõmmata:
[Pilt: s-l1600.jpg]

www.lesven.ee

Jaa, pildi järgi sama. Kui selle lahti saan, siis sinna külge panna lihtne. Tänud...proovin nädalavahetusel teha!
Vasta
#6
Eesotsas on kruvid, need keera välja kõik.
Samuti pead vabastama kapoti trossi hoova, tõmba lahti, tema all on kruvi.
Hoob ise keerab sellest plastkattest risti läbi välja ennast, s.t. trossi pole vaja lahti lasta.
Jalavalgustuse tuli tõmba lahti, tuleb alla välja, eemalda pistik temalt.
Samuti tuleb lahti lasta diagnostika pistik, kruvid lahti (fotol ka näha), tõmba ta enne suure katte lahtivõtmist alla ja seal saab küljelt eemaldada juhtmepesa pistikust. (seetõttu ka pildil pistikupesa + kaas näha).
Seejärel tõmbad katte enda poole välja. Tal on taga hunnikus plastikust konkse, mis sõidavad omadesse pesadesse.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
(24-03-2022, 07:30 PM)Rolz Kirjutas: Eesotsas on kruvid, need keera välja kõik.
Samuti pead vabastama kapoti trossi hoova, tõmba lahti, tema all on kruvi.
Hoob ise keerab sellest plastkattest risti läbi välja ennast, s.t. trossi pole vaja lahti lasta.
Jalavalgustuse tuli tõmba lahti, tuleb alla välja, eemalda pistik temalt.
Samuti tuleb lahti lasta diagnostika pistik, kruvid lahti (fotol ka näha), tõmba ta enne suure katte lahtivõtmist alla ja seal saab küljelt eemaldada juhtmepesa pistikust. (seetõttu ka pildil pistikupesa + kaas näha).
Seejärel tõmbad katte enda poole välja. Tal on taga hunnikus plastikust konkse, mis sõidavad omadesse pesadesse.

Mul pole ehk teda päris välja vaja võttagi. Ma tahan oma hoovastiku kinnituseks tahapoole panna vaid mutrid näiteks, mis kindlamalt fikseeriks. Need lükkab vb ka suuremast praost läbi. Nende trossidega oli mul vanal probleeme, enne kui selgeks sain. Ehk piisab vaid kruvid lahti ja proovin prao tekitada?
Vasta
#8
Ma ei saa aru, mida Sa seal ehitada tahad.
Eeldan, et tahad pedaalidelt tuua vardad näpu alla rooli juurde?
Piduripedaal on MB'l klassikaline, nn risti metallleht, sellele saad küljelt augu puurida, poltida läbi temast X asja, millest tuua üles käe alla varras.
Gaasipedaaliga on asi keerulisem, MB-l on pikk plastist pedaal, mille põhi kinnitub salongi juhialuse pleki külge, plast pedaali kõrgemal otsas on liigend, kuhu asendianduri ots küljelt sisse jookseb. Kui jalaga sinna ei jõua kuidagi, siis kannatab plastist pedaali lõpuotsa auk teha, sealt midagi läbi lükata ning mutter alla keerata.
Loodame, et TÜV mehed seda siin ei loe, eks.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#9
(24-03-2022, 09:09 PM)Rolz Kirjutas: Ma ei saa aru, mida Sa seal ehitada tahad.
Eeldan, et tahad pedaalidelt tuua vardad näpu alla rooli juurde?
Piduripedaal on MB'l klassikaline, nn risti metallleht, sellele saad küljelt augu puurida, poltida läbi temast X asja, millest tuua üles käe alla varras.
Gaasipedaaliga on asi keerulisem, MB-l on pikk plastist pedaal, mille põhi kinnitub salongi juhialuse pleki külge, plast pedaali kõrgemal otsas on liigend, kuhu asendianduri ots küljelt sisse jookseb. Kui jalaga sinna ei jõua kuidagi, siis kannatab plastist pedaali lõpuotsa auk teha, sealt midagi läbi lükata ning mutter alla keerata.
Loodame, et TÜV mehed seda siin ei loe, eks.

Mul on vaja vaid pidurile ja olen sama hoova kohaldanud juba mitmele autole. All on kõik sarnased, ülal kinnitus tuleb alati kombineerida.
Vasta
#10
(24-03-2022, 09:28 PM)Toiran Kirjutas:
(24-03-2022, 09:09 PM)Rolz Kirjutas: Ma ei saa aru, mida Sa seal ehitada tahad.
Eeldan, et tahad pedaalidelt tuua vardad näpu alla rooli juurde?
Piduripedaal on MB'l klassikaline, nn risti metallleht, sellele saad küljelt augu puurida, poltida läbi temast X asja, millest tuua üles käe alla varras.
Gaasipedaaliga on asi keerulisem, MB-l on pikk plastist pedaal, mille põhi kinnitub salongi juhialuse pleki külge, plast pedaali kõrgemal otsas on liigend, kuhu asendianduri ots küljelt sisse jookseb. Kui jalaga sinna ei jõua kuidagi, siis kannatab plastist pedaali lõpuotsa auk teha, sealt midagi läbi lükata ning mutter alla keerata.
Loodame, et TÜV mehed seda siin ei loe, eks.

Mul on vaja vaid pidurile ja olen sama hoova kohaldanud juba mitmele autole. All on kõik sarnased, ülal kinnitus tuleb alati kombineerida.

Sain katte maha, aga seal taga on painutatud metallist horisontaalne tala. Ei ta kas sinna puurida võib? Kas seal sees äkki juhtmeid pole, mis saaksid kannatada?
Vasta
#11
(27-03-2022, 06:49 PM)Toiran Kirjutas: Sain katte maha, aga seal taga on painutatud metallist horisontaalne tala. Ei ta kas sinna puurida võib? Kas seal sees äkki juhtmeid pole, mis saaksid kannatada?

Kas võib: võib küll - see on metallist. Meil on vaba maaSmile

Aga hea mõte ei ole turvakere taladesse auke puurida. Kindlasti ei käitu kere siis avariis enam nii, nagu plaanitud. Varasematel mudeilte ei ole seal talas juhtmeid olnud. Kas 212 korral on miskit kulude optimeerimiseks selle sisse aetud, oskab ehk keegi targem kindlalt öelda.

Omaette küsimus on, mida ülevaatusel selle kohta kostetakse.

Ma paneks klambriga ümbert. Ilmselt valmis tükki ei ole,  keegi osavnäpp võiks suuta jupist sobiva mõõduga torust, paarist mutrist  ja meetrist keevitustraadist vajaliku kinnituse valmis voolida.

Iseenesest on poolitatavad toruklambrid, millel keermestatud ava sees: https://www.eaton.com/us/en-us/catalog/s...lamps.html . Kust säärast osta saab, ma praegu ei oska pakkuda. Hüdroskandist ehk?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne