Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa
#83
(06-01-2023, 06:49 PM)shed Kirjutas: Selle turbo vahetus 2-3h töö kui mees on eelnevalt teind ja eeldusel et väljalaskepoldid keeravad ja tuju on hea. Ma ei paneks never toimiva tehaseturbo asemele mingit poolas/lätis/leedus taastatud käkki. Minu kogemuse järgi 90% juhtudest on pärast rõhk paigast ära. Kas autoomanik sellest ilmtingimata aru saab on iseasi, aga kogenud kõrv ja tagumik küll. Lase vana aktuaator remontida (ei pea midagi kalibreerima) vôi pane uus (tekib oht et on vaja seadistada jah, kuna see pärineb ka ilmselt kuskilt lôunanaabrite juurest)
...

Ok, palun hinnapakkumist: mina toon auto, Sina keerad hästi töötava aktuaatori külge. Minu oma parandatuna usaldusväärses kohas  või mõni teine, mind ei huvita. Eeldan, et toimib vähemalt aasta probleemideta. Mitu €? Võib ka PT peale, kui ei taha avalikult asja ajada.

BR turbost garantiiga kalibreeritud aktuaatoriga vurri hinnapakkumine külge keeramisega on olemas. Paigalduse ajakulu on orienteeruv senise kogemuse alusel paljusõitnud autole. Võib ka vähem minna ja siis maksan ka vähem.

Veho hinnapakkumist uuele tehaseturbole ei ole võtnud. Ja ega ma seda jaksaks kinni ka maksta, kui uskuda veho varuosaportaali hinda: 
[Pilt: 36974-Turbo.jpg]

Ma tean, et klaasmajja võib minna ka oma tükiga ainult vahetustööd ostma, aga siis on garantii vaid tööle...

Mis puudutab süüdistust, et ma täna täiesti häbematult julgen remontida autot ilma WIS samm-sammuliste juhisteta, siis see  on tõsi. Ma küll kiikan neid, peamiselt pingutusmomentide jaoks, aga esikardaani vahetuse kohta (mille eest ma siin nüüd vasta pead saan) on kirjas õige vähe tavapärasest mehaanikutööst erinevat. Ning mulle rämedat peavalu ja ajakadu põhjustanud tahmafiltri ja katalüsaatori vahelise flantsi klambri paigalduse kohta ei ole üldse mingeid täpsemaid juhiseid: paigaldada, jälgides asetumist. 

Ma nüüd küsin vastu: kust te nii kindlasti teate, et "mitteveho" kohe pasa kokku keerab?

Ning kuidas ma näen WISist töö aega? Kuna ma pole kunagi vaevunud seda numbrit otsima, siis ei oskagi leida...

Ülalkirjutatust ei pea siis kuidagi välja lugema, et ka soovitan mingeid nurgataguseid töökodasid kasutada, aga ei näe ka põhjust teadaolevalt asja jagavaid vältida vaid selle pärast, et nad ei suvatse töötada "nagu Veho".
Vasta


Sõnumeid selles teemas
S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Autor: v6sa - 17-07-2021, 10:57 PM
RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Autor: Ott - 22-07-2021, 10:48 PM
RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Autor: jsv - 17-08-2022, 07:37 AM
RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Autor: v6sa - 06-01-2023, 09:41 PM
RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Autor: Ott - 15-03-2023, 01:00 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 18 1,023 07-04-2024, 11:08 PM
Viimane postitus: Ott
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 3,980 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 4,996 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 146 54,197 23-02-2024, 02:46 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,463 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 33,287 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 658 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 162,012 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 599 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 123,746 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne