Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa
#40
(11-03-2022, 11:15 AM)v6sa Kirjutas: Ketivahetus edukalt läbitud Hort autos 308 tuhande pealt. Midagi halvemaks ei läinud, seega võib remondi õnnestunuks lugedaSmile
...

Päris hästi see neil ei õnnestunud siiski. Radika ülemise lõdviku vedruklamber oli valepidi peale lükatud ja nii andis esimeste kuumade päevadega kinnitus järele und lõi lõdviku radika küljest minema koos kõigi sellest tulenevate järelmitega. Esimese hooga ehmatas ikka üksjagu, kui kuuma päeva õhtul ilmus armatuurile teade "Top up coolant!". Aga peale lahkamist ja korduvat lahti-kokkumonteerimist jäi vist pidama. Esialgu kahjusid ei ole märgata, aga kaanetihendi lekketesti saan alles nädalavahetusel teha.

EDIT: Maru kiiresti ja mõistlikult reageerisid teavitusele, viispluss. Tahavad autot näha, loomulikultSmile Soovitus nende teenuseid kasutada jääb endiseks.

Kui õpin komplekti kasutama, siis hakkan "nuustamisteenust" pakkuma Unibrow

Veatuvastusprotsessi ühe osana sai korduvalt proovitud, et kui kiiresti teatavaid kurve võtta kannatab selle autoga. Ikka jaburalt kiiresti kannatab Eusa_doh . Kohe LS mõistes tasuliste kiirustega... Endal sees hakkas juba õudne, aga auto läks täpselt sinna, kuhu suunasid...

Sama protsessi käigus sai ka teravalt selgeks, miks MB kähkusõiduentusiastide hulgas väga kiitma ei kiputa. Raske, madal ja jäik esiosa püsib hästi teel. Ninja Aga oluliselt pehmem (ja normaalsemal kõrgusel Eusa_snooty ) tagaosa oma Airmaticuga oskab üsna ebameeldivalt üllatada, kui pidamise piirile läheneval kiirusel kurvi läbides tabada mõnda kühmu, mis pära üles viskab. Sellele järgneb paratamatult kõrvalevajumine, mis ei mõju pidamisele just soodustavalt. Ehk auto esi- ja tagavedrustus on erinevatest autodest ja see ei tee mittekaitslikku ja ebasäästlikku sõitu harrastades elu mitte lihtsamaks.

Niisama koju-tööle-poodi on täitsa mõnus tiksuda.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Autor: v6sa - 17-07-2021, 10:57 PM
RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Autor: Ott - 22-07-2021, 10:48 PM
RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Autor: v6sa - 25-05-2022, 12:55 PM
RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Autor: jsv - 17-08-2022, 07:37 AM
RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Autor: Ott - 15-03-2023, 01:00 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 18 1,025 07-04-2024, 11:08 PM
Viimane postitus: Ott
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 3,980 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 4,998 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 146 54,199 23-02-2024, 02:46 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,464 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 33,295 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 658 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 162,015 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 600 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 123,750 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne