14-04-2021, 09:48 AM
(12-04-2021, 10:45 PM)v6sa Kirjutas: Palju ON?
Kui äkki oli 10 V, siis seda on küll vähe.
(13-04-2021, 12:18 AM)metsamees Kirjutas: Alla 3 barise rõhuga see mootor korralikult käima ei pea.
Esimese liigutusena kahtlustaks mina kütusefiltrit, täpsemalt selle rõhu hoidmise osa. Nendega on korduvalt probleeme olnud.
Katse nr. 1. Näpitsatega tagasivoolu toru kinni pigistada käivitamise ajaks. Kui see asja ei muuda, vaja edasi uurida.
Järgmiseks vahetaks omavahel ära tagaklaasi soojenduse ja bensiinipumba releed.
Edasi uuriks pingelangusid, eriti just massijuhtmel.
Kui see ka asja ei muuda tooks mõne doonori pealt kogu bensiinipaagi koos pumbaga. Neid vanu A klassi juppe jagatakse juba täitsa mõistliku raha eest.
Üheks viimastest kahtlusalustest on rauast torujupp filtri ja kütuselati vahel. Tavaliselt on nad küll ainult pealtpoolt hullult roostes, aga on ka väike võimalus, et see eksemplar on seestpoolt ära ummistanud.
Ah jaa, vaikselt hakkab meenuma, et hea tahtmise korral oli kütusepumpa ka võimalik selle valge kopsiku sisse nii panna, et alt ots umbes oli.
Eriline mersuguru ma muidugi ei ole ja neid A klasse olen ka omanud ainult 7 tk, aga lõpuks on nad kõik siiski sõitnud. Tõenäolislt küll sellepärast, et targem annab järele.
Edu,
Mart
Ok,katsetan seda tagasivoolu asja,uurin seda toru lugu ,releed,massid ja pinged on kontrollitud, kuu ajaga on seal enamalt jaolt kõik kontrollitud ja kõik on justkui vinks vonks, v6sa selle 10,6v osas ma võisin eksida(ma ise suht võhik elektri alal) aga elektriku jutu põhjal on pined ok.eks ma maadlen edasi.