Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S212 E250CDI 4MATIC
#1
Tervitus, S210-st ma ei viitsinud kirjutada, kuigi oli minu hinnangul põnevam auto. 212 -st mõtlesin teema ikka teha, kuigi on suht suvaline asi minuarust, kui välja jätta, et ta on mingi Edition125. 

[Pilt: IMG_3242.jpg]
VIN koodi nimekiri selline:
Engine
651924 30 813941
Transmission
722965 03 665256

Interior IMITATION LEATHER - BLACK/ANTHRACITE (101A)
Paint 1 CALCITE WHITE - STANDARD FINISH (650U)
Release Date 2011-10-04

Code Description
088 STEUERCODE 330 X 32 - BREMSE BEI 18 ZOLL BEREIFUNG
100A IMITATION LEATHER
101A IMITATION LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
108 CONTROL CODE MARKETING
1U2 SNOW GRID
207 OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - FRENCH
211 EPS STEERING (ELECTRIC STEERING)
218 REAR-VIEW CAMERA
22P TRACK PACKAGE
230 PARKING GUIDANCE
234 BLIND SPOT ASSISTANT
240 LED DAYTIME RUNNING LIGHTS
249 INTERIOR AND EXTERIOR MIRROR,AUTOMATICALLY DIMMING
255B MB MOBILO WITH DSB AND GGD
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
279 ELECTRONIC GEAR RANGE SELECTION
287 THROUGH-LOADING FEATURE
291 PELVIS AIRBAG (PELVISBAG)
294 KNEE AIRBAG
301 ASHTRAY PACKAGE
302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
309 CUP HOLDER
332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
413 PANORAMIC SLIDING SUNROOF/GLASS SUNROOF
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
428 STEER.WHEEL GEARSHIFT BUTTONS/SHIFT PADDLE PAINTED
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
476 AUTOMATIC LANE RECOGNITION
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE
512 COMAND APS WITH DVD CHANGER
518 UNIVERSAL COMMUNICATIONS INTERFACE (UCI)
537 DIGITAL RADIO STANDARD DAB (DIGI. AUDIO BROADC.)
571L SWITZERLAND
580 AIR CONDITIONER
58U ROOF INTERIOR TRIM GRAY FABRIC
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
608 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
619 CORNERING ILLUMINATION
622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
645
650U CALCITE WHITE - STANDARD FINISH
670 RESIDUAL ENGINE HEAT UTILIZATION (MRA)
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
70O UPDATE OF INJECTION SYS. SERIES PRODUCTION CONFIG.
736 TRIM PIECES - ASH TREE WOOD BLACK (2A70)
802 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR
81P COMAND WITH NAVIGATION UPDATE
823 LICENSE PLATE FASTENING SWITZERLAND
840 DARK TINTED GLASS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
915 FUEL TANK WITH GREATER CAPACITY - VOLUME 2
928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
942
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
966 COC PAPER EURO 5 TECH. W/O REGIST. CERT. PART 2
A20 DIRECT START
A21 SHIFT BY WIRE
A62 FE TORQUE CONVERTER HOUSING 19
A66 FE CONVERTER 19 MM
A86 T VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 REDUCED-FRICTION
B03 DIRECT START / ECO START/STOP FUNCTION
B09 REFRIGERANT COMPRESSOR WITH MAGNETIC COUPLING
B12 WHEEL REPLACEMENT TOOL
CH2N No code designation available
D99 No code designation available
F212 MODEL SERIES 212
FS COMBI - VEHICLE
G965 TRANSMISSION CODE VERSION 65
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
J1A NAT2 WITH OPTIMIZED DSM
J82 SEPTEMBER RELEASE
K10 SOFTWARE CONTROL FOR STATIC CURVE ILLUMINATION
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE
M014 ENGINE INCREASED PERFORMANCE
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
M651 R4-DIESEL ENGINE M651
P35 LIGHT PACKAGE (FFO)
P96 SPORT PACKAGE EXTERIEUR
R96 18" LIGHT ALLOY WHEEL 5-SPOKE DESIGN ALL-ROUND
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U12 FLOOR MATS - VELOUR
U41 FUEL - WATER SEPARATOR AND LUBRICATION PACKAGE
U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD
U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
V61 SPEED- + LOADINDEX 97H XL
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Record 5 Text
CSF 1043349 Kd4 : +537 DAB+ MBCH/ELC Rathgeb


Lühidalt kokkuvõttes, ei midagi erilist, vähemalt on istmetel mälud ja seljatoe kumerust saab ka timmida kuniks õhkpadjad seal peavad. Edition125 vist tähendab seda, et autole on paigaldatud kangeim "makk" mida selle aasta autodel muidu vist ei ole, rohkem ma sellest ei tea. 

Algus oli kohutavalt konarlik, kohe turborike. Õnneks sain peaaegu uue originaalturbo. Samuti oli väljalaske kollektor kõver. Eelmine omanik on Vehos sellega DAS testil käinud ja mingisugused väljavõtted auto ajaloost ka saanud. Kahjuks ma nendesse paberitesse sain süveneda alles hiljuti ning kurva tõsiasjana on Šveitsis sellega viimased kaks välpa pandud väga tuima. 40k ja 60k km viimaste hoolduste vahel. Kas vahepeal on ka kusagil mujal autot näpitud, seda ei tea, pihustiseibid on seal igatahes kunagi lekkinud ning kes teab kas see probleem likvideeriti mõne ametliku hoolduse käigus või mitte. Väga vahet pole ka enam, minul on nüüd jäänud vaid hinge kinni hoida ja parimat loota. Läbisõitu oli täpselt 300k kui mina ta sain ja eks siit tuleb nüüd edasi minna. Täna õnnestus installeerida selline toode:
[Pilt: IMG_3325.jpg]
Läks see kõrgtehnoloogiline asi mootoriplokki ühe solenoidi asemele mis õlisurve reguleerimisega tegeles. Auto arvates tegeleb edasi muidugi, sidusin ta sinna mingi jahutustoru külge nipukatega kinni ja elab kilekoti sees oma elu. Väga agro lahendus. 

Samas on selge, et kusagil siin sisselaske poolel on kerge õlileke, turbo vahetuse ajal ma pesin kõik brake cleaneriga puhtaks aga täna oli ta jälle õline. Loodetavasti kannatab kevadeni.

Termostaat on ka mul olemas, kuna siin mingi päev ei saanud ma 50 km jooksul ka jahutusvedelikku üle 60 kraadi. Kohe aga vahetada ei viitsi, proovin veel jälgida mis ta teeb, võibolla õnnestub lükata edasi ja see töö teha koos mingite muude asjadega mis eeldavad ka nagunii jahutusvedeliku välja laskmist. 

Esinduse paberite järgi on käigukasti õli vahetatud esimest korda alles 255k pealt, see ka mingit rõõmu ei valmista ja eks ta on ka tunde järgi kehvem kui näiteks tööandja Vito 7G. Soojalt on kõik hästi kuid külmalt tuntavate käiguvahetustega.

Mis ma oskan veel öelda, ega ma autot veel väga ei usalda ja korraks ma juba mõtlesin, et mis valu mul oli selline pask osta korraliku ja töökindla S210 asemele. Samas tüütas 10 aastat mind ühe mudeli roolis lihtsalt ära ühel hetkel ja mis sa siis ikka asemele ostad kui viimase enamvähem soliidse E.
 Auto on seest kindlasti kitsam, igas mõttes on ruumi vähem, see on täielik miinus. Igas neljas nurgas on õhkamort, küll need veel probleeme hakkavad valmistama. Ma ei ütleks ka, et ta kuidagi pehmem oleks, pigem mitte ja häälitseb see veermik ka rohkem. Turbovahetuse ajal kirusin 4-MATICut, mul oleks oluliselt lihtsam olnud see töö kui seda lolli esidiferentsiaali seal jalus poleks olnud, samas täna hommikul ma ei pidanud labidat kätte võtma vaid põrutasin lihtsalt parkimiskohalt läbi tuisuvaalude minema. Headest omadustest tahaks välja tuua, et mobiil ühendub ise bluetoothiga. Väga oluline ohutuse seisukohalt, ei mingit sõidu ajal telefoni välja urgitsemist enam. Väga meeldib ka see, et see auto on ilma Adblueta. Proovin neid plusse ikka aja jooksul veel leida Big Grin 

Mõned pildid ka veel:
[Pilt: IMG_3236.jpg]
[Pilt: IMG_3237.jpg]
Ja suvevelgedega oli ta selline:
[Pilt: IMG_3229.JPG]
[Pilt: IMG_3228.JPG]
Kiitke või laitke, aga parem veel, soovitage kuidas sellega edukalt edasi elada Big Grin
Vasta
#2
Termostaat vaheta ikka kohe ära, muidu saad lisaks veel tagajärgedega tegeleda.
Vasta
#3
Õiget värvi onSmile Muretuid kilomeetreid!

Roostetab oluliselt aeglasemalt, kui 210.

Elektroonilise käiguvalitsa tõttu on keskkonsoolis ruumi rohkem.

Muus osas olen väga nõus: tagasiminek mugavuses 210 pealt on ilmne. Mina isiklikult tunnen kõige rohkem puudust tagaistme padja üleskeeramisel tekkivast mugavast "poekotikastist".
Vasta
#4
Mul vedeleb ka see kõrgtehnoloogiline toode lauasahtlis, siiiamaani mõtlen kas kruvida külge või mitte.
Jutte on sellel teemal internet täis.
Huvitav oleks selle jublaka külge kruvinud kodaniku isiklikku arvamust lugeda.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#5
Termostaat vahetatud, ja sellega seoses ka jahutusvedelik ikka 90 kraadi peal probleemideta. 

Ühtlasi kontrollitud ka õlirõhk mis soojalt tühikäigul 1,9 bar ja tuuritades viskab üle nelja. See ületab WISis nõutut ja on vahelduseks ka hea uudis.

Minu arvamus selle alumiinium jorni osas on selline, et see tuleks kiiremas korras külge kruttida. Mida head saab sündida madalamast õlisurvest? MB on ju ka ise aru saanud oma vaimuvaesusest ja see junn on täiesti ametliku koodiga varuosa. Hilisemad 651-d on ju ka üleüldse ilma selle solenoidita.
Vasta
#6
(29-11-2023, 01:09 PM)v6sa Kirjutas: Mina isiklikult tunnen kõige rohkem puudust tagaistme padja üleskeeramisel tekkivast mugavast "poekotikastist".

Need "poekotikastid" olid taksovarustusega masinatel vist standardvarustus. Kusjuures isegi W220 sai volditava lapseistmega Smile
Vasta
#7
Veidi on sõidetud, eks ta hakkab ikka meeldima ka. Nelikvedu pole mul kunagi olnud, tuleb tunnistada, et see pakub mingit teatavat kindlustunnet küll. Rehvid on kehvad all, eri paaridest hiina lamellid, seega kohati on esi ja tagaotsal erinev pidamine. Korraliku rehviga oleks ilmselt päris puhas ja kuiv tunne sõita küll sellega. Mina vähe vaatan ette temaga, kuid on idee proovida võibolla järgmisel talvel siis korralikku lamellikomplekti ka ikkagi. Müra on niipalju vähem tänu neile. Muidugi siis tahaks vähe rohkem rehviprofiili, kuid selleks peab uurima välja ka selle, et kas autole 16" mahub alla või mitte. Mingid gramm suuremad pidurid on vist ostetud sellele autole. 

Päris muretu see elu muidugi pole. Esimesed järsemad külmad, kui -10 tuli, siis avastasin, et autol vajub tagaots vastu maad. Selles osas ma midagi hetkel teinud pole,  -29 kraadise ilmaga olid siin ka uhked Q7-d samamoodi longus. Nüüd mida aeg edasi siis vahepeal tundub, et enam nii palju ei vaju kah. 

-29 pani põlema ka mootori tule. See on ka veidi lahtine teema veel. Nimelt ma küll tegin oma järeldusi ja vahetasin ühe anduri, kuid see probleemi siiski esialgu ei lahendanud, viga tuli ikka korduvalt uuesti üles ja tuli jälle põles teisel käivitusel. Ma olin valmis juba põhjalikumalt maha istuma sellega aga siis ühel hetkel hakkas autole selle anduri pakutav näit jälle sobima. 

Hetkel töötab ühesõnaga, kuid eks siin tuleb veel jauramist kõvasti.
Vasta
#8
(15-01-2024, 12:16 AM)Ott Kirjutas: ...
Muidugi siis tahaks vähe rohkem rehviprofiili, kuid selleks peab uurima välja ka selle, et kas autole 16" mahub alla või mitte. ...

Ei mahu Crybaby 

Võib olla mingi 6" lai ET 00 mahuks ka. Kinni võtab mitte pidurist, vaid hoopis esimese alumise varda munakust.

Kõige paremini tajub nelikveo eeliseid, kui sõita vaheldumisi selle ja üherattaveolisega.  Kõige keerulisem on endale kogu aeg meelde tuletada, et pidama saad täpselt sama sitasti libedal... Eusa_doh
Vasta
#9
Olen näinud kǔll 16 fuchsfelgeneid ka 212 all, lisan hiljem pilte mida mõtlen.

EDIT: Võõras auto tänavalt
[Pilt: IMG_3531.jpg]
[Pilt: fuchs.png]
Tõsi, võibolla sobib väiksemate piduritega, ei tea. Pole ka mingi väga põletav küsimus, sõita saab praegu ka väga eduliselt.

Järgmine tegevus on igatahes teada, see on õlilekke leidmine ja likvideerimine, kusagil sisselaske poolelt.
Vasta
#10
Ott Olen näinud kǔll 16 fuchsfelgeneid ka 212 all, lisan hiljem pilte mida mõtlen.


Järgmine tegevus on igatahes teada, see on õlilekke leidmine ja likvideerimine, kusagil sisselaske poolelt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mu 220-l lekib kolle ise.

Velgedega on nii,et kui luugil 16" mõõdud olemas,siis ka mahub.
Suvaline koperatiivikas ei pruugi muidugi mahtuda sest tugevuse tagamiseks on seinad paksemad.



Alar
Vasta
#11
Transpordiamet on võtnud tüübikinnituse, kus on mainitud R17 ja R18. Seda muidugi ei saa puhta kullana kunagi võtta.
Vasta
#12
(18-01-2024, 12:36 PM)Oliver.L Kirjutas: Transpordiamet on võtnud tüübikinnituse, kus on mainitud R17 ja R18. Seda muidugi ei saa puhta kullana kunagi võtta.

Sealt ei tasu vaadata jah.
Paagi luugilt peab vaatama.
Kui lisavarustuses suuremad pidurid,siis seda 16" luugil tavaliselt pole.



Alar.
Vasta
#13
Exhaust back pressure andur oli siis see millest viimati juttu oli ning tundub, et ikkagi sobib nüüd autole sealt tulev info. 

Just tulin garaazist ja vahetasin vasakpoolse tagumise õhkpadja (väga lihtne töö). Tunnistan, et pooleldi kõhutunde pealt. Mis viitas just selle poole padjale oli minujaoks see, et kui auto oli juba alla vajunud siis alati oli see külg visuaalselt veidi madalam. Lisaks ma lihtsalt tõstsin tungrauaga emba kumba külge üles ning kui auto raskus vajus vasakule küljele, oli kohe omal raskusel tagaots maas, teisipidi ei juhtunud midagi. Kord jätsin auto kõige kõrgemasse asendisse lausa mitmeks ööpäevaks ja siis näiteks ei vajunud ta üldse mitte kuhugi, mille peale ma välistasin õhuvoolikute augu. Mul on ka STAR aga ma ei viitsinud lihtsalt selle veaotsinguga põhjalikumalt tegeleda. Suure tõenäosusega vahetan ma ka ülejäänud õhkpadjad varem või hiljem nagunii. Küll aga ootan soojema kevade ära ja siis tahaks vahetada selle süsteemi filtri. Hetkel jään siis jälle olukorda jälgima. 

Territooriumit märgistab auto edasi, mulle sobivasse töökotta on raske löögile saada ja endal pole aega seda ette võtta. Kindlasti vahetame koos õlifiltri korpusega oleva mingi soojusvaheti, see on mul olemas ning eks siis avaneb juba ka parem vaade sellele poolele, äkki lekib hoopis mujalt. 

Mis mulle meeldima on hakanud on see, et auto nii naljalt käiku alla ei vaheta. Näiteks olukorras kus 50 või 70 alas tuleb hakata mäkke ronima pikemalt. 270 punnsilm samades olukordades kipub ikka madalama käigu valima. Samas on paigalt võttes mingi kergelt häiriv viide liikuma hakkamisel, ma usun see ongi selliseks häälestatud.

[Pilt: IMG_3727.jpg]
Vasta
#14
Hei.

Lisatulena Sul vist Strandsi Nuuk E-Line ees...
Kuda näitab?
Mul üks riiulis ootamas,aga pole viitsinud veel tegelda sellega.Põhituled taastatud ja väga pime just pole.Samas kaugemale tahaks alati näha.


Alar.
Vasta
#15
Ma ei oska millegagi vōrreda, aga ōiged tuled tahavad taastamist ja nendega ei näinud suurt midagi. Ma usun, et pigem on parema valgusega ledbare, kuid need ei sobi ju MB noolja esiosaga kuidagi kokku. Antud tuluke on vähemalt vastuvõetava välimusega, minimalistlik ja tegelt ju ka päris hea hinnaga. Lihtne ette ka riputada.

Küll aga juhin tähelepanu, et vähemalt minu tuledega oli vajalik üks karbikene lisada CAN ahelasse 12 volti lülitama.


Edit: torkasin vana padja vee alla ning kõhutunne pidas seekord, mikromõrad.
Vasta
#16
Kas nii madalale kruvitud lühtri korral tee varjud segama ei hakka?

Õhkpatjade põhimure on teatud asendis - selles "tavapärases" avanevad mikromõrad. Nihutad auto kõrgemale või madalamale ja ei leki. Vannis ka ei leki.

Krusamehed teavad.
Vasta
#17
Esimeste sõitude ajal segasid varjud küll. Õigemini see, et LED valgus need teravalt välja joonistab. Täna enam ei pane tähele, lisandunud valgus kaalub selle üle igal juhul. Kõrgemale monteerimiseks ma näeks ainukese variandina katusetala külge, aga madalad barid sobivas mõõdus on minujaoks liiga kallid, ja juhtmete vedamine on ka ilmselt keerulisem. Tõenäoliselt tekib tuulemüra ka siis juurde.

Auto enda tuledel on klaasidele mingid kujutised sisse kõrbenud seestpoolt. ning tõenäoliselt oleks siis mõistlik juba ka uued luubid panna, aga see kõlab mulle paraja kuluna jällegi. Pigem vahetaks keti ära igaks juhuks.
Vasta
#18
(04-03-2024, 01:12 PM)Ott Kirjutas: Ma ei oska millegagi vōrreda, aga ōiged tuled tahavad taastamist ja nendega ei näinud suurt midagi.....

Põhituled saad läbi minu parema hinnaga korda.
Kui muidugi on midagi enam taastada...


Alar
Vasta
#19
Õlilekke likvideerimine käsil. Viimati kui autot altpoolt nägin siis oli selge, et sisselaske alt on kusagilt higine. Tuginedes mõnele soovitusele ostsin ära soojusvaheti. See on siis koos õlifiltri korpusega. Idee oli, et kui see isegi ei leki, siis sealt urust avaneb vähemasti parem vaade võimalikule probleemsele kohale. Rohkem ma oma pead ei vaevanud, valasin korralikult õli peale ja ootasin oma järge. Töökojas avastasime, et pihustite ümbrus on ka õline, järelikult siis KKK-tihend. 

Andsin ka ise oma panuse ja puhastasin korralikult ära drosselklapi ja plastikpõlve mis sl-kollektorisse keerab. Lõpuks oli töömees nõus kollektori enda ka eemaldama, see eeldab nimelt eelnevalt EGR klapi eemaldust ja see on selline vandesõnu esile kutsuv harjutus. Igastahes mina õnnelik, saab sellel autol ka see osakond kõik puhtaks ning ühtlasi tahtsin tegelikult kollet veidi inspekteerida, et ega seal ometi mingit mõra pole kusagil. Tundus terve.
[Pilt: IMG_4080.jpg]
Kuna juba nii hea ja ilus saab kõik siis ei saanud mööda vaadata ka eelsüüteküünaldest millele hea ligipääs oli. Siinkohal sain järgmise laksu ebaõnne selle autoga. Neljast küünlast kolm murdusid sisse ära, no vähemalt siis oli vastumeetmeteks ligipääs hea ja täna saadi nad sealt ikka kätte ka lõpuks. Loodetavasti uue nädal alguses saab ikka auto sõitma jälle ja seda lekkevabalt. 

Tõsi, midagi jääb ka veidi kriipima. Nimelt sisselaske alt tagant otsast oli kaane ja ploki vahelt ka õline. Fakt on see, et KKK-tihend oli surnud ja pudenes kohati juppideks. Fakt on see, et mööda mootorit õli üles ei roni pihustite vahele (jah ma tean, et mööda juhet on see võimalik ka vastumäge). Samas kaan oli sealt tagant otsast justkui puhas. Kollektor oli pealt veits õline ja ka seal sees koos tahmaga oli vedelamat pläusti ning üks kinnituspolt oli lahti. Kollesse võib õli olla ka turbo rikke tagajärjel sattunud. Hetkel paneme kokku nii nagu on ja loodan, et leke oli ikkagi ülevalt. Kaanetihend peaks olema siis ainult õlikanali juurest vigane, pole küll varem kuulnud, kuid võibolla tõesti. Väga loodan siiski, et mitte.

EDIT:
Paistab, et auto hetkel midagi ei tilgu enam. Oli ikka möllamist tegelikult, et sõitma saada. Peale eelnevalt kirjeldatud töid proovikäivitusel viskas soonrihma maha, lisaks oli seismisega ära kuivanud jahutusvedeliku lõdviku tihend mis enam ei pidanud. Proovisõidu sai ära teha, DPF-i ja juba varem tuttav exhaust back pressure andurid vaheldumisi andsid vigu, ja sedasi paar päeva enne kui rahule jäid uue olukorraga. Kuid siit tuli veel üks tagasilöök, auto lihtsalt käis kohapeal ja korraga aurupilv ja tosooli lebra. Erinevate arusaamatuste tõttu ei ostnud ma uut küttefiltri korpust, see selleks, aga see sama detail kohe ka järele andis. Nimelt sealt käib ka jahutusvedelik läbi ja plastik oli ikkagi nii pehmeks muutunud, et andis järele, lihtsalt viskas vooliku otsast nii, et ülemine osa torukest oli rahulikult veel vooliku sees. Võib teist näpuga murda nagu šokolaadi, tasub kindlasti ennetavalt välja vahetada kellel see võimalus on.
[Pilt: IMG_4135.jpg]
Selles suhtes vedas jälle, et kusagil tihedas liikluses selle teadmiseni ei jõudnud.
Mis on veel positiivne, mulle tundub, et ühes postituses kirjeldatud startimisviivitus on nüüd peale sisselaske ja drosseli puhastamist kadunud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 118 19,828 01-04-2024, 10:25 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 4,991 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 146 54,193 23-02-2024, 02:46 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,460 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 656 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 161,985 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 599 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 26,729 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  MB W212 350CDI 4Matic 2010 kaur112 22 25,509 11-06-2021, 04:02 PM
Viimane postitus: kaur112
  MB x164 GL350 4MATIC '11 - soo soo 11 12,381 04-07-2019, 09:54 AM
Viimane postitus: Eero_S



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne